polecanie kosmetyków i zabiegów premium podczas wizyty klientki

BEAUTY EKSPERT

SZKOLENIA: Kraków 3.03.2020 (wtorek) lub Warszawa 25.03.2020 (środa)

Pokochasz sprzedawać

Przełamiesz negatywne nastawienie i obawy do proponowania droższych zabiegów i kosmetyków. Nie będziesz już "sprzedawać".

Zwiększysz swój autorytet

Poznasz proste zasady, które powodują to, że klientka widzi w tobie specjalistę, który ma rozwiązanie jej problemu

Zwiększysz sprzedaż

Otrzymasz gotowy schemat rozmowy by klientka kupiła kosmetyki do pielęgnacji domowej i zapisała się na kolejną wizytę.

Sprawdź czy szkolenie BEAUTY EKSPERT jest dla Ciebie

Obejrzyj MINI KURS: JAK SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ ZABIEGÓW I KOSMETYKÓW (10 odcinków).

Kurs został nagrany do promocji kursu wideo BEAUTY EKSPERT z podręcznikiem więcej info <<TU>>

3.03 KRAKÓW lub 25.03 WARSZAWA

10:00 - 17:00

W cenie;

obszerne materiały szkoleniowe, certyfikat, przerwa kawowa

BILET: 590 PLN

lub 490 PLN na 14 dni do daty szkolenia

PLAN SZKOLENIA

techniki sprzedaży kosmetyków i kolejnych zabiegów w gabinecie

MODUŁ I: Motywacja specjalisty

czyli jak przełamać w sobie strach przed proponowaniem, budować autorytet specjalisty i zaufanie w oczach klientek

  • Przestań sprzedawać a poinformuj
  • Po czym można poznać profesjonalistę - i na pewno nie po tym, że boi się poinformować o dalszych krokach w pielęgnacji
  • Jak przestać bać się odmowy klientki
  • Ratunku!Trudny klient, czyli jak poradzić sobie z upartą Kowalską
  • Pozytywne nastawienie sprawia, że 3 na 4 klientki kupią od Ciebie kosmetyki i zabiegi- udowodnię to!
  • Dlaczego klientki nie traktują poważnie zaleceń specjalisty i jak to zmienić
  • Jak reagować na odmowę klientki, by mieć szansę na jej zmianę decyzji

MODUŁ II: Kluczowe umiejętności w komunikacji z klientami

"triki" - czyli małe szczegóły w rozmowie z klientem, które mają duże znaczenie

  • Znajomość oferty – jak przygotować „mapę oferty”, by ułatwić sobie dopasowanie rozwiązania dla każdego klienta
  • Prezentacja możliwości – czyli co podkreślać w rozmowie z klientką, by ona zdecydowała się na zakup profesjonalnych kosmetyków i kolejnych zabiegów.
  • Reagowanie i zapobieganie wymówkom klientów (np. „zastanowię się”, „jeszcze mam swój krem”)
  • Planowanie kolejnych kroków współpracy z klientami – czyli jak zamienić jedną wizytę klientki na plan dopasowanej dla niej kuracji

MODUŁ III: Schemat wizyty krok po kroku

przetestowany "majstersztyk", po którym wymówki klientek typu "ja jeszcze mam swój krem" są bez sensu

  • Powitanie – zapowiadające rozmowę o kosmetykach i kolejnych zabiegach
  • Konsultacja – kluczowe pytania i parafrazy potrzebne do tego, by klientka zrozumiała, że potrzebuje rozwiązania jej problemu, a nie jednorazowej wizyty
  • Proponowanie – w jaki sposób mówić o kosmetykach i kolejnych wizytach, by były one naturalnym, logicznym wyborem dla klientki
  • Pożegnanie – jak zakończyć wizytę, by zwiększyć szanse na sprzedaż na kolejnej wizycie

BEAUTY EKSPERT, czyli sprzedaż dla kosmetologów

Kluczowe szkolenie dla każdego specjalisty gabinetu urody i medycyny etetycznej

Kraków 3.03.2020 (wtorek) lub Warszawa 25.03.2020 (środa)

Nastawisz się pozytywnie do sprzedawania

Pokażę ci dlaczego każda klientka powinna wiedzieć o tym co jest w promocji. Mam prosty sposób na to, że będziesz się czuć jak specjalista polecając zabiegi i kosmetyki.

Otrzymasz gotową instrukcję rozmowy z klientami

Co powiedzieć, gdy klientka tylko pyta o jakiś zabieg. Co zrobić, by klientka zapisała się na kolejny zabieg i kupiła kosmetyki. A także, gdy klientka "jest trudna" lub ma wymówki typu "sama oddzwonię".

Poznasz słowa klucze oraz skróty, które przyśpieszają decyzję twojej klientki

Bo teraz trzeba szybko trafić w potrzeby klientki, a jak nie to ona skończy rozmowę stwierdzeniem: "to ja sobie jeszcze poczytam w internecie".

Nauczysz się schematu rozmowy przez telefon i przy recepcji

wszystko po to, by dzwoniąca klientka zapisała się na wizytę, a ta przy recepcji kupiła dodatkowe zabiegi - pokażę Ci jak to robić naturalnie, bez naciskania i niepotrzebnego stresu dla Ciebie i dla klienta.

Może Cię zainteresować także szkolenie MISTRZ RECEPCJI

sprawdź>>

To druga część do całości technik sprzedaży w salonie beauty. Tu nauczysz się zwiększania sprzedaży w salonie przez telefon i przy recepcji. Wszystko po to, by klienci nie tylko dzwonili ale także korzystali z szerokiej oferty Twojego salonu.

To szkolenie jest dzień wcześniej, więc od razu będziesz mieć pełny pakiet technik sprzedażowych. 

Do góry