MISTRZ RECEPCJI
SZKOLENIA: Kraków, Gdańsk, Poznań, Warszawa
Zapełniony grafik
Zwiększysz liczbę rezerwacji wizyt (z zapytań przez telefon i poprzez zapis na kolejne zabiegi)
Większa sprzedaż
Zwiększysz sprzedaż pakietów, dodatkowych zabiegów i kosmetyków
Profesjonalne standardy obsługi
Opracujesz standardy pracy recepcji od pierwszego telefonu do kontaktu po wizycie
MISTRZ RECEPCJI ONLINE
Powiadomimy Cię jak tylko ruszą zapisy na edycję wiosenną 2021
Sprawdź jaka jest różnica między wystarczająco dobrym recepcjonistą a MISTRZEM RECEPCJI
obejrzyj wideo
Kraków GdańskPoznań Warszawa
10:00 - 17:00
W cenie;
obszerne materiały szkoleniowe, certyfikat, przerwa kawowa
BILET: 590 PLN
sprawdź też cenę promocyjną
PLAN SZKOLENIA
techniki sprzedaży i obsługa klienta przy recepcji w salonie beauty
MODUŁ I: SPRZEDAŻ I OBSŁUGA PRZEZ TELEFON
Jak zrobić piorunujące wrażenie na klientach by zachęcić do droższych zabiegów
- Jak ważne jest właściwe przestawienie oferty przez telefon - czyli co tracisz, gdy "tylko" odpowiadasz na pytania klientów
- Czarna lista słów i stwierdzeń przez telefon
- Znajomość oferty - czyli czy MISTRZ RECEPCJI powinien znać całą ofertę obieku
- Kluczowe korzyści oferty, czyli jak szybko trafić w potrzeby klienta
- Pierwsze wrażenie - czyli jak przestawić salon/gabinet by od razu podkreślić jego atuty
- Jak opowiadać o ofercie osobom, które chcą się tylko zorientować i umówić ich na wizytę
- Jak proponować dodatkowy zabieg, gdy klientka umawia się na wizytę
- Jak zwiększyć zamówienie klientki poprzez proponowanie pakietów zabiegowych
- Dlaczego każda klientka powinna się dowiedzieć co jest w danym momencie w promocji i nigdy w taki sposób jak na stacji benzynowej
- W jaki sposób zareagować na odmowę klientki, by podkreślić swoją troskę o jej efekt
- Jak zwiększyć szansę na realizację umówionej wizyty (bo nie lubimy gdy klientki tracą zapał)
- Jak zwiększyć szansę na realizację umówionej wizyty (bo nie lubimy gdy klientki tracą zapał)
- Co powiedzieć klientce, gdy nie ma miejsca w kalendarzu
- Co powiedzieć gdy klientka odwołuję wizytę, by poczuła, że przez to może stracić upragniony efekt
- Co powiedzieć na koniec rozmowy by podkreślić swój profesjonalizm
- Jak sobie radzić z trudnym i wymagającym niemożliwego klientem
MODUŁ II: OBSŁUGA PRZY RECEPCJI - POWITANIE KLIENTA
jak zachęcać do dodatkowych opcji, by zwiększyć zadowolenie klientek z ich efektów
- Jak poprosić o zgodę na przetwarzanie danych dla celów marketingowych, by klientka nie odmówiła
- Jak przestawić całą ofertę salonu klientce, która jest pierwszy raz
- Czy i jak sprzedawać przy recepcji kosmetyki do pielęgnacji domowej
MODUŁ III: OBSŁUGA PRZY RECEPCJI - POŻEGNANIE KLIENTA
jak profesjonalnie pożegnać klientkę, by zwiększyć szanse na kolejne większe zamówienia
- Jak zachęcać do programu lojalnościowego (który pomaga zwiększyć sprzedaż, a nie rozdaje zniżki)
- Jak recepcja ma sprzedawać kosmetyki po zabiegu (i tu się zdziwisz)
- Co powiedzieć, gdy klientka odmówi
- Jak zachęcić do rezerwacji kolejnej wizyty
- Co powiedzieć na typową wymówkę: "sama zadzwonię, bo nie mam ze sobą swojego grafiku"
- Jak przyjąć reklamację od klientki
MISTRZ RECEPCJI
Szkolenie najczęściej wybierane przez właścicieli i specjalistów gabinetów urody, którzy chcą się przekonać do jakości moich szkoleń
Nastawisz się pozytywnie do sprzedawania
Przekonam Cię, że najlepsze wyniki będziesz mieć, gdy... nie będziesz sprzedawać. Pokażę Ci co jest ważne, by czuć się dobrze proponując klientom droższe zabiegi i kosmetyki do pielęgnacji domowej.
Otrzymasz gotowe rozwiązanie na wymówki i obiekcje swoich klientek
Od dziś nie będzie krępującej sytuacji, gdy klientka powie "dziękuję, zastanowię się". Pokażę Ci jak zareagować na: "jeszcze mam swój krem" i temu podobne.
Poznasz słowa klucze oraz skróty, które przyśpieszają decyzję twojej klientki
Już nigdy więcej nie będzie "nagadałam się" a nic z tego nie wyszło. Pokażę Ci jak i co mówić, by to trafiało do klientek i budowało zaufanie do Ciebie.
Nauczysz się schematu sprzedaży
... konkretnego, ale tak "miękkiego" i naturalnego, że klientka będzie "zahipnotyzowana" rozmową z tobą. Nigdy więcej sztucznego wciskania! Tylko skupienie na rozwiązaniu problemu klientki.
Może Cię zainteresować także szkolenie BEAUTY EKSPERT
To druga część do całości technik sprzedaży w salonie beauty. Tu nauczysz się proponowania zabiegów i kosmetyków podczas wizyty klientki.
To szkolenie jest w kolejny dzień więc od razu będziesz mieć pełny pakiet technik sprzedażowych.
Marta Fiłoń
trener biznesu beauty
szkolenia@martafilon.pl
509 123 679