17-19.03.2024 Warszawa
AKADEMIA MANAGERA BEAUTY
trzydniowy intensywny kurs dla managerów ze zdobywania klientów, uczenia sprzedaży i zarządzania finansami i zespołem. Absolutny "must have" dla każdego właściciela.
MARKETING BEAUTY
strategie marketingowe do zdobywania nowych klientów i zwiększania sprzedaży - co kiedy i jak promować, by osiągnąć cele biznesowe
PROCEDURY SPRZEDAŻY
Co Twoi pracownicy powinni mówić przy recepcji i podczas zabiegów, by klientki kupowały kosmetyki i od razu zapisywały się na kolejną wizytę
LIDER BEAUTY
System zarządzania zespołem - rekrutacja, jak ułożyć finanse, obliczyć opłacalność biznesu, prowizje, obowiązki pracowników, delegowanie zadań, motywowanie
CEL: zaplanować lub ułożyć na nowo swój efektywny biznes beauty
Akademia Managera Beauty 17-19.03.2024
potwierdzenie otrzymasz na Messengerze
Zobacz plan AKADEMII MANAGERA BEAUTY

DZIEŃ I: LIDER BEAUTY
zarządzanie finansami i zespołem
I. STANDARDY I REGUŁY
Ustalenie zasad współpracy, by zmniejszyć niedomówienia i brak wzajemnego zrozumienia
Wartości w pracy – jak ustalić motywatory dla pracowników oraz kluczowe działania, by pracownicy rozumieli powody twoich instrukcji
Ustalenie zadań i obowiązków – jak dzielić pracę, by wszystko nie zostawało na głowie managera i by nie było wymówek: “ja nie wiedziałam” lub “nikt mi nie płaci za to, że…”
II. REKRUTACJA
Kandydat idealny – przygotuj wcześniej swoją wizję, by nie zatrudnić kogoś kto nie spełnia twoich kluczowych oczekiwań
Jakie pytania zadawać i jakich odpowiedzi oczekujesz
III. OPŁACALNOŚĆ
Sprawdź, czy nie dopłacasz do pracowników
Jak ustalać motywujące prowizje od obrotu
Sprawdź, czy możesz zarabiać więcej – wszystko jest w twoich zestawieniach finansów
IV. MOTYWOWANIE
Rozmowa coachingowa z pracownikiem – od celu do pierwszego kroku realizacji
Motywująca informacja zwrotna – nowość!
Jak rozmawiać z różnymi typami osobowości, by ich zmotywować do działania
Kryzysy w zespole – jak je neutralizować
DZIEŃ II: MARKETING BEAUTY
efektywne kampanie marketingowe
I. ZDOBYWANIE NOWYCH KLIENTÓW
Co pisać/jak się reklamować na FB/IG/www, by dotrzeć do potencjalnych klientów
Jak zdobyć nowych klientów ze swojej okolicy – na przykładzie współpracy z innymi firmami (gotowy schemat!)
Jak przygotować dzień otwarty/urodziny, by zachęcić nowych klientów i zainteresować zabiegami/nowościami
Jak zdobyć więcej klientów z polecenia
Rodzaje akcji na zdobycie nowych klientów, np. zaproszenia, bony, zniżki – co działa najlepiej.
II. ZWIĘKSZANIE SPRZEDAŻY
Jak pokazywać i promować kosmetyki profesjonalne, by zyskać przychylność klientek
Jak sprzedawać serie zabiegów, np. do modelowania sylwetki, by klientki nie sugerowały się ceną karnetów
Jak promować pakiety zabiegowe, by klientka decydowała się na rytuał piękna a nie na pojedynczy zabieg
Jak przygotować i sprzedawać bony podarunkowe, by zwiększyć obrót w miesiącach z okazją do zakupu oraz zapełnić grafik w słabszych tygodniach.
Jak wprowadzić do salonu i zachęcać do skorzystania z zabiegu premium.
III. JAK ZWIĘKSZYĆ CZĘSTOTLIWOŚĆ WIZYT
Jak przygotować “pakiet powitalny”, by zachęcić klientkę do kolejnej wizyty
Jaki powinien być i o co zadbać, by działał na twoją korzyść program lojalnościowy
Jak zwiększać zainteresowanie klientek innymi zabiegami z oferty
Jak od razu zapisywać na kolejną wizytę – ułatwiacze marketingowe
Kontakt z klientem po wizycie – treść smsów, emaili, botów


DZIEŃ III: PROCEDURY SPRZEDAŻY
komunikaty do proponowanie kosmetyków i zabiegów
I. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW DO SPRZEDAŻY
Jak przełamać własną/pracowników niechęć do proponowania droższych zabiegów i kosmetyków – kluczowy etap przed uczeniem technik rozmowy
II. KLUCZOWE UMIEJĘTNOŚCI SPECJALISTY SALONU BEAUTY
Jak i czego wymagać od pracownika w zakresie wiedzy o usługach i kosmetykach do polecania klientom
Umiejętne proponowanie oferty – słowa-klucze, które pomagają zyskać zaufanie klientek
Radzenie sobie z obiekcjami i wymówkami klientek – przygotowania pracowników do trudnych sytuacji
Plan pielęgnacji – jak przedstawić klientce kroki kolejnych działań, by od razu zapisała się na następną wizytę
III. PROCEDURA SPRZEDAŻY PRZY RECEPCJI
Czego wymagać od recepcjonisty w rozmowie telefonicznej
Jak recepcja powinna proponować zabiegi w promocji, pakiety i inne dodatkowe usługi
Współpraca recepcji i kosmetologa na pożegnaniu klienta, by zmaksymalizować szanse na zapisanie się na kolejną wizytę i sprzedaż kosmetyków.
IV. PROCEDURA SPRZEDAŻY PODCZAS ZABIEGU
Powitanie klientki przez kosmetologa – co powinno zawierać, by już od pierwszego kontaktu pracować na jej zaufanie
Efektywna konsultacja – jakich pytań wymagać od swoich specjalistów, by zwiększyć ich autorytet w oczach klienta
Konkretny schemat proponowania na kolejną wizytę i kosmetyków – tak, by kontynuowanie współpracy ze specjalistą było naturalnym wyborem dla klientki.
Pożegnanie klientki – jakie zachować standardy obsługi, by zwiększyć szansę na powrót i polecanie salonu znajomym.
Poznaj opinie uczestników Akademii:
Twoja inwestycja:
AKADEMIA MANAGERA BEAUTY
PRZEDSPRZEDAŻ 3900 PLN do 4.03.2024
- trzy całodniowe szkolenia prowadzone metodą warsztatów (z ćwiczeniami)
- obszerne materiały szkoleniowe
- przerwa kawowa + lunch + 2 kolacje (niedziela i poniedziałek)
- certyfikat
4500 PLN 3900 PLN do 4.03.2024
PAKIET SZKOLEŃ: AKADEMIA + MISTRZ RECEPCJI+ BEAUTY EKSPERT
PRZEDSPRZEDAŻ 5100 PLN do 26.02.2024
- wszystko co obejmuje kurs AKADEMIA MANAGERA BEAUTY
- szkolenie MISTRZ RECEPCJI WARSZAWA 5.03.2024
- szkolenie BEAUTY EKSPERT WARSZAWA 6.03.2024
6080 PLN 5100 PLN do 26.02.2024
Co da Ci to szkolenie:
Na nowo ułożysz swój biznes beauty
Poznasz schematy, które pomogą Ci obliczyć opłacalność zabiegów i zdecydować o promocjach. Będziesz mogła ułożyć plan marketingowy, więc Twoje akcje promocyjne będą przemyślane a nie spontanicznie.
Nauczę Cię uczyć Twój zespół jak polecać zabiegi i kosmetyki
Po szkoleniu przestaniesz "naciskać" na sprzedawanie, a będziesz w stanie przekonać swój zespół, że polecanie zabiegów i kosmetyków do dbanie o klientkę a nie namawianie jej.
Otrzymasz gotowe rozwiązania na wymówki klientek
Opracujesz procedury rozmowy z klientem przez telefon, przy recepcji i w gabinecie
Zdobędziesz więcej klientów i zwiększysz sprzedaż
Poznasz zasady przygotowania akcji promocyjnych i przygotujesz narzędzia marketingowe zachęcające klientki do większych zamówień
Zobacz też kolejne szkolenia:
MISTRZ RECEPCJI
Techniki sprzedaży w salonie beauty - efektywna rozmowa przez telefon i przy recepcji, by klientki korzystały z szerokiej oferty salonu. Gotowa procedura obsługi klienta.
BEAUTY EKSPERT
Procedura rozmowy z klientką w gabinecie do polecania kolejnych zabiegów (serii) i kosmetyków do pielęgnacji domowej. Dokładne opracowanie konsultacji i proponowania.
Potrzebujesz szkolenie wyłącznie dla Twojego zepołu i w Twoim salonie/obiekcie?