trzydniowy intensywny kurs

AKADEMIA MANAGERA BEAUTY

WARSZAWA wiosna 2021

MARKETING BEAUTY

strategie marketingowe do zdobywania nowych klientów i zwiększania sprzedaży - co kiedy i jak promować, by osiągnąć cele biznesowe

PROCEDURY SPRZEDAŻY

Co Twoi pracownicy powinni mówić przy recepcji i podczas zabiegów, by klientki kupowały kosmetyki i od razu zapisywały się na kolejną wizytę

LIDER BEAUTY

System zarządzania zespołem - rekrutacja, jak ułożyć finanse, obliczyć opłacalność biznesu, prowizje, obowiązki pracowników, delegowanie zadań, motywowanie

Powiadomimy Cię jak tylko ruszą zapisy na edycję wiosenną 2021

Kurs dla managerów i właścicieli salonów beauty, spa, gab. med.estetycznej, którzy odpowiadają za wyniki finansowe firmy i których zadaniem jest zdobywanie nowych klientów i zwiększanie sprzedaży zabiegów.

Warszawa

10:00 - 17:00

+ kolacja integracyjna w sobotę

W cenie;

obszerne materiały szkoleniowe, certyfikat, kolacja integracyjna

BILET: 3000 PLN

sprawdź też cenę promocyjną

PLAN KURSU

zakres merytoryczny

DZIEŃ I: LIDER BEAUTY

zarządzanie finansami i zespołem

I.  STANDARDY I REGUŁY

  1. Ustalenie zasad współpracy, by zmniejszyć niedomówienia i brak wzajemnego zrozumienia
  2. Wartości w pracy – jak ustalić motywatory dla pracowników oraz kluczowe działania, by pracownicy rozumieli powody twoich instrukcji
  3. Ustalenie zadań i obowiązków – jak dzielić pracę, by wszystko nie zostawało na głowie managera i by nie było wymówek: “ja nie wiedziałam” lub “nikt mi nie płaci za to, że…”

II. REKRUTACJA

  1. Kandydat idealny – przygotuj wcześniej swoją wizję, by nie zatrudnić kogoś kto nie spełnia twoich kluczowych oczekiwań
  2. Jakie pytania zadawać i jakich odpowiedzi oczekujesz

III. OPŁACALNOŚĆ

  1. Sprawdź, czy nie dopłacasz do pracowników
  2. Jak ustalać motywujące prowizje od obrotu
  3. Sprawdź, czy możesz zarabiać więcej – wszystko jest w twoich zestawieniach finansów

IV. MOTYWOWANIE

  1. Rozmowa coachingowa z pracownikiem – od celu do pierwszego kroku realizacji
  2. Motywująca informacja zwrotna – nowość!
  3. Jak rozmawiać z różnymi typami osobowości, by ich zmotywować do działania
  4. Kryzysy w zespole – jak je neutralizować

DZIEŃ II: MARKETING BEAUTY

efektywne kampanie marketingowe

I.  ZDOBYWANIE NOWYCH KLIENTÓW

  1. Co pisać/jak się reklamować na FB/IG/www, by dotrzeć do potencjalnych klientów
  2. Jak zdobyć nowych klientów ze swojej okolicy – na przykładzie współpracy z innymi firmami (gotowy schemat!)
  3. Jak przygotować dzień otwarty/urodziny, by zachęcić nowych klientów i zainteresować zabiegami/nowościami
  4. Jak zdobyć więcej klientów z polecenia
  5. Rodzaje akcji na zdobycie nowych klientów, np. zaproszenia, bony, zniżki – co działa najlepiej.

II. ZWIĘKSZANIE SPRZEDAŻY

  1. Jak pokazywać i promować kosmetyki profesjonalne, by zyskać przychylność klientek
  2. Jak sprzedawać serie zabiegów, np. do modelowania sylwetki, by klientki nie sugerowały się ceną karnetów
  3. Jak promować pakiety zabiegowe, by klientka decydowała się na rytuał piękna a nie na pojedynczy zabieg
  4. Jak przygotować i sprzedawać bony podarunkowe, by zwiększyć obrót w miesiącach z okazją do zakupu oraz zapełnić grafik w słabszych tygodniach.
  5. Jak wprowadzić do salonu i zachęcać do skorzystania z zabiegu premium.

III. JAK ZWIĘKSZYĆ CZĘSTOTLIWOŚĆ WIZYT

  1. Jak przygotować “pakiet powitalny”, by zachęcić klientkę do kolejnej wizyty
  2. Jaki powinien być i o co zadbać, by działał na twoją korzyść program lojalnościowy
  3. Jak zwiększać zainteresowanie klientek innymi zabiegami z oferty
  4. Jak od razu zapisywać na kolejną wizytę – ułatwiacze marketingowe
  5. Kontakt z klientem po wizycie – treść smsów, emaili, botów

DZIEŃ III: PROCEDURY SPRZEDAŻY

komunikaty do proponowanie kosmetyków i zabiegów

I. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW DO SPRZEDAŻY

  1. Jak przełamać własną/pracowników niechęć do proponowania droższych zabiegów i kosmetyków – kluczowy etap przed uczeniem technik rozmowy

II. KLUCZOWE UMIEJĘTNOŚCI SPECJALISTY SALONU BEAUTY

  1. Jak i czego wymagać od pracownika w zakresie wiedzy o usługach i kosmetykach do polecania klientom
  2. Umiejętne proponowanie oferty – słowa-klucze, które pomagają  zyskać zaufanie klientek
  3. Radzenie sobie z obiekcjami i wymówkami klientek – przygotowania pracowników do trudnych sytuacji
  4. Plan pielęgnacji – jak przedstawić klientce kroki kolejnych działań, by od razu zapisała się na następną wizytę

III. PROCEDURA SPRZEDAŻY PRZY RECEPCJI

  1. Czego wymagać od recepcjonisty w rozmowie telefonicznej
  2. Jak recepcja powinna proponować zabiegi w promocji, pakiety i inne dodatkowe usługi
  3. Współpraca recepcji i kosmetologa na pożegnaniu klienta, by zmaksymalizować szanse na zapisanie się na kolejną wizytę i sprzedaż kosmetyków.

IV. PROCEDURA SPRZEDAŻY PODCZAS ZABIEGU

  1. Powitanie klientki przez kosmetologa – co powinno zawierać, by już od pierwszego kontaktu pracować na jej zaufanie
  2. Efektywna konsultacja – jakich pytań wymagać od swoich specjalistów, by zwiększyć ich autorytet w oczach klienta
  3. Konkretny schemat proponowania na kolejną wizytę i kosmetyków – tak, by kontynuowanie współpracy ze specjalistą było naturalnym wyborem dla klientki.
  4. Pożegnanie klientki – jakie zachować standardy obsługi, by zwiększyć szansę na powrót i polecanie salonu znajomym.

AKADEMIA MANAGERA BEAUTY

WARSZAWA 2021

Poukładasz w końcu swój marketing

Dowiesz się, co robiłaś źle do tej pory i na co zwrócić uwagę przy planowaniu promocji

Opracujesz procedury dla zespołu

bo zadaniem managera jest nie tylko wymagać wyniku, ale także wspierać gotowymi rozwiązaniami - na szkoleniu otrzymasz wiele "gotowców", które zapewnią ci materiał do uczenia swojego zespołu

Poukładasz swoje "managerowanie"

bo zarządzania biznesem i ludźmi też trzeba się nauczyć - by nie stracić nerwów i biznesu

Potężna dawka wiedzy, inspiracji i wsparcia

Po tych trzech dniach będziesz patrzeć na biznes jak na system klocków i kroków, konkretnych działań. Wreszcie wyjdziesz z chaosu spontanicznych promocji i motywacji zespołu.