Przełamiesz negatywne nastawienie i obawy do proponowania droższych zabiegów i kosmetyków. Nie będziesz już musiała nikogo do niczego namawiać.
Poznasz proste zasady, które powodują to, że klientka widzi w tobie specjalistę, który ma rozwiązanie jej problemu.
Otrzymasz gotowy schemat rozmowy by klientka kupiła kosmetyki do pielęgnacji domowej i zapisała się na kolejną wizytę.
a zależy Ci by realizowały serie zabiegowe a nie pojedyncze zabiegi.
a Ty ze strachu przed posądzeniem o to, nie proponujesz kolejnych i droższych zabiegów
I zastanawiasz się jak je przekonać, by zaczęły używać Twojej pielęgnacji.
a Ty chciałabyś, by już dziś zaczęły stosować się do Twoich zaleceń
a chcesz przekonać je do zabiegów na twarz
i jednocześnie oczekują niesamowitych efektów odmładzających
Przekonam Cię, że najlepsze wyniki będziesz mieć, gdy... nie będziesz sprzedawać. Pokażę Ci co jest ważne, by czuć się dobrze proponując klientom droższe zabiegi i kosmetyki do pielęgnacji domowej.
Od dziś nie będzie krępującej sytuacji, gdy klientka powie "dziękuję, zastanowię się". Pokażę Ci jak zareagować na: "jeszcze mam swój krem" i temu podobne.
Już nigdy więcej nie będzie "nagadałam się" a nic z tego nie wyszło. Pokażę Ci jak i co mówić, by to trafiało do klientek i budowało zaufanie do Ciebie.
... konkretnego, ale tak "miękkiego" i naturalnego, że klientka będzie "zahipnotyzowana" rozmową z tobą. Nigdy więcej sztucznego wciskania! Tylko skupienie na rozwiązaniu problemu klientki.
i osób wykonujących zabiegi na twarz i ciało
by zbudować procedury sprzedaży
którzy chcą otworzyć biznes beauty i chcą poznać specyfikę branży
o zabiegi na twarz i ciało
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Blandit pretium eleifend tortor facilisi odio pretium ullamcorper. Blandit neque neque blandit volutpat erat cursus. Est proin sed risus sit tristique. Phasellus sit volutpat nulla accumsan semper vulputate turpis. Est mi sed felis orci amet vel ultrices lorem ut elementum varius.
Wyświetl ten post na InstagramiePost udostępniony przez Marta Fiłoń – uczę sprzedaży w klinikach beauty (@marta.filon)
(to, co deklarują uczestnicy szkoleń)
szkolenia są warsztatowe, z ćwiczeniami, dlatego grupy są do 20 osób
W szkoleniach stawiam na rozwiązania, które możesz zastosować od razu oraz na efektywną i za razem luźną formę przekazu. Na moich szkoleniach dowiadujesz się dużo psychologii, jak dzialają ludzie.
Agnieszka Wojciechowska Polecam ! Inspirujące , merytoryczne szkolenie ! Martyna Kałuzińska W ubiegły weekend miałam możliwość uczestniczyć w szkoleniu Akademia Managera Beauty u Marty Fiłoń. Marta jest profesjonalistką w tym co robi. Ma niesamowicie dużą wiedzę, którą potrafi przekazać swoim kursantkom. Atmosfera jest bardzo przyjazna, a po zakończonych szkoleniach Marta nadal służy swoją pomocą. Ze szkolenia wyszłam z ogromną satysfakcją i poczuciem, że trafiłam w dobre ręce. Dziekuję Marto :) Polecam, polecam i jeszcze raz polecam !!!! zuzanna krol Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu Pani Marty - Akademia Managera Beauty, wcześniej moja pracownica odbyła szkolenie Mistrz Recepcji. Gorąco polecam, ogrom wiedzy, sprawdzone schematy działania, jasne wskazówki, materiały ułatwiające pracę w gabinecie i świetna atmosfera na szkoleniach. :-) Agnieszka Mazurkiewicz Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu Akademia Managera z Martą Filon i muszę przyznać – to była jedna z najlepszych inwestycji w rozwój mojego biznesu! Prowadzę salony beauty i codzienne wyzwania związane z zarządzaniem zespołem, organizacją pracy i strategią rozwoju są mi doskonale znane. Marta przekazuje wiedzę w sposób konkretny, praktyczny i inspirujący. Otrzymałam nie tylko narzędzia, które mogę od razu wdrożyć w salonach, ale też ogromną dawkę motywacji i świeżego spojrzenia na wiele aspektów prowadzenia firmy. Profesjonalizm, doświadczenie i charyzma Marty robią ogromne wrażenie. Z całego serca polecam to szkolenie każdej właścicielce salonu beauty – jeśli chcesz rozwijać swój biznes świadomie i skutecznie, to jest miejsce dla Ciebie! Justyna Sińczak Polecam serdecznie Martę, ogrom wiedzy i inspiracji potrzebnej przy budowaniu zespołu i biznesu ❤️ Sylwia Kornafel Wspaniale szkolenie, móc wiedzy praktycznej od razy do wdrożenia w gabinecie. Szkolenie bardzo ciekawe, Marta potrafiła w każdej minucie nas czymś zaskoczyć, rozśmieszyć i wytłumaczyć tak, że każdy to zrozumiał i napewno zapamiętał. Masa przykładów z życia, którymi podpierała swoje teorie. Jestem zachwycona jej wiedzą i darem do przekazywania jej. Napewno w niedługim czasie skorzystam z kolejnego szkolenia i wam również polecam . Maria Wieczorek Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu 'Mistrz Recepcji' prowadzonym przez panią Martę i muszę powiedzieć – rewelacja! Ogrom wiedzy, praktyczne wskazówki i przede wszystkim jej naturalność sprawiły, że nauka była przyjemnością. Pani Marta to profesjonalistka, która potrafi przekazać nawet trudne zagadnienia w przystępny sposób. Polecam każdemu, kto chce podnieść swoje umiejętności Małgorzata Denc Dziękuję za szkolenie Akademia Menagera Beauty. Bardzo merytorycznie bez owijania w bawełnę. Wszystko co powinien wiedzieć właściciel salonu. Skorzystam jeszcze z innych szkoleń Joanna Witkowska Polecam, materiały udostępnione przez Panią Martę są bardzo przydatne w pracy z Klientkami. W przystępny i prosty sposób przekazuje wiedzę. Małgorzata Wierciszewska Bardzo merytoryczne szkolenie. Czytam, słucham, wdrażam powoli i działa
Zobacz najczęściej pojawiające się pytania lub napisz: szkolenia@martafilon.pl
W cenie biletu: materiały szkoleniowe, certyfikat, przerwa kawowa, lunch
Tak, faktura generuje się automatycznie po opłacie biletu. Napisz szkolenia@martafilon.pl gdy potrzebujesz faktury proforma.
Tak, są dwie drogi: 1) KFS - zapytaj o możliwości w swoim Urzędzie Pracy, a ja pomogę Ci w wypełnieniu dokumentów
2) BUR - tu potrzebna jest firma pośrednicząca. Zgłoś się tu: https://newkey.pl/dofinansowania/
Bilet możesz zwrócić w ciągu 14 dni od zakupu, ale nie później niż na 14 dni do szkolenia. Zawsze możesz wskazać inną osobę, która przyjedzie na szkolenie (proszę tylko o wcześniejsze zgłoszenie, ponieważ przygotowujemy imienne certyfikaty i identyfikatory).
Szkolenia odbywają się tylko w Warszawie i dwa razy w roku: około marca i października-listopada.
dla specjalistów i managerów/właścicieli
profesjonalna procedura obsługi klientów od pierwszego kontaktu przez telefon, by zachęcić do korzystania z szerokiej oferty salonu beauty/kliniki urody i odzyskać klientów
trzydniowy intensywny kurs dla managerów i właścicieli: zarządzanie, finanse, rekrutacja, reguły dla pracowników, marketing, procedury sprzedaży
Marta Fiłoń
trener biznesu beauty
szkolenia@martafilon.pl
509 123 679