BEAUTY EKSPERT
6.03.2024
Szkolenie dla specjalistów salonów beauty oraz managerów odpowiedzialnych za wyniki finansowe salonu/obiektu
POKOCHASZ SPRZEDAWAĆ
Przełamiesz negatywne nastawienie i obawy do proponowania droższych zabiegów i kosmetyków. Nie będziesz już musiała nikogo do niczego namawiać.
ZWIĘKSZYSZ SWÓJ AUTORYTET
Poznasz proste zasady, które powodują to, że klientka widzi w tobie specjalistę, który ma rozwiązanie jej problemu
ZWIĘKSZYSZ SPRZEDAŻ
Otrzymasz gotowy schemat rozmowy by klientka kupiła kosmetyki do pielęgnacji domowej i zapisała się na kolejną wizytę.
CEL: nauczyć się polecać droższe zabiegi i kosmetyki bez obawy o narzucanie się klientce
6.03.2024, Warszawa
10:00-17:00, Sala szkoleniowa Wspólna 56.

MODUŁ I: MOTYWACJA SPECJALISTY
czyli jak przełamać w sobie strach przed proponowaniem, budować autorytet specjalisty i zaufanie w oczach klientek
- Przestań sprzedawać a poinformuj
- Po czym można poznać profesjonalistę – i na pewno nie po tym, że boi się poinformować o dalszych krokach w pielęgnacji
- Jak przestać bać się odmowy klientki
- Ratunku!Trudny klient, czyli jak poradzić sobie z upartą Kowalską
- Pozytywne nastawienie sprawia, że 3 na 4 klientki kupią od Ciebie kosmetyki i zabiegi- udowodnię to!
- Dlaczego klientki nie traktują poważnie zaleceń specjalisty i jak to zmienić
- Jak reagować na odmowę klientki, by mieć szansę na jej zmianę decyzji
MODUŁ II: Kluczowe umiejętności w komunikacji z klientami
“słowa-klucze” – czyli małe szczegóły w rozmowie z klientem, które mają duże znaczenie
- Znajomość oferty – jak przygotować „mapę oferty”, by ułatwić sobie dopasowanie rozwiązania dla każdego klienta
Prezentacja możliwości – czyli co podkreślać w rozmowie z klientką, by ona zdecydowała się na zakup profesjonalnych kosmetyków i kolejnych zabiegów. - Reagowanie i zapobieganie wymówkom klientów (np. „zastanowię się”, „jeszcze mam swój krem”)
- Planowanie kolejnych kroków współpracy z klientami – czyli jak zamienić jedną wizytę klientki na plan dopasowanej dla niej kuracji

MODUŁ III: Schemat wizyty krok po kroku
przetestowany “majstersztyk”, po którym wymówki klientek typu “ja jeszcze mam swój krem” są bez sensu
- Powitanie – zapowiadające rozmowę o kosmetykach i kolejnych zabiegach
- Konsultacja – kluczowe pytania i parafrazy potrzebne do tego, by klientka zrozumiała, że potrzebuje rozwiązania jej problemu, a nie jednorazowej wizyty
- Proponowanie – w jaki sposób mówić o kosmetykach i kolejnych wizytach, by były one naturalnym, logicznym wyborem dla klientki
- Pożegnanie – jak zakończyć wizytę, by zwiększyć szanse na sprzedaż na kolejnej wizycie







Twoja inwestycja:
SZKOLENIE BEAUTY EKSPERT 6.03.2024
- całodniowe szkolenie prowadzone metodą warsztatów (z ćwiczeniami)
- obszerne materiały szkoleniowe + GRATIS
- przerwa kawowa (lunch we własnym zakresie)
- certyfikat
Szkolenie 6.03.2024 w przedsprzedaży 690 PLN do 26.02.2024
Co da Ci to szkolenie:
Nastawisz się pozytywnie do sprzedawania
Przekonam Cię, że najlepsze wyniki będziesz mieć, gdy... nie będziesz sprzedawać. Pokażę Ci co jest ważne, by czuć się dobrze proponując klientom droższe zabiegi i kosmetyki do pielęgnacji domowej.
Otrzymasz gotowe rozwiązanie na wymówki i obiekcje swoich klientek
Od dziś nie będzie krępującej sytuacji, gdy klientka powie "dziękuję, zastanowię się". Pokażę Ci jak zareagować na: "jeszcze mam swój krem" i temu podobne.
Poznasz słowa klucze oraz skróty, które przyśpieszają decyzję twojej klientki
Już nigdy więcej nie będzie "nagadałam się" a nic z tego nie wyszło. Pokażę Ci jak i co mówić, by to trafiało do klientek i budowało zaufanie do Ciebie.
Nauczysz się schematu sprzedaży
... konkretnego, ale tak "miękkiego" i naturalnego, że klientka będzie "zahipnotyzowana" rozmową z tobą. Nigdy więcej sztucznego wciskania! Tylko skupienie na rozwiązaniu problemu klientki.
Zobacz też kolejne szkolenia:
MISTRZ RECEPCJI
Techniki sprzedaży w salonie beauty - efektywna rozmowa przez telefon i przy recepcji, by klientki korzystały z szerokiej oferty salonu. Gotowa procedura obsługi klienta.
BEAUTY EKSPERT
Procedura rozmowy z klientką w gabinecie do polecania kolejnych zabiegów (serii) i kosmetyków do pielęgnacji domowej. Dokładne opracowanie konsultacji i proponowania.
AKADEMIA MANAGERA BEAUTY
trzydniowy intensywny kurs dla managerów ze zdobywania klientów, uczenia sprzedaży i zarządzania finansami i zespołem. Absolutny "must have" dla każdego właściciela.
Potrzebujesz szkolenie wyłącznie dla Twojego zepołu i w Twoim salonie/obiekcie?