Przełamiesz negatywne nastawienie i obawy do proponowania dodatkowych zabiegów
Dzięki temu klientki będą widziały w Tobie eksperta, który doradzi i pomoże ułożyć terminy wizyt.
Otrzymasz gotowy schemat rozmowy do polecania dodatkowych zabiegów i zapisywania na kolejne wizyty.
bo często nie znają Twojej oferty
i nie chcą się zapisać na kolejny zabieg
jak od specjalisty, ale Ty na recepcji też chciałabyś nauczyć się "brzmieć profesjonalnie"
mimo tego, że obiecały przy ostatniej wizycie
a Ty nie wiesz, jak sobie z tym poradzić
Przekonam Cię jak wielką rolę odgrywa osoba pierwszego kontaktu z klientem, by klientka była zadowolona i wracała. A tu tylko chodzi o pewne siebie przekazywanie informacji i dawanie wyboru klientowi.
Od dziś nie będzie krępującej sytuacji, gdy klientka powie "sama się zapiszę", "zastanowię się". Nauczę Cię reakcji na odmowę, która będzie informacją, że Ty chciałaś pomóc klientce a nie sprzedać cokolwiek.
Nauczę Cię jak proponować dodatkowe zabiegi oraz szeroką ofertę salonu/kliniki bez zażenowania, że "na coś naciągasz", a klientki jeszcze Tobie podziękują.
by ich odzyskać, gdy nie wrócili na kolejną wizytę. Obiecuję, że to jest przyjemny schemat oparty o budowanie relacji z klientem.
Przygotuj się na spektakularne efekty – więcej sprzedaży, więcej zadowolonych klientek i pełniejszy grafik wizyt!
salonów i klinik med&beauty by zwiększyć sprzedaż
by nauczyć się polecać dodatkowe usługi salonu/kliniki
by zbudować procedury sprzedaży i uczyć zespół
którzy chcą otworzyć biznes beauty i chcą poznać specyfikę branży
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Blandit pretium eleifend tortor facilisi odio pretium ullamcorper. Blandit neque neque blandit volutpat erat cursus. Est proin sed risus sit tristique. Phasellus sit volutpat nulla accumsan semper vulputate turpis. Est mi sed felis orci amet vel ultrices lorem ut elementum varius.
(to, co deklarują uczestnicy szkoleń)
szkolenia są warsztatowe, z ćwiczeniami, dlatego grupy są do 20 osób
W szkoleniach stawiam na rozwiązania, które możesz zastosować od razu oraz na efektywną i za razem luźną formę przekazu. Na moich szkoleniach dowiadujesz się dużo psychologii, jak dzialają ludzie.
Agnieszka Wojciechowska Polecam ! Inspirujące , merytoryczne szkolenie ! Martyna Kałuzińska W ubiegły weekend miałam możliwość uczestniczyć w szkoleniu Akademia Managera Beauty u Marty Fiłoń. Marta jest profesjonalistką w tym co robi. Ma niesamowicie dużą wiedzę, którą potrafi przekazać swoim kursantkom. Atmosfera jest bardzo przyjazna, a po zakończonych szkoleniach Marta nadal służy swoją pomocą. Ze szkolenia wyszłam z ogromną satysfakcją i poczuciem, że trafiłam w dobre ręce. Dziekuję Marto :) Polecam, polecam i jeszcze raz polecam !!!! zuzanna krol Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu Pani Marty - Akademia Managera Beauty, wcześniej moja pracownica odbyła szkolenie Mistrz Recepcji. Gorąco polecam, ogrom wiedzy, sprawdzone schematy działania, jasne wskazówki, materiały ułatwiające pracę w gabinecie i świetna atmosfera na szkoleniach. :-) Agnieszka Mazurkiewicz Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu Akademia Managera z Martą Filon i muszę przyznać – to była jedna z najlepszych inwestycji w rozwój mojego biznesu! Prowadzę salony beauty i codzienne wyzwania związane z zarządzaniem zespołem, organizacją pracy i strategią rozwoju są mi doskonale znane. Marta przekazuje wiedzę w sposób konkretny, praktyczny i inspirujący. Otrzymałam nie tylko narzędzia, które mogę od razu wdrożyć w salonach, ale też ogromną dawkę motywacji i świeżego spojrzenia na wiele aspektów prowadzenia firmy. Profesjonalizm, doświadczenie i charyzma Marty robią ogromne wrażenie. Z całego serca polecam to szkolenie każdej właścicielce salonu beauty – jeśli chcesz rozwijać swój biznes świadomie i skutecznie, to jest miejsce dla Ciebie! Justyna Sińczak Polecam serdecznie Martę, ogrom wiedzy i inspiracji potrzebnej przy budowaniu zespołu i biznesu ❤️ Sylwia Kornafel Wspaniale szkolenie, móc wiedzy praktycznej od razy do wdrożenia w gabinecie. Szkolenie bardzo ciekawe, Marta potrafiła w każdej minucie nas czymś zaskoczyć, rozśmieszyć i wytłumaczyć tak, że każdy to zrozumiał i napewno zapamiętał. Masa przykładów z życia, którymi podpierała swoje teorie. Jestem zachwycona jej wiedzą i darem do przekazywania jej. Napewno w niedługim czasie skorzystam z kolejnego szkolenia i wam również polecam . Maria Wieczorek Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu 'Mistrz Recepcji' prowadzonym przez panią Martę i muszę powiedzieć – rewelacja! Ogrom wiedzy, praktyczne wskazówki i przede wszystkim jej naturalność sprawiły, że nauka była przyjemnością. Pani Marta to profesjonalistka, która potrafi przekazać nawet trudne zagadnienia w przystępny sposób. Polecam każdemu, kto chce podnieść swoje umiejętności Małgorzata Denc Dziękuję za szkolenie Akademia Menagera Beauty. Bardzo merytorycznie bez owijania w bawełnę. Wszystko co powinien wiedzieć właściciel salonu. Skorzystam jeszcze z innych szkoleń Joanna Witkowska Polecam, materiały udostępnione przez Panią Martę są bardzo przydatne w pracy z Klientkami. W przystępny i prosty sposób przekazuje wiedzę. Małgorzata Wierciszewska Bardzo merytoryczne szkolenie. Czytam, słucham, wdrażam powoli i działa
Zobacz najczęściej pojawiające się pytania lub napisz: szkolenia@martafilon.pl
W cenie biletu: materiały szkoleniowe, certyfikat, przerwa kawowa, lunch
Tak, faktura generuje się automatycznie po opłacie biletu. Napisz szkolenia@martafilon.pl gdy potrzebujesz faktury proforma.
Tak, są dwie drogi: 1) KFS - zapytaj o możliwości w swoim Urzędzie Pracy, a ja pomogę Ci w wypełnieniu dokumentów
2) BUR - tu potrzebna jest firma pośrednicząca. Zgłoś się tu: https://newkey.pl/dofinansowania/
Bilet możesz zwrócić w ciągu 14 dni od zakupu, ale nie później niż na 14 dni do szkolenia. Zawsze możesz wskazać inną osobę, która przyjedzie na szkolenie (proszę tylko o wcześniejsze zgłoszenie, ponieważ przygotowujemy imienne certyfikaty i identyfikatory).
Szkolenia odbywają się tylko w Warszawie i dwa razy w roku: około marca i października-listopada.
dla specjalistów i managerów/właścicieli
polecanie zabiegów premium, planów zabiegowych i profesjonalnych kosmetyków dla kosmetologów i specjalistów wykonujących zabiegi na twarz i ciało
trzydniowy intensywny kurs dla managerów i właścicieli: zarządzanie, finanse, rekrutacja, reguły dla pracowników, marketing, procedury sprzedaży
Marta Fiłoń
trener biznesu beauty
szkolenia@martafilon.pl
509 123 679