– Twoi specjaliści zaczną skutecznie polecać zabiegi premium i kosmetyki do pielęgnacji domowej, a klientki same będą dopytywać o kolejne wizyty.
– zamiast ciągłej walki o motywację, zobaczysz, jak Twoi kosmetolodzy zyskują pewność siebie i naturalnie proponują to, co najlepsze dla klientek.
– krótkie, konkretne lekcje, które łatwo wdrożyć od razu, bez konieczności rezerwowania całego dnia na szkolenie.
bo "nie chcą się narzucać"
które naturalnie prowadzą do sprzedaży
nawet jeśli wie, co byłoby dla niej najlepsze,
a Ty czujesz, że potencjał salonu się marnuje
chyba że dasz im premię lub zrobisz "pogadankę"
W kursie zdradzam konkretne techniki rozmowy z klientką, których uczę również na indywidualnych szkoleniach dla zespołów salonów beauty.
Dzięki gotowym scenariuszom i przykładom rozmów, zespół zrozumie, jak prowadzić klientkę do zakupu bez zbędnego kombinowania.
Do kursu dołączony jest e-book z ćwiczeniami, dzięki któremu pracownicy mogą od razu przećwiczyć komunikaty na konkretnych, gotowych przykładach.
Już po zastosowaniu jednej lekcji Twoi pracownicy zobaczą, że proste komunikaty od razu zwiększają sprzedaż, a to sprawi, że będą chcieli działać bez dodatkowej motywacji szefa.
Przygotuj się na spektakularne efekty – więcej sprzedaży, więcej zadowolonych klientek i pełniejszy grafik wizyt!
I.1. CO JEST TWOIM CELEM I. 2 POSTARASZ SIĘ, CZY BĘDZIESZ ROBIĆ ZAWSZE? I. 3 INFORMOWANIE TO NIE SPRZEDAWANIE I. 4. CO JEST TWOJĄ NORMĄ I.5. SKUPIAJ SIĘ NA WŁAŚCIWYCH KLIENTACH I.6. MÓW KLIENTCE CO JEST WAŻNE I.7. AKCEPTUJ ODMOWĘ KLIENTKI I.8. POZYTYWNE NASTAWIENIE SIĘ OPŁACA I.9. INTENCJA TWOJĄ TARCZĄ
II. 1 ZNAJOMOŚĆ OFERTY II. 2. ZAWSZE DAJ WYBÓR II.3. EFEKTYWNA KOMUNIKACJA II.4. JAK PYTAĆ O WYBÓR II. 5. CO GDY KLIENTKA PROSI O RADĘ W WYBORZE II. 6. WYJAŚNIJ POWÓD SWOJEJ PROŚBY, BO TO DZIAŁA II. 7. MÓW O ROZWIĄZANIU, A NIE O DODATKOWYCH OPCJACH II. 8. DOPASOWANIE – KLUCZOWE W SPRZEDAŻY KOSMETYKÓW II. 9. TRZY ZASADY KREMU, KTÓRY DZIAŁA II. 10. JAK MÓWIĆ O KORZYŚCIACH II. 11. ZAKAZANE SŁOWA II. 12. UPRZEDZANIE OBIEKCJI II. 13. SZYBKI SPOSÓB NA SPRZEDAŻ KOSMETYKÓW
III. SCHEMAT SPRZEDAŻY III. 1. POWITANIE III. 2. KONSULTACJA III. 2. 1. PYTANIE O CEL III. 2. 2. PYTANIE O WCZEŚNIEJSZE DOŚWIADCZENIA III. 2. 3. PARAFRAZA III. 2. 4. INNE WAŻNE PYTANIA III. 3. PLAN PIELĘGNACJI III. 4. PROPOZYCJA ZABIEGU III. 5. PO ZABIEGU III. 6. JAK ZACZĄĆ PROPONOWANIE III. 7. DAJ ROZWIĄZANIE PROBLEMU III. 8. POŻEGNANIE III. 9. PROCEDURA PODSUMOWANIE
którzy chcą nauczyć swój zespół skutecznej sprzedaży, zaangażować pracowników i zwiększyć obroty bez ciągłego przypominania o celach.
– by łatwo nauczyć się polecać zabiegi i kosmetyki, bez obaw, że to będzie „sprzedaż na siłę”.
na twarz i ciało i potrzebują nauczyć się, jak rozmawiać o planach zabiegowych i długofalowej pielęgnacji.
w rozmowie z klientką i nauczyć się prostych, naturalnych komunikatów sprzedażowych, które działają.
ponieważ tu nie wykorzystasz sposobów na budowanie planów zabiegowych.
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Blandit pretium eleifend tortor facilisi odio pretium ullamcorper. Blandit neque neque blandit volutpat erat cursus. Est proin sed risus sit tristique. Phasellus sit volutpat nulla accumsan semper vulputate turpis. Est mi sed felis orci amet vel ultrices lorem ut elementum varius.
by wykorzystać nawet kilka minut w tygodniu, by nauczyć się polecać zabiegi i kosmetyki
Z wyjaśnieniem pojęć i dodatkowymi ćwiczeniami
Od razu pobierasz ebook i oglądasz cały kurs lub w częściach i przerabiasz wraz z ćwiczeniami z ebooka
natychmiastowy dostęp online
W szkoleniach stawiam na rozwiązania, które możesz zastosować od razu oraz na efektywną i za razem luźną formę przekazu. Na moich szkoleniach dowiadujesz się dużo psychologii, jak dzialają ludzie.
Zobacz najczęściej pojawiające się pytania lub napisz: szkolenia@martafilon.pl
Dla każdego, kto chce się nauczyć sprzedawać droższe zabiegi i kosmetyki w gabinecie kosmetycznym.
Można pracować samodzielnie lub podczas spotkań zespołu, np. obejrzeć razem jedną lekcję (ok 2-5 min) i wykonać ćwiczenie z podręcznika.
Tak, faktura generuje się automatycznie po opłacie biletu. Napisz szkolenia@martafilon.pl gdy potrzebujesz faktury proforma.
Po zakupieniu kursu będziesz mieć dostęp do platformy z kursami online. By oglądać lekcje trzeba się zalogować.
Nie. Co do zasady zgodnie z prawem produkty cyfrowe zakupione i aktywowane nie podlegają zwrotowi.
Dostęp jest bezterminowy
Dostęp do kursu ma każdy kto zaloguje się na platformie z kursami i ma wykupiony kurs na dany email.
Tak. Dzięki temu unikniesz wielu błędów i od razu będziesz pracować nad utrzymaniem lojalności klientów i łatwiej sprzedawać plany zabiegowe a nie pojedyncze zabiegi.
Materiał pokrywa się w dużej części. Dlatego potraktuj kurs jako wartościową powtórkę, bo wiedza jest ulotna.
Znajdziesz tu więcej materiału w kontekście pytań do klienta zadawanych w czasie konsultacji.
Klientki chwalą posiadanie obu wersji, bo inaczej się uczymy stacjonarnie a inaczej online.
dla specjalistów i managerów/właścicieli
profesjonalna procedura obsługi klientów od pierwszego kontaktu przez telefon, by zachęcić do korzystania z szerokiej oferty salonu beauty/kliniki urody i odzyskać klientów
polecanie zabiegów premium, planów zabiegowych i profesjonalnych kosmetyków dla kosmetologów i specjalistów wykonujących zabiegi na twarz i ciało
trzydniowy intensywny kurs dla managerów i właścicieli: zarządzanie, finanse, rekrutacja, reguły dla pracowników, marketing, procedury sprzedaży
Marta Fiłoń
trener biznesu beauty
szkolenia@martafilon.pl
509 123 679