BEAUTY EKSPERT

18.03.2025

Szkolenie dla specjalistów salonów beauty oraz managerów odpowiedzialnych za wyniki finansowe salonu/obiektu

POKOCHASZ SPRZEDAWAĆ

Przełamiesz negatywne nastawienie i obawy do proponowania droższych zabiegów i kosmetyków. Nie będziesz już musiała nikogo do niczego namawiać.

ZWIĘKSZYSZ SWÓJ AUTORYTET

Poznasz proste zasady, które powodują to, że klientka widzi w tobie specjalistę, który ma rozwiązanie jej problemu

ZWIĘKSZYSZ SPRZEDAŻ

Otrzymasz gotowy schemat rozmowy by klientka kupiła kosmetyki do pielęgnacji domowej i zapisała się na kolejną wizytę.

CEL: nauczyć się polecać droższe zabiegi i kosmetyki bez obawy o narzucanie się klientce

Najbliższe szkolenie 6.11.2024 Warszawa

10:00-17:00, Sala szkoleniowa Wspólna 56.

1

MODUŁ I: MOTYWACJA SPECJALISTY
czyli jak przełamać w sobie strach przed proponowaniem, budować autorytet specjalisty i zaufanie w oczach klientek

  • Przestań sprzedawać a poinformuj
  • Po czym można poznać profesjonalistę – i na pewno nie po tym, że boi się poinformować o dalszych krokach w pielęgnacji
  • Jak przestać bać się odmowy klientki
  • Ratunku!Trudny klient, czyli jak poradzić sobie z upartą Kowalską
  • Pozytywne nastawienie sprawia, że 3 na 4 klientki kupią od Ciebie kosmetyki i zabiegi- udowodnię to!
  • Dlaczego klientki nie traktują poważnie zaleceń specjalisty i jak to zmienić
  • Jak reagować na odmowę klientki, by mieć szansę na jej zmianę decyzji
2

MODUŁ II: Kluczowe umiejętności w komunikacji z klientami

„słowa-klucze” – czyli małe szczegóły w rozmowie z klientem, które mają duże znaczenie

  • Znajomość oferty – jak przygotować „mapę oferty”, by ułatwić sobie dopasowanie rozwiązania dla każdego klienta
    Prezentacja możliwości – czyli co podkreślać w rozmowie z klientką, by ona zdecydowała się na zakup profesjonalnych kosmetyków i kolejnych zabiegów.
  • Reagowanie i zapobieganie wymówkom klientów (np. „zastanowię się”, „jeszcze mam swój krem”)
  • Planowanie kolejnych kroków współpracy z klientami – czyli jak zamienić jedną wizytę klientki na plan dopasowanej dla niej kuracji
3

MODUŁ III: Schemat wizyty krok po kroku

przetestowany „majstersztyk”, po którym wymówki klientek typu „ja jeszcze mam swój krem” są bez sensu

  • Powitanie – zapowiadające rozmowę o kosmetykach i kolejnych zabiegach
  • Konsultacja – kluczowe pytania i parafrazy potrzebne do tego, by klientka zrozumiała, że potrzebuje rozwiązania jej problemu, a nie jednorazowej wizyty
  • Proponowanie – w jaki sposób mówić o kosmetykach i kolejnych wizytach, by były one naturalnym, logicznym wyborem dla klientki
  • Pożegnanie – jak zakończyć wizytę, by zwiększyć szanse na sprzedaż na kolejnej wizycie

Twoja inwestycja:

SZKOLENIE BEAUTY EKSPERT 18.03.2025

  • całodniowe szkolenie prowadzone metodą warsztatów (z ćwiczeniami)
  • obszerne materiały szkoleniowe + GRATIS
  • przerwa kawowa + lunch
  • certyfikat
Promocja do 10.03.2025

990 PLN 890 PLN

Następne szkolenie

jesień 2025

zapytaj o szkolenia dedykowane szkolenia@martafilon.pl

Co da Ci to szkolenie:

Nastawisz się pozytywnie do sprzedawania

Przekonam Cię, że najlepsze wyniki będziesz mieć, gdy... nie będziesz sprzedawać. Pokażę Ci co jest ważne, by czuć się dobrze proponując klientom droższe zabiegi i kosmetyki do pielęgnacji domowej.

Otrzymasz gotowe rozwiązanie na wymówki i obiekcje swoich klientek

Od dziś nie będzie krępującej sytuacji, gdy klientka powie "dziękuję, zastanowię się". Pokażę Ci jak zareagować na: "jeszcze mam swój krem" i temu podobne.

Poznasz słowa klucze oraz skróty, które przyśpieszają decyzję twojej klientki

Już nigdy więcej nie będzie "nagadałam się" a nic z tego nie wyszło. Pokażę Ci jak i co mówić, by to trafiało do klientek i budowało zaufanie do Ciebie.

Nauczysz się schematu sprzedaży

... konkretnego, ale tak "miękkiego" i naturalnego, że klientka będzie "zahipnotyzowana" rozmową z tobą. Nigdy więcej sztucznego wciskania! Tylko skupienie na rozwiązaniu problemu klientki.

Zobacz też kolejne szkolenia:

Potrzebujesz szkolenie wyłącznie dla Twojego zepołu i w Twoim salonie/obiekcie?

Zamów szkolenie dedykowane

Najczęściej zadawane pytania:

Czy dostanę zniżkę przy zakupie kilku biletów?

Tak, oprócz zniżki za wcześniejszy zakup biletu możesz otrzymać dodatkowy bonus, gdy od razu kupujesz min. 6 biletów (mogą być na różne szkolenia). W tym celu napisz zapytanie: szkolenia@martafilon.pl

Czy mogę zwrócić bilet?

Bilet możesz zwrócić w ciągu 14 dni od zakupu, ale nie później niż na 14 dni do szkolenia. Zawsze możesz wskazać inną osobę, która przyjedzie na szkolenie (proszę tylko o wcześniejsze zgłoszenie, ponieważ przygotowujemy imienne certyfikaty i identyfikatory). Możesz także kupić bilet z opcją przeniesienia na kolejny termin.

Czy dostanę fakturę?

Tak, faktura generuje się automatycznie po opłaceniu biletów (online). Jeżeli potrzebujesz wcześniej fakturę proforma, to napisz do mnie: szkolenia@martafilon.pl

Co jest w cenie biletu?

W cenie biletu są: materiały szkoleniowe, długopis, identyfikator imienny + smycz, certyfikat, przerwa kawowa + gratisy (jeżeli dotyczy).

Czy mogę dostać dofinansowanie na szkolenia?

Tak, z KFS-u - w tym celu zapytaj w swoim urzędzie pracy. Lub z BUR - wyślij zapytanie do firmy pośredniczącej: https://newkey.pl/dofinansowania/

Gdzie obywa się szkolenie?

Szkolenia obywają się w salach szkoleniowych podanych przy każdym szkoleniu oraz w wiadomościach organizacyjnych. Jeżeli chcesz się upewnić: napisz szkolenia@martafilon.pl