NAJBLIŻSZE SZKOLENIA STACJONARNE Z MARTĄ FIŁOŃ

— SPACER —

szkolenie dla salonów beauty/spa/gab.medycyny estetycznej

MISTRZ RECEPCJI

— SPACER —

tu harmonogram na 2019

  • EFEKTYWNA KOMUNIKACJA

  • – jak zamieniać klientów, którzy tylko pytają o ofertę w rezerwację wizyty
    – jak mówić o korzyściach oferty, by przekonać klienta
    – skuteczna rozmowa telefoniczna (odbieranie telefonów, jak i kontakt po wizycie)

  • ZWIĘKSZANIE SPRZEDAŻY

  • – jak zwiększać zamówienia klientek poprzez proponowanie dodatkowych zabiegów
    – jak mówić o promocjach, kosmetykach poprzez dopasowanie do potrzeb klientów
    – jak zachęcać do rezerwacji kolejnej wizyty

  • ORGANIZACJA PRACY

  • lista obowiązków recepcjonisty w salonie beauty wspierająca sprzedaż i działania promocyjne
    – recepcja jako centrum dowodzenia – czyli wdrożenie systemu “wczesnego ostrzegania”
    – zasady efektywnej współpracy z innymi specjalistami /pracownikami

  • OBSŁUGA KLIENTÓW

  • – zasady dbania o pozytywny wizerunek salonu/ obiektu w oczach klientów
    – obsługa reklamacji i trudnych klientów
    savoir-vivre i poufałość danych klientów

SZKOLENIE MISTRZ RECEPCJI DOSTARCZY CI WIEDZY, BY:

— SPACER —

  • 1

    Zwiększyć liczbę rezerwacji wizyt (z zapytań przez telefon i poprzez zapis na kolejne zabiegi)

  • 2

    Zwiększyć sprzedaż pakietów, dodatkowych zabiegów i kosmetyków

  • 3

    Opracować standardy pracy recepcji od listy obowiązków, poprzez współpracę z innymi pracownikami, do dbania o pozytywny wizerunek obiektu beauty

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]Szkolenie jest nastawione na zdobycie wiedzy oraz w dużej mierze na przećwiczenie różnych sytuacji dotyczących komunikacji z klientem, w tym sprzedaży zabiegów.[/text_block]

Szkolenie jest przeznaczone dla:

  • Pracowników recepcji salonów beauty, spa, gabinetów medycyny estetycznej.

  • Specjalistów obiektów beauty, którzy także przyjmują rezerwacje wizyt, odbierają telefony.

  • Managerów salonów/klinik, którzy tworzą i odpowiadają za standardy obsługi klientów, jak i za wyniki finansowe obiektu.

SZYBKI KONTAKT W SPRAWIE BILETÓW: 609 110 282, sklep@spainstytut.pl