SZKOLENIE: Sprzedaż dla kosmetologów

Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław

Naucz się efektywnie proponować zabiegi i kosmetyki

Otrzymasz gotowy schemat komunikacji i "słowa klucze", które pomagają zbudować twój autorytet w oczach klientki, a przez to sprawiają, że jest ona bardziej przychylna, co do twoich propozycji.

  • Przełamiesz negatywne nastawienie i obawy do proponowania droższych zabiegów i kosmetyków
  • Poznasz proste zasady, które powodują to, że klientka widzi w tobie specjalistę, który ma rozwiązanie jej problemu
  • Otrzymasz gotowy schemat prowadzenia rozmowy z klientką, tak by ona kupiła kosmetyki do pielęgnacji domowej i zapisała się na kolejną wizytę

Bilety 590 PLN, a w promocji 490 PLN

Warszawa 26.03 (wtorek); Poznań 9.04 (wtorek); Kraków 16.04 (wtorek); Wrocław 29.04 (poniedziałek)

tu bilety
arrow

Szkolenie dla specjalistów pracujących w salonach beauty, spa, gab. med. estetycznej, którym zależy, by po zabiegu klientka kupowała kosmetyki i zapisywała się od razu na kolejną wizytę.

  • Jedna technika, która podnosi wartość twojej sprzedaży

    Jeżeli zastanawiasz się w jaki sposób sprzedawać droższe zabiegi, to na szkoleniu poznasz jedną prostą technikę, która od razu podnosi twoje obroty.

  • Trzy zasady tego, by kosmetyki działały

    Pokażę Ci jak rozmawiać z klientką, która nie lubi kosmetyków i nie widzi różnicy między twoim a drogeryjnym

  • Słowa klucze i gotowe komunikaty

    Wszystko po to, by klientka zrozumiała twoje intencje i byś ty doradzała z pozycji specjalisty, a nie sprzedawcy

  • Gotowy schemat rozmowy z klientką podczas wizyty

    Konkretny plan, który sprawia, że klientka sama sobie uzmysławia to, że potrzebuje prowadzenia przez Ciebie (specjalistę). Ty tylko mówisz jakie jest rozwiązanie jej problemu, nie naciskasz, tylko informujesz.

POWRÓT DO WYBORU SZKOLEŃ

Ramowy program szkolenia:

  • BLOK I Motywacja specjalisty

    czyli jak przełamać w sobie strach przed proponowaniem, budować autorytet specjalisty i zaufanie w oczach klientek

  • BLOK II Kluczowe umiejętności w komunikacji z klientami

    1. Znajomość oferty – jak przygotować „mapę oferty”, by ułatwić sobie dopasowanie rozwiązania dla każdego klienta

    2 Prezentacja możliwości – czyli co podkreślać w rozmowie z klientką, by ona zdecydowała się na zakup profesjonalnych kosmetyków i kolejnych zabiegów.

    3. Reagowanie i zapobieganie wymówkom klientów (np. „zastanowię się”, „jeszcze mam swój krem”)

    4. Planowanie kolejnych kroków współpracy z klientami – czyli jak zamienić jedną wizytę klientki na plan dopasowanej dla niej kuracji

  • BLOK III Schemat wizyty krok po kroku

    1. Powitanie – zapowiadające rozmowę o kosmetykach i kolejnych zabiegach

    2. Konsultacja – kluczowe pytania i parafrazy potrzebne do tego, by klientka zrozumiała, że potrzebuje rozwiązania jej problemu, a nie jednorazowej wizyty

    3. Proponowanie – w jaki sposób mówić o kosmetykach i kolejnych wizytach, by były one naturalnym, logicznym wyborem dla klientki

    4. Pożegnanie – jak zakończyć wizytę, by zwiększyć szanse na sprzedaż na kolejnej wizycie

arrow
  • 1

    Nastawisz się pozytywnie do sprzedawania

    Przekonam Cię, że najlepsze wyniki będziesz mieć, gdy... nie będziesz sprzedawać. Pokażę Ci co jest ważne, by czuć się dobrze proponując klientom droższe zabiegi i kosmetyki.

  • 2

    Otrzymasz gotowe rozwiązanie na wymówki i obiekcje swoich klientek

    Od dziś nie będzie krępującej sytuacji, gdy klientka powie "dziękuję, zastanowię się". Pokażę Ci co robić, aby tych sytuacji było bardzo mało, a jak już wystąpią, to co robić, by się tym nie przejmować.

  • 3

    Poznasz słowa klucze oraz skróty, które przyśpieszają decyzję twojej klientki

    Już nigdy więcej nie będzie "nagadałam się" a nic z tego nie wyszło. Pokażę Ci jak i co mówić, by to trafiało do klientek i budowało zaufanie do Ciebie.

  • 4

    Nauczysz się schematu sprzedaży

    ... konkretnego, ale tak "miękkiego" i naturalnego, że klientka będzie "zahipnotyzowana" rozmową z tobą. Nigdy więcej sztucznego wciskania! Tylko skupienie na rozwiązaniu problemu klientki.

  • 5 star review  Szkolenie rewelacja. W głowie pełno nowych zmian. Pani Marta rewelelacyjna osoba. Polecam

    thumb Teresa Korecka
    6/11/2018

    5 star review  Wyjątkowa ekspertka o bogatym doświadczeniu i szerokiej wiedzy. Skorzystałem z wiedzy Pani Marty już na tak wielu płaszczyznach, że spokojnie mogę ocenić. Wolne wystąpienia przy okazji konferencji, poniedziałkowe inspiracje filmikami, inwestycja w kilkanaście płyt ze szkoleniami DVD i miałem okazję uczestniczyć w 3 kameralnych całodziennych warsztatach ze szkoleniami. Za każdym razem jestem pod wrażeniem profesjonalizmu i tego jak przydatne i trafne są to materiały. Ułatwiają pracę i funkcjonowanie gabinetów branży beauty. Zdecydowanie pokazują poziom, jaki powinien reprezentować o europejskich standardach na miarę XXI wieku. Polecam.

    thumb Konrad Gancarczyk
    11/23/2016
  • 5 star review  Rewelacyjna osoba i szkolenia! <3

    thumb Kinga Brzyzek
    7/23/2018

    5 star review  Geniusz w kobiecej skórze. Genialne porady szkolenia , i rozbudzenie chęci pragnienia więcej i więcej ...Polecam

    thumb Żaklina Przybyła Moscicka
    8/21/2017
  • 5 star review  Świetne szkolenie on-line, ogrom informacji i inspiracji, materiały dotarły przesłane zgodnie z obietnicą. Dziękuję i szczerze polecam wszystkim zainteresowanym. Teraz wszystko w naszych rekach, nic tylko brać się do pracy.

    thumb Małgorzata Fudali
    1/12/2018

    5 star review  dzięki akademia managera u Pani Marty wprowadziłam wiele zmian w swojej firmie i znacznie zwiększyłam sprzedaż bonów podarunkowych - teraz idą jak ciepłe bułeczki 🙂 Spotkanie z innymi managerami, którzy na co dzień mają podobne problemy, a każdy z nas ma inne podejście było bardzo pouczające! Cena akadeni powinna być wyższa, bo i efekty po szkoleniach są finansowo bardzo wymierne:) Liczę na nowe bloki w tym roku!!!!!!!

    thumb Martyna Sokolowska
    8/22/2017
  • 5 star review  Dziękujemy za inspiracje do pracy. Poniedziałkowe transmisje na żywo dostarczają nam wielu nowych pomysłów. Dzięki temu mamy bardziej profesjonalne podejście do klientów oraz większe ich zadowolenie co najważniejsze 🙂 . Cieszymy się, że zawsze możemy liczyć na pomoc, mimo natłoku obowiązków zawsze uzyskujemy odpowiedzi na nurtujące nas pytania. Pozdrawiamy serdecznie i dziękujemy jeszcze raz 🙂 <3

    thumb Wiesława Dereszyńska
    9/29/2016

    5 star review  Świetne szkolenie! Mnóstwo informacji oraz cennych rad. Jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach. 😉 A Pani Marta wspaniała, piękna, mądra i charyzmatyczna kobieta! :* POLECAM!

    thumb Sylwik Nerstrink
    6/11/2018
  • 5 star review  Kompetentna, często otwiera oczy na tak oczywiste rzeczy, że aż dziwne, że sama tego nie zauważyłam. Co najważniejsze metody p.Marty choć proste - działają. A poza tym p. Marta dobrze mnie nastraja do pracy w salonie i ze sobą. Polecam szkolenia stacjonarne, choć te online też bardzo dużo dają. Nie ma jednak gdy na własne uszy usłyszysz od p. Marty. Dziękuję 🙂

    thumb Amelia Mazurek
    9/19/2016

    5 star review  Kochani słuchajcie tej Pani bo to bardzo mądra kobieta jest.

    thumb Marta Szweryn
    1/18/2018

Bilety 590 PLN, a w promocji 490 PLN

Warszawa 26.03 (wtorek); Poznań 9.04 (wtorek); Kraków 16.04 (wtorek); Wrocław 29.04 (poniedziałek)

tu bilety

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
- szkolenie w godzinach 10:00 -17:00
- adres sali szkoleniowej podajemy na 7 dni do daty szkolenia
- cena zawiera: certyfikat, przerwy kawowe, obszerne materiały szkoleniowe
- regulamin
- szkolenie prowadzone metodą ćwiczeń
- liczba miejsc ograniczona - małe grupy szkoleniowe


KONTAKT: [email protected]  609 110 282