AKADEMIA MANAGERA BEAUTY

Warszawa

Wiedza managerska dla początkującego i doświadczonego managera/właściciela

Techniki marketingowe, sposoby na zwiększenie sprzedaży usług i kosmetyków oraz zarządzanie zespołem, czyli konieczna wiedza do prowadzenia zyskownego biznesu beauty i spa

  • Kompletna wiedza do prowadzenia zyskownego biznesu beauty, spa, medycyny estetycznej
  • Narzędzia, techniki, gotowe rozwiązania, procedury i inspiracje
  • Prestiżowy certyfikat potwierdzający udział w akademii managera
BILETY

13-15.03.2020 Warszawa

3000 PLN 2490 PLN najniższa cena do 31.12.2019

arrow

Szkolenie dla managerów i właścicieli salonów beauty, spa, gab. med.estetycznej, którzy odpowiadają za wyniki finansowe firmy i których zadaniem jest zdobywanie nowych klientów i zwiększanie sprzedaży zabiegów.

AKADEMIA MANAGERA BEAUTY to trzy szkolenia:

1. MARKETING BEAUTY - czyli strategie marketingowe do zdobywania nowych klientów i zwiększania sprzedaży (co kiedy i jak promować, by osiągnąć własne cele biznesowe bez zatrudniania marketera i przy minimalnym nakładzie pracy)

2. BEAUTY EXPERT - czyli procedura sprzedaży zabiegów i kosmetyków (co twoi pracownicy powinni mówić przy recepcji i podczas zabiegów, by klientki kupowały kosmetyki i od razu zapisywały się na kolejną wizytę)

3. LIDER BEAUTY - czyli system zarządzania zespołem (jak ułożyć finanse, obowiązki, wymagania i jak rozmawiać z pracownikami, by im się chciało bardziej)

brak możliwości uczestniczenia w pojedynczym szkoleniu

  • Plan rozwoju twojego salonu

    Konkretne rozwiązania dla twoich potrzeb: potrzebujesz nowych klientów, czy zwiększyć kwoty rachunków obecnych klientów?

  • Dokładny instruktarz

    Działania marketingowe, procedury sprzedaży, zasady pracy w twoim salonie od dziś będą konkretne i celowe

  • Tylko kluczowe działania

    Wszędzie można dojść naokoło – ale po co? Na szkoleniu dostaniesz spis zadań, które wprost prowadzą do zwiększenia obrotu lub poukładania pracy w zespole

  • Instrukcje krok-po-kroku

    Tak, tylko dokładne wskazówki, m.in. co napisać na FB, co umieścić w regulaminie bonów, co twój pracownik powinien powiedzieć przez telefon i jakie pytania zadać na rekrutacji.

Ramowy program AKADEMII MANAGERA BEAUTY:

  • DZIEŃ I - MARKETING BEAUTY

    STRATEGIE MARKETINGOWE DO PROMOWANIA USŁUG I KOSMETYKÓW

    I.  ZDOBYWANIE NOWYCH KLIENTÓW

    1. Co pisać/jak się reklamować na FB/IG/www, by dotrzeć do potencjalnych klientów
    2. Jak zdobyć nowych klientów ze swojej okolicy – na przykładzie współpracy z innymi firmami (gotowy schemat!)
    3. Jak przygotować dzień otwarty/urodziny, by zachęcić nowych klientów i zainteresować zabiegami/nowościami
    4. Jak zdobyć więcej klientów z polecenia
    5. Rodzaje akcji na zdobycie nowych klientów, np. zaproszenia, bony, zniżki – co działa najlepiej.

    II. ZWIĘKSZANIE SPRZEDAŻY

    1. Jak pokazywać i promować kosmetyki profesjonalne, by zyskać przychylność klientek
    2. Jak sprzedawać serie zabiegów, np. do modelowania sylwetki, by klientki nie sugerowały się ceną karnetów
    3. Jak promować pakiety zabiegowe, by klientka decydowała się na rytuał piękna a nie na pojedynczy zabieg
    4. Jak przygotować i sprzedawać bony podarunkowe, by zwiększyć obrót w miesiącach z okazją do zakupu oraz zapełnić grafik w słabszych tygodniach.
    5. Jak wprowadzić do salonu i zachęcać do skorzystania z zabiegu premium.

    III. JAK ZWIĘKSZYĆ CZĘSTOTLIWOŚĆ WIZYT

    1. Jak przygotować “pakiet powitalny”, by zachęcić klientkę do kolejnej wizyty
    2. Jaki powinien być i o co zadbać, by działał na twoją korzyść program lojalnościowy
    3. Jak zwiększać zainteresowanie klientek innymi zabiegami z oferty
    4. Jak od razu zapisywać na kolejną wizytę – ułatwiacze marketingowe
    5. Kontakt z klientem po wizycie – treść smsów, emaili, botów

Na szkolenie przyda ci się komputer (nie tablet), ponieważ będę pokazywać proste ustawienia reklamy na FB, boty etc. Ale nie jest on konieczny.

  • DZIEŃ II - BEAUTY EXPERT

    PROCEDURA SPRZEDAŻY PRZY RECEPCJI I PODCZAS ZABIEGU

    I.  MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW DO SPRZEDAŻY

    1. Jak przełamać własną/pracowników niechęć do proponowania droższych zabiegów i kosmetyków – kluczowy etap przed uczeniem technik rozmowy

    II. KLUCZOWE UMIEJĘTNOŚCI SPECJALISTY SALONU BEAUTY

    1. Jak i czego wymagać od pracownika w zakresie wiedzy o usługach i kosmetykach do polecania klientom
    2. Umiejętne proponowanie oferty – słowa-klucze, które pomagają  zyskać zaufanie klientek
    3. Radzenie sobie z obiekcjami i wymówkami klientek – przygotowania pracowników do trudnych sytuacji
    4. Plan pielęgnacji – jak przedstawić klientce kroki kolejnych działań, by od razu zapisała się na następną wizytę

    III. PROCEDURA SPRZEDAŻY PRZY RECEPCJI

    1. Czego wymagać od recepcjonisty w rozmowie telefonicznej
    2. Jak recepcja powinna proponować zabiegi w promocji, pakiety i inne dodatkowe usługi
    3. Współpraca recepcji i kosmetologa na pożegnaniu klienta, by zmaksymalizować szanse na zapisanie się na kolejną wizytę i sprzedaż kosmetyków.

    IV. PROCEDURA SPRZEDAŻY PODCZAS ZABIEGU

    1. Powitanie klientki przez kosmetologa – co powinno zawierać, by już od pierwszego kontaktu pracować na jej zaufanie
    2. Efektywna konsultacja – jakich pytań wymagać od swoich specjalistów, by zwiększyć ich autorytet w oczach klienta
    3. Konkretny schemat proponowania na kolejną wizytę i kosmetyków – tak, by kontynuowanie współpracy ze specjalistą było naturalnym wyborem dla klientki.
    4. Pożegnanie klientki – jakie zachować standardy obsługi, by zwiększyć szansę na powrót i polecanie salonu znajomym.

14.03 (sobota) od razu po szkoleniu idziesz z całą grupą na integrację: rozmowy nieoficjalne przy dobrej kolacji, to ważny element inspiracji dla managera

  • DZIEŃ III - LIDER BEAUTY

    SYSTEM ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM

    I.  STANDARDY I REGUŁY

    1. Ustalenie zasad współpracy, by zmniejszyć niedomówienia i brak wzajemnego zrozumienia
    2. Wartości w pracy – jak ustalić motywatory dla pracowników oraz kluczowe działania, by pracownicy rozumieli powody twoich instrukcji
    3. Ustalenie zadań i obowiązków – jak dzielić pracę, by wszystko nie zostawało na głowie managera i by nie było wymówek: “ja nie wiedziałam” lub “nikt mi nie płaci za to, że…”

    II. REKRUTACJA

    1. Kandydat idealny – przygotuj wcześniej swoją wizję, by nie zatrudnić kogoś kto nie spełnia twoich kluczowych oczekiwań
    2. Jakie pytania zadawać i jakich odpowiedzi oczekujesz

    III. OPŁACALNOŚĆ

    1. Sprawdź, czy nie dopłacasz do pracowników
    2. Jak ustalać motywujące prowizje od obrotu
    3. Sprawdź, czy możesz zarabiać więcej – wszystko jest w twoich zestawieniach finansów

    IV. MOTYWOWANIE

    1. Rozmowa coachingowa z pracownikiem – od celu do pierwszego kroku realizacji
    2. Motywująca informacja zwrotna – nowość!
    3. Jak rozmawiać z różnymi typami osobowości, by ich zmotywować do działania
    4. Kryzysy w zespole – jak je neutralizować
arrow
  • 1

    Poukładasz w końcu swój marketing

    Dowiesz się, co robiłaś źle do tej pory i na co zwrócić uwagę przy planowaniu promocji

  • 2

    Opracujesz procedury dla zespołu

    bo zadaniem managera jest nie tylko wymagać wyniku, ale także wspierać gotowymi rozwiązaniami - na szkoleniu otrzymasz wiele "gotowców", które zapewnią ci materiał do uczenia swojego zespołu

  • 3

    Poukładasz swoje "managerowanie"

    bo zarządzania biznesem i ludźmi też trzeba się nauczyć - by nie stracić nerwów i biznesu

  • 4

    Potężna dawka wiedzy, inspiracji i wsparcia

    Po tych trzech dniach będziesz patrzeć na biznes jak na system klocków i kroków, konkretnych działań. Wreszcie wyjdziesz z chaosu spontanicznych promocji i motywacji zespołu.

  • 5 star review  Wyjątkowa ekspertka o bogatym doświadczeniu i szerokiej wiedzy. Skorzystałem z wiedzy Pani Marty już na tak wielu płaszczyznach, że spokojnie mogę ocenić. Wolne wystąpienia przy okazji konferencji, poniedziałkowe inspiracje filmikami, inwestycja w kilkanaście płyt ze szkoleniami DVD i miałem okazję uczestniczyć w 3 kameralnych całodziennych warsztatach ze szkoleniami. Za każdym razem jestem pod wrażeniem profesjonalizmu i tego jak przydatne i trafne są to materiały. Ułatwiają pracę i funkcjonowanie gabinetów branży beauty. Zdecydowanie pokazują poziom, jaki powinien reprezentować o europejskich standardach na miarę XXI wieku. Polecam.

    thumb Konrad Gancarczyk
    23 November 2016

    5 star review  Szkolenie rewelacja. W głowie pełno nowych zmian. Pani Marta rewelelacyjna osoba. Polecam

    thumb Teresa Korecka
    11 June 2018
  • 5 star review  Świetne szkolenie! Mnóstwo informacji oraz cennych rad. Jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach. 😉 A Pani Marta wspaniała, piękna, mądra i charyzmatyczna kobieta! :* POLECAM!

    thumb Sylwik Nerstrink
    11 June 2018

    5 star review  Kochani słuchajcie tej Pani bo to bardzo mądra kobieta jest.

    thumb Marta Szweryn
    18 January 2018
  • 5 star review  Świetne szkolenie on-line, ogrom informacji i inspiracji, materiały dotarły przesłane zgodnie z obietnicą. Dziękuję i szczerze polecam wszystkim zainteresowanym. Teraz wszystko w naszych rekach, nic tylko brać się do pracy.

    thumb Małgorzata Fudali
    12 January 2018

    5 star review  Geniusz w kobiecej skórze. Genialne porady szkolenia , i rozbudzenie chęci pragnienia więcej i więcej ...Polecam

    thumb Żaklina Przybyła Moscicka
    21 August 2017
  • 5 star review  Dziękujemy za inspiracje do pracy. Poniedziałkowe transmisje na żywo dostarczają nam wielu nowych pomysłów. Dzięki temu mamy bardziej profesjonalne podejście do klientów oraz większe ich zadowolenie co najważniejsze 🙂 . Cieszymy się, że zawsze możemy liczyć na pomoc, mimo natłoku obowiązków zawsze uzyskujemy odpowiedzi na nurtujące nas pytania. Pozdrawiamy serdecznie i dziękujemy jeszcze raz 🙂 <3

    thumb Wiesława Dereszyńska
    29 September 2016

    5 star review  dzięki akademia managera u Pani Marty wprowadziłam wiele zmian w swojej firmie i znacznie zwiększyłam sprzedaż bonów podarunkowych - teraz idą jak ciepłe bułeczki 🙂 Spotkanie z innymi managerami, którzy na co dzień mają podobne problemy, a każdy z nas ma inne podejście było bardzo pouczające! Cena akadeni powinna być wyższa, bo i efekty po szkoleniach są finansowo bardzo wymierne:) Liczę na nowe bloki w tym roku!!!!!!!

    thumb Martyna Sokolowska
    22 August 2017
  • 5 star review  Kompetentna, często otwiera oczy na tak oczywiste rzeczy, że aż dziwne, że sama tego nie zauważyłam. Co najważniejsze metody p.Marty choć proste - działają. A poza tym p. Marta dobrze mnie nastraja do pracy w salonie i ze sobą. Polecam szkolenia stacjonarne, choć te online też bardzo dużo dają. Nie ma jednak gdy na własne uszy usłyszysz od p. Marty. Dziękuję 🙂

    thumb Amelia Mazurek
    19 September 2016

    5 star review  Rewelacyjna osoba i szkolenia! <3

    thumb Kinga Brzyzek
    23 July 2018

BRAK WOLNYCH MIEJSC. KLIKNIJ >>TU<< BY SIĘ ZAPISAĆ NA LISTĘ PIERWSZEŃSTWA NA WIOSNĘ 2020 


(WIADOMOŚĆ PRZYJDZIE NA MESSENGER)

Inne szkolenia dla managera i specjalisty salonu beauty:

POWRÓT DO WYBORU SZKOLEŃ

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
- szkolenie w godzinach 10:00 -17:00 (w sobotę od razu wyjście na wspólną kolację)
- miejsce: Hotel Bellotto, ul. Senatorska 13/15, Warszawa
- cena zawiera: certyfikat, przerwy kawowe, obszerne materiały szkoleniowe
- regulamin
- szkolenie prowadzone metodą ćwiczeń
- liczba miejsc ograniczona - małe grupy szkoleniowe



KONTAKT: szkolenia@martafilon.pl  609 110 282