AKADEMIA MANAGERA BEAUTY
WARSZAWA wiosna 2021
MARKETING BEAUTY
strategie marketingowe do zdobywania nowych klientów i zwiększania sprzedaży - co kiedy i jak promować, by osiągnąć cele biznesowe
PROCEDURY SPRZEDAŻY
Co Twoi pracownicy powinni mówić przy recepcji i podczas zabiegów, by klientki kupowały kosmetyki i od razu zapisywały się na kolejną wizytę
LIDER BEAUTY
System zarządzania zespołem - rekrutacja, jak ułożyć finanse, obliczyć opłacalność biznesu, prowizje, obowiązki pracowników, delegowanie zadań, motywowanie
Powiadomimy Cię jak tylko ruszą zapisy na edycję wiosenną 2021
Kurs dla managerów i właścicieli salonów beauty, spa, gab. med.estetycznej, którzy odpowiadają za wyniki finansowe firmy i których zadaniem jest zdobywanie nowych klientów i zwiększanie sprzedaży zabiegów.
Warszawa
10:00 - 17:00
+ kolacja integracyjna w sobotę
W cenie;
obszerne materiały szkoleniowe, certyfikat, kolacja integracyjna
BILET: 3000 PLN
sprawdź też cenę promocyjną
PLAN KURSU
zakres merytoryczny
DZIEŃ I: LIDER BEAUTY
zarządzanie finansami i zespołem
I. STANDARDY I REGUŁY
- Ustalenie zasad współpracy, by zmniejszyć niedomówienia i brak wzajemnego zrozumienia
- Wartości w pracy – jak ustalić motywatory dla pracowników oraz kluczowe działania, by pracownicy rozumieli powody twoich instrukcji
- Ustalenie zadań i obowiązków – jak dzielić pracę, by wszystko nie zostawało na głowie managera i by nie było wymówek: “ja nie wiedziałam” lub “nikt mi nie płaci za to, że…”
II. REKRUTACJA
- Kandydat idealny – przygotuj wcześniej swoją wizję, by nie zatrudnić kogoś kto nie spełnia twoich kluczowych oczekiwań
- Jakie pytania zadawać i jakich odpowiedzi oczekujesz
III. OPŁACALNOŚĆ
- Sprawdź, czy nie dopłacasz do pracowników
- Jak ustalać motywujące prowizje od obrotu
- Sprawdź, czy możesz zarabiać więcej – wszystko jest w twoich zestawieniach finansów
IV. MOTYWOWANIE
- Rozmowa coachingowa z pracownikiem – od celu do pierwszego kroku realizacji
- Motywująca informacja zwrotna – nowość!
- Jak rozmawiać z różnymi typami osobowości, by ich zmotywować do działania
- Kryzysy w zespole – jak je neutralizować
DZIEŃ II: MARKETING BEAUTY
efektywne kampanie marketingowe
I. ZDOBYWANIE NOWYCH KLIENTÓW
- Co pisać/jak się reklamować na FB/IG/www, by dotrzeć do potencjalnych klientów
- Jak zdobyć nowych klientów ze swojej okolicy – na przykładzie współpracy z innymi firmami (gotowy schemat!)
- Jak przygotować dzień otwarty/urodziny, by zachęcić nowych klientów i zainteresować zabiegami/nowościami
- Jak zdobyć więcej klientów z polecenia
- Rodzaje akcji na zdobycie nowych klientów, np. zaproszenia, bony, zniżki – co działa najlepiej.
II. ZWIĘKSZANIE SPRZEDAŻY
- Jak pokazywać i promować kosmetyki profesjonalne, by zyskać przychylność klientek
- Jak sprzedawać serie zabiegów, np. do modelowania sylwetki, by klientki nie sugerowały się ceną karnetów
- Jak promować pakiety zabiegowe, by klientka decydowała się na rytuał piękna a nie na pojedynczy zabieg
- Jak przygotować i sprzedawać bony podarunkowe, by zwiększyć obrót w miesiącach z okazją do zakupu oraz zapełnić grafik w słabszych tygodniach.
- Jak wprowadzić do salonu i zachęcać do skorzystania z zabiegu premium.
III. JAK ZWIĘKSZYĆ CZĘSTOTLIWOŚĆ WIZYT
- Jak przygotować “pakiet powitalny”, by zachęcić klientkę do kolejnej wizyty
- Jaki powinien być i o co zadbać, by działał na twoją korzyść program lojalnościowy
- Jak zwiększać zainteresowanie klientek innymi zabiegami z oferty
- Jak od razu zapisywać na kolejną wizytę – ułatwiacze marketingowe
- Kontakt z klientem po wizycie – treść smsów, emaili, botów
DZIEŃ III: PROCEDURY SPRZEDAŻY
komunikaty do proponowanie kosmetyków i zabiegów
I. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW DO SPRZEDAŻY
- Jak przełamać własną/pracowników niechęć do proponowania droższych zabiegów i kosmetyków – kluczowy etap przed uczeniem technik rozmowy
II. KLUCZOWE UMIEJĘTNOŚCI SPECJALISTY SALONU BEAUTY
- Jak i czego wymagać od pracownika w zakresie wiedzy o usługach i kosmetykach do polecania klientom
- Umiejętne proponowanie oferty – słowa-klucze, które pomagają zyskać zaufanie klientek
- Radzenie sobie z obiekcjami i wymówkami klientek – przygotowania pracowników do trudnych sytuacji
- Plan pielęgnacji – jak przedstawić klientce kroki kolejnych działań, by od razu zapisała się na następną wizytę
III. PROCEDURA SPRZEDAŻY PRZY RECEPCJI
- Czego wymagać od recepcjonisty w rozmowie telefonicznej
- Jak recepcja powinna proponować zabiegi w promocji, pakiety i inne dodatkowe usługi
- Współpraca recepcji i kosmetologa na pożegnaniu klienta, by zmaksymalizować szanse na zapisanie się na kolejną wizytę i sprzedaż kosmetyków.
IV. PROCEDURA SPRZEDAŻY PODCZAS ZABIEGU
- Powitanie klientki przez kosmetologa – co powinno zawierać, by już od pierwszego kontaktu pracować na jej zaufanie
- Efektywna konsultacja – jakich pytań wymagać od swoich specjalistów, by zwiększyć ich autorytet w oczach klienta
- Konkretny schemat proponowania na kolejną wizytę i kosmetyków – tak, by kontynuowanie współpracy ze specjalistą było naturalnym wyborem dla klientki.
- Pożegnanie klientki – jakie zachować standardy obsługi, by zwiększyć szansę na powrót i polecanie salonu znajomym.
Poukładasz w końcu swój marketing
Dowiesz się, co robiłaś źle do tej pory i na co zwrócić uwagę przy planowaniu promocji
Opracujesz procedury dla zespołu
bo zadaniem managera jest nie tylko wymagać wyniku, ale także wspierać gotowymi rozwiązaniami - na szkoleniu otrzymasz wiele "gotowców", które zapewnią ci materiał do uczenia swojego zespołu
Poukładasz swoje "managerowanie"
bo zarządzania biznesem i ludźmi też trzeba się nauczyć - by nie stracić nerwów i biznesu
Potężna dawka wiedzy, inspiracji i wsparcia
Po tych trzech dniach będziesz patrzeć na biznes jak na system klocków i kroków, konkretnych działań. Wreszcie wyjdziesz z chaosu spontanicznych promocji i motywacji zespołu.