Przełamiesz negatywne nastawienie i obawy do proponowania droższych zabiegów i kosmetyków. Nie będziesz już musiała nikogo do niczego namawiać.
Poznasz proste zasady, które powodują to, że klientka widzi w tobie specjalistę, który ma rozwiązanie jej problemu.
Otrzymasz gotowy schemat rozmowy by klientka kupiła kosmetyki do pielęgnacji domowej i zapisała się na kolejną wizytę.
a zależy Ci by realizowały serie zabiegowe a nie pojedyncze zabiegi.
a Ty ze strachu przed posądzeniem o to, nie proponujesz kolejnych i droższych zabiegów
I zastanawiasz się jak je przekonać, by zaczęły używać Twojej pielęgnacji.
a Ty chciałabyś, by już dziś zaczęły stosować się do Twoich zaleceń
a chcesz przekonać je do zabiegów na twarz
i jednocześnie oczekują niesamowitych efektów odmładzających
Przekonam Cię, że najlepsze wyniki będziesz mieć, gdy... nie będziesz sprzedawać. Pokażę Ci co jest ważne, by czuć się dobrze proponując klientom droższe zabiegi i kosmetyki do pielęgnacji domowej.
Od dziś nie będzie krępującej sytuacji, gdy klientka powie "dziękuję, zastanowię się". Pokażę Ci jak zareagować na: "jeszcze mam swój krem" i temu podobne.
Już nigdy więcej nie będzie "nagadałam się" a nic z tego nie wyszło. Pokażę Ci jak i co mówić, by to trafiało do klientek i budowało zaufanie do Ciebie.
... konkretnego, ale tak "miękkiego" i naturalnego, że klientka będzie "zahipnotyzowana" rozmową z tobą. Nigdy więcej sztucznego wciskania! Tylko skupienie na rozwiązaniu problemu klientki.
i osób wykonujących zabiegi na twarz i ciało
by zbudować procedury sprzedaży
którzy chcą otworzyć biznes beauty i chcą poznać specyfikę branży
o zabiegi na twarz i ciało
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Blandit pretium eleifend tortor facilisi odio pretium ullamcorper. Blandit neque neque blandit volutpat erat cursus. Est proin sed risus sit tristique. Phasellus sit volutpat nulla accumsan semper vulputate turpis. Est mi sed felis orci amet vel ultrices lorem ut elementum varius.
Wyświetl ten post na InstagramiePost udostępniony przez Marta Fiłoń – uczę sprzedaży w klinikach beauty (@marta.filon)
(to, co deklarują uczestnicy szkoleń)
szkolenia są warsztatowe, z ćwiczeniami, dlatego grupy są do 20 osób
W szkoleniach stawiam na rozwiązania, które możesz zastosować od razu oraz na efektywną i za razem luźną formę przekazu. Na moich szkoleniach dowiadujesz się dużo psychologii, jak dzialają ludzie.
Zobacz najczęściej pojawiające się pytania lub napisz: szkolenia@martafilon.pl
W cenie biletu: materiały szkoleniowe, certyfikat, przerwa kawowa, lunch
Tak, faktura generuje się automatycznie po opłacie biletu. Napisz szkolenia@martafilon.pl gdy potrzebujesz faktury proforma.
Tak, są dwie drogi: 1) KFS - zapytaj o możliwości w swoim Urzędzie Pracy, a ja pomogę Ci w wypełnieniu dokumentów
2) BUR - tu potrzebna jest firma pośrednicząca. Zgłoś się tu: https://newkey.pl/dofinansowania/
Bilet możesz zwrócić w ciągu 14 dni od zakupu, ale nie później niż na 14 dni do szkolenia. Zawsze możesz wskazać inną osobę, która przyjedzie na szkolenie (proszę tylko o wcześniejsze zgłoszenie, ponieważ przygotowujemy imienne certyfikaty i identyfikatory).
Szkolenia odbywają się tylko w Warszawie i dwa razy w roku: około marca i października-listopada.
dla specjalistów i managerów/właścicieli
profesjonalna procedura obsługi klientów od pierwszego kontaktu przez telefon, by zachęcić do korzystania z szerokiej oferty salonu beauty/kliniki urody i odzyskać klientów
trzydniowy intensywny kurs dla managerów i właścicieli: zarządzanie, finanse, rekrutacja, reguły dla pracowników, marketing, procedury sprzedaży
Marta Fiłoń
trener biznesu beauty
szkolenia@martafilon.pl
509 123 679