Ustawię chat-bota dla Twojej kliniki beauty

Klient kontaktujący się z Tobą przez Messenger dowie się o Twojej szerokiej ofercie i zaciekawi aktualną promocją. 

1. Gdy klient napisze pierwszą wiadomość na Messengerze, to otrzyma wiadomość powitalną

Powitasz go profesjonalnym przedstawieniem salonu/kliniki i zainteresujesz ofertą i promocją miesiąca.  To wiadomość tylko dla osób, które pierwszy raz napiszą do Ciebie na Messengerze. 

A jak jest bez chat-bota?

2. Tak możesz przedstawić swoją ofertę jako wiadomość w Messengerze

Dzięki zdjęciom bardziej przyciągniesz uwagę klientów. Dodatkowo, jeżeli ty także będziesz na tych zdjęciach, to podkreślisz swój autorytet specjalisty.

3. Angażująca automatyczna odpowiedź

Klient w oczekiwaniu na Twoją osobistą odpowiedź na pytanie może sprawdzić np. aktualną promocję.

A jak jest bez chat-bota?

4. Klienta zaciekawi także menu dolne - coś czego nie ma nigdzie indziej

Rozwijany element u dołu ekranu pozwala na umieszczenie kilku przycisków. Po ich naciśnięciu klientowi wyświetlą się wiadomości zachęcające do poznania oferty salonu/kliniki i (np. oferta ja w punkcie 2- wyżej)

A jak jest bez chat-bota?

5. Automatyczne pytania przy pierwszym kontakcie

Dostajesz czasem "dziwne" pytania od klientów typu: "jestem zainteresowana ofertą", "gdzie znajduje się obiekt"? 

To są automatyczne pytania podpowiadane przez Facebooka. Klienci czasem w nie klikają, a Ty nie wiesz jak na nie odpowiedzieć. 

W chat-bocie możesz podstawić swoje pytania oraz wyświetlić automatyczną odpowiedź. 

A jak jest bez chat-bota?

6. Klient od razu zainteresuje się Twoją promocją

To wyświetli mu się, gdy kliknie przycisk TU PROMOCJA (w wiadomości powitalnej lub automatycznej wiadomości). 

Co więcej - bot będzie wyświetlał inną wiadomość w zależności od momentu kliknięcia - tak, by zawsze pokazać klientom aktualną promocję. 

A jak jest bez chat-bota?

7. Klientów odwiedzających Twój salon/klinikę angażujesz do skanowania kodu QR, by pobrali kupon promocyjny

Możesz wystawić ramkę z informacją o aktualnej promocji i zachętą do zeskanowania kodu QR, by klienci dowiadywali się co jest w promocji.

Takie ramki umieszczasz w wielu miejscach w swoim obiekcie, by każdy klient mógł z tego skorzystać.

Klienci chętniej będą skanowali kod, gdy zachęcisz ich tekstem: "pobierz kupon zniżkowy na zabieg X" oraz dodasz "dostępny tylko do (data)" niż "zeskanuj kod QR by dowiedzieć się co jest w promocji"".

A jak jest bez chat-bota?

8. Zdobywasz więcej komentarzy pod postem na FB

Bot będzie wysyłał ustaloną wiadomość do tych, którzy skomentują wskazany post na FB lub IG. 

Przykład: Zamiast pisać, że dziś masz promocję na zabieg X 250 PLN zamiast 300 PLN, możesz napisać: "pobierz kupon -50 PLN na zabieg X - wystarczy, że skomentujesz ten post".

A jak jest bez chat-bota?

9. Wysyłasz powiadomienie o comiesięcznych promocjach

Każda osoba, która napisze do Ciebie na Messenger (lub zeskanuje kod QR lub skomentuje konkretny post FB) zapisze się do Twojej bazy chat-bota. I jeżeli wyrazi zgodę na otrzymywanie powiadomień o promocji, to będziesz wysyłać jej taką informację (jak to robisz smsem, mailem), ale bez dodatkowych kosztów. 

A jak jest bez chat-bota?

10. Ustawiam reklamę w Menedżerze Reklam

Zamiast ustawiać reklamę na FB/IG z informacją o danej promocji kierującą klientów do Twojej www (lub zapisów online) ustawiam reklamę, która zachęca klientów do napisania do Ciebie na Messengerze. A dzięki botom klient od razu otrzyma wiadomość (np. kupon zniżkowy)

A jak jest bez chat-bota?

11. Rozkręcamy Twojego Instagrama

Możesz zachęcać klientów, aby podczas wizyty Twoim salonie oznaczali Ciebie/salon w Instastory, a otrzymają bonus.

A jak jest bez chat-bota?

Podsumowanie oferty:

Zobacz, co mogę dla Ciebie zrobić:

Co zyskasz?

Ile to kosztuje?

PAKIET BAZOWY

pierwszy miesiąc naszej współpracy

1500 PLN netto
  • Założenie bota
  • przygotowanie teksów i grafik
  • ustawienie wiadomości powitalnej, automatycznej wiadomości, automatycznych pytań, menu
  • przygotowanie wiadomości dla klienta: promocja miesiąca, nasze hity, kontakt
  • przygotowanie i opublikowanie postu na FB/IG z automatyczną wiadomością za komentarz pod poostem
  • wysłanie comiesięcznej informacji do bazy o aktualnej promocji
  • ustawienie automatycznych przypomnień dla klientów, którzy pobrali kupon zniżkowy
  • przygotowanie plakatu z kodem QR
  • ustawienie nagrody klientom za oznaczenie Twojego salonu/kliniki w instastory
  • ustawienia na FB i IG
  • ustawienia reklamy w Menedżerze reklam

KONTYNUACJA

kolejny miesiąc naszej współpracy

1100 PLN netto

PAKIET KONTYNUACJA

kolejne 3 miesiące naszej współpracy

3000 PLN netto

dodatkowe opłaty:

  • miesięczny abonament Manychat (15 lub 25 $)
  • budżet na reklamę na FB i IG (minimum 500 -1000 PLN) – nie jest to konieczne, ale rekomendowane