PORADNIK SPECJALISTY SALONU/KLINIKI URODY
Jak zachęcić klientki do zapisania się od razu na kolejną wizytę
Jeżeli po wykonaniu zabiegu słyszysz do klientki „sprawdzę swój grafik i zadzwonię” lub „zobaczę jaki będzie efekt po pierwszym zabiegu i wtedy się ewentualnie umówię się na kolejny”, to oznacza, że Twoja klientka nie zrozumiała na czym polega rozwiązanie jej problemu.
Oczywiście może wrócić do Ciebie na kolejne zabiegi, ale bardzo prawdopodobne jest też to, że nie będzie realizować Twojego planu zabiegowego.
Oczywiście możesz tą sytuację tłumaczyć tym, że klientka nie ma pieniędzy na kolejne zabiegi, ale to często jest wymówką. Łatwiej przecież jest powiedzieć, że „za drogo” lub „nie stać mnie” niż: „nie przekonałaś mnie, dlaczego mam wykonać serię zabiegów” czy „nie wierzę, że efekt będzie wart tej ceny”.
Czy da się na to jakoś zaradzić?