Klient kontaktujący się z Tobą przez Messenger dowie się o Twojej szerokiej ofercie i zaciekawi aktualną promocją.
Powitasz go profesjonalnym przedstawieniem salonu/kliniki i zainteresujesz ofertą i promocją miesiąca. To wiadomość tylko dla osób, które pierwszy raz napiszą do Ciebie na Messengerze.
A jak jest bez chat-bota?
Klient w oczekiwaniu na Twoją osobistą odpowiedź na pytanie może sprawdzić np. aktualną promocję.
A jak jest bez chat-bota?
Rozwijany element u dołu ekranu pozwala na umieszczenie kilku przycisków. Po ich naciśnięciu klientowi wyświetlą się wiadomości zachęcające do poznania oferty salonu/kliniki i (np. oferta ja w punkcie 2- wyżej)
A jak jest bez chat-bota?
Dostajesz czasem "dziwne" pytania od klientów typu: "jestem zainteresowana ofertą", "gdzie znajduje się obiekt"?
To są automatyczne pytania podpowiadane przez Facebooka. Klienci czasem w nie klikają, a Ty nie wiesz jak na nie odpowiedzieć.
W chat-bocie możesz podstawić swoje pytania oraz wyświetlić automatyczną odpowiedź.
A jak jest bez chat-bota?
To wyświetli mu się, gdy kliknie przycisk TU PROMOCJA (w wiadomości powitalnej lub automatycznej wiadomości).
Co więcej - bot będzie wyświetlał inną wiadomość w zależności od momentu kliknięcia - tak, by zawsze pokazać klientom aktualną promocję.
A jak jest bez chat-bota?
Możesz wystawić ramkę z informacją o aktualnej promocji i zachętą do zeskanowania kodu QR, by klienci dowiadywali się co jest w promocji.
Takie ramki umieszczasz w wielu miejscach w swoim obiekcie, by każdy klient mógł z tego skorzystać.
Klienci chętniej będą skanowali kod, gdy zachęcisz ich tekstem: "pobierz kupon zniżkowy na zabieg X" oraz dodasz "dostępny tylko do (data)" niż "zeskanuj kod QR by dowiedzieć się co jest w promocji"".
A jak jest bez chat-bota?
Bot będzie wysyłał ustaloną wiadomość do tych, którzy skomentują wskazany post na FB lub IG.
Przykład: Zamiast pisać, że dziś masz promocję na zabieg X 250 PLN zamiast 300 PLN, możesz napisać: "pobierz kupon -50 PLN na zabieg X - wystarczy, że skomentujesz ten post".
A jak jest bez chat-bota?
Każda osoba, która napisze do Ciebie na Messenger (lub zeskanuje kod QR lub skomentuje konkretny post FB) zapisze się do Twojej bazy chat-bota. I jeżeli wyrazi zgodę na otrzymywanie powiadomień o promocji, to będziesz wysyłać jej taką informację (jak to robisz smsem, mailem), ale bez dodatkowych kosztów.
A jak jest bez chat-bota?
Zamiast ustawiać reklamę na FB/IG z informacją o danej promocji kierującą klientów do Twojej www (lub zapisów online) ustawiam reklamę, która zachęca klientów do napisania do Ciebie na Messengerze. A dzięki botom klient od razu otrzyma wiadomość (np. kupon zniżkowy)
A jak jest bez chat-bota?
Możesz zachęcać klientów, aby podczas wizyty Twoim salonie oznaczali Ciebie/salon w Instastory, a otrzymają bonus.
A jak jest bez chat-bota?
Zobacz, co mogę dla Ciebie zrobić:
pierwszy miesiąc naszej współpracy
dodatkowe opłaty:
Marta Fiłoń
trener biznesu beauty
szkolenia@martafilon.pl
509 123 679