Dedykowane 2018-07-09T10:23:10+00:00

Szkolenia dedykowane

to szkolenia ze sprzedaży, polecania kosmetyków i zabiegów przeprowadzane dla twojego zespołu i w twoim salonie/spa/klinice. Kiedy chcesz, by wzmocnić motywację do pracy twoich kosmetologów i terapeutów oraz wyposażyć ich w efektywne techniki komunikacji z klientem, oraz by rozwiać ich najdziwniejsze obawy przez doradzaniem kolejnych zabiegów, to chetnie “poznam twoją historię” 🙂

Plan działania:

PRZYKŁADOWY ZAKRES SZKOLENIA JEDNODNIOWEGO:

  • 1. Motywacja własna, przełamywanie oporu przed odmową klientów/pacjentów i budowanie autorytetu specjalisty

  • 2. Przedstawienie schematu komunikacji i opracowanie jego elementów:
    – co powiedzieć na początku wizyty, by zwiększyć przychylność na proponowanie większych zakupów
    – jakie pytania zadawać, by klientka sama doszła do wniosku, że potrzebuje kolejnych zabiegów
    – jak proponować kolejne zabiegi i kosmetyki do pielęgnacji domowej
    – co powiedzieć na pożegnanie, by zwiększyć szanse na sprzedaż na kolejnej wizycie
  • 3. Wypracowanie schematu obsługi – czyli własna checklista: co mówić na każdej wizycie, by klientka zapisała się na kolejną wizytę i kupiła kosmetyki.

Kto powinien uczestniczyć w takim szkoleniu?
Szkolenie jest najbardziej przydatne dla osób, które mają codzienny kontakt z klientami salonu urody/kliniki/spa, tzn. kosmetolodzy, terapeuci, recepcjoniści

Czy szkolenie jednodniowe wystarczy?
Jednodniowe szkolenie daje dużo motywacji do pracy, inne spojrzenie na doradzanie zabiegów i kosmetyków oraz wiele prostych technik. Dla grup poniżej 8 osób wystarczy szkolenie jednodniowe, które można powtarzać/uzupełniać co 3 miesiące. Gdy w zespole pracuje ok 15 osób, to na szkoleniu dwudniowym będzie więcej możliwości przećwiczenia sytuacji z codziennego kontaktu z klientkami.

Jeżeli chcesz zamówić szkolenie sprzedażowe dla twojego zespołu, to wypełnij proszę formularz lub napisz do mnie [email protected]/ zadzwoń

Pamiętaj, że planuję szkolenia z wyprzedzeniem około 8-tygodniowym.

Po ustaleniu daty szkolenia:

  1. Ustalamy termin konsultacji
  2. Otrzymujesz ankiety do wypełnienia przez twój zespół i przez managera
  3. Podpisujemy umowę

około 700 PLN netto za uczestnika

  • ceny netto, wymagana przedpłata
  • w cenie: konsultacja – badanie potrzeb, ankieta dla uczestników, 3 x 60 min. konsultacja online po szkoleniu, materiały szkoleniowe, imienne certyfikaty dla uczestników szkolenia

Po stronie zamawiającego: przygotowanie miejsca szkolenia

POBIERZ MÓJ FOLDER/OFERTĘ

Zobacz także

AKADEMIA MANAGERA SPA&BEAUTY

HARMONOGRAM NA JESIEŃ 2017
Szybki kontakt ze mną: