Twoi pracownicy mówią, że "to nie należy do ich obowiązków"?

Oglądaj jeżeli zarządzasz salonem/kliniką beauty i niestety przynajmniej raz usłyszałaś taką “uwagę” od pracownika.

Jedno jest pewne: rozkazywanie, pokazywanie im ich "miejsca" jak i udawanie, że tego nie słyszałaś niestety nie prowadzi do niczego dobrego. Potrzebujesz strategii spokojnego działania:

  • KROK 1 – zaznacz, że nie akceptujesz takich uwag publicznie
  • KROK2 -poproś o spisanie przez pracownika jego zakresu obowiązków w ramach wynagrodzenia podstawowego i w ramach prowizji od zabiegów/sprzedaży
  • KROK 3 – sprawdź, co napisali Twoi pracownicy i publicznie podsumuj jak Ty to widzisz – jakie są ich obowiązki (bez omawiania każdej kartki oddzielnie)
  • KROK 4 – opracuj strategię na rekrutację i onboarding pracownika, by to się więcej nie powtórzyło

Gotowe rozwiązania, instrukcje krok po kroku otrzymasz na trzydniowym intensywnym kursie dla managerów i właścicieli salonów i klinik beauty/kosmetologii estetycznej:

Akademia Managera Beauty 20-22.10.2024 Warszawa

najniższa cena do 7.10.2024

Marta Fiłoń, trener biznesu beauty

o mnie:

Specjalizuję się w efektywnych technikach polecania zabiegów i kosmetyków przez budowanie autorytetu eksperta. Uczestnicy moich szkoleń sprzedają więcej od pierwszego dnia po szkoleniu, ponieważ zaczynają lubić rozmawiać z klientami.

Poza tym jestem:

  • Wykładowcą akademickim – prowadzę zajęcia min. na wydziale Kosmetologii w WSIIZ w Warszawie oraz jestem członkiem Rady Pracodawców w WSIIZ
  • Założycielką Akademii Managera Beauty (od 2010)
  • Autorką książek biznesowych dla branży beauty
  • Autorką biznesowych szkoleń online specjalistów i właścicieli gabinetów beauty
  • Specjalistką od programowania chat-botów (do budowania efektywnych kampanii marketingowych dla salonów i klinik)
  • Członkiem Klubu Trenerów Biznesu