– jak dzięki ankietom zdobyć nowych klientów, zwiększyć sprzedaż zabiegów i wzmocnić lojalność klientów.
Niech ANKIETY (dobrze przemyślane) będą Twoim narzędziem do zdobywania klientów, zwiększania sprzedaży droższych zabiegów i zwiększania lojalności klientów.
To ważne, ponieważ:
❌ klienci mają dość typowych reklam
❌ to, że klienci nie narzekają, to nie znaczy, że nie będą szukać salonów/klinik, które bardziej spełnią ich oczekiwania.
Chcesz spróbować, ale nie wiesz co powinno być w takiej ankiecie i jak ją robić: online/papierowo?
Oglądaj kurs online:
intensywny kurs o tym jak wykorzystać ankiety do zdobywania klientów, zwiększania sprzedaży zabiegów i zwiększania lojalności klientów.
Nauczysz się tworzyć:
by się dowiedzieć dlaczego klienci wybrali właśnie Twoją ofertę, a później wykorzystać konkretne słowa do kolejnych reklam Twoich usług
by zachęcić klientów do polecania Twoich usług oraz za wczasu sprawdzić, co może być powodem tego, że nie wracają do Ciebie na kolejne wizyty
by zdobyć nowych klientów i jednocześnie sprawdzić zainteresowanie klientów nowymi zabiegami
✔️ gotowe ankiety z opracowanymi pytaniami
✔️ szablony ankiet do Google Forms (bezpłatne)
✔️ dodatkowy excel do analizowania ankiety
✔️ podpowiedzi marketingowe do pozyskiwania klientów i przygotowywania strategii reklam
✔️ dokładnie omówienie na wideo
✔️ plik audio do pobrania
✔️ plik pdf do pobrania
Przykłady pytań w ankietach dla klientów i strategii działania odnoszą się do salonów i klinik, które mają w ofercie różne zabiegi na twarz i ciało (od 500 PLN i droższe)
1️⃣ Stworzysz ankietę dla nowych klientów i dzięki temu wyróżnisz się obsługą od konkurencji (w kursie jest sprytna podpowiedź, co zrobić, by klient powiedział wow i będzie Cię kosztować maksymalnie 3 złote)
2️⃣ Będziesz robić lepsze reklamy, bo dowiesz się, co tak naprawdę przyciąga do Ciebie klientów (tego dowiesz się z ankiety dla nowego klienta)
3️⃣ Twoi klienci będą chętniej Cię polecać znajomym, bo ankieta jakości obsługi im to zasugeruje
4️⃣ Twoi klienci zainteresują się zabiegami, o których być może zapomnieli, bo ciągle przychodzą do Ciebie po ten sam zabieg (dzięki ankiecie będą bardziej się zastanawiać nad swoimi potrzebami)
5️⃣ Dowiesz się, co przeszkadza Twoim klientom – może to jest mała rzecz, którą łatwo poprawić i przez to zatrzymać klienta na dłużej
6️⃣ Będziesz mieć nowy sposób na zdobywanie klientów z internetu – kupon za wypełnienie ankiety jest postrzegany jako coś bardziej wartościowego niż zniżka dla wszystkich
7️⃣ Poprawisz procedurę obsługi klienta – w kursie są gotowe zwroty, których należy użyć prosząc klienta o wypełnienie ankiety lub co wpisać w smsie
Promocja do 31.08.2024
Promocja wakacyjna
Specjalizuję się w technikach sprzedaży i marketingu dla salonów i klinik beauty. Prowadzę zajęcia z Marketingu na Wydziale Kosmetologii w WSIIZ. Jestem autorką kursów online oraz książek dedykowanych dla biznesu beauty: „Reklama na Facebooku dla salonów beauty”, „Kalendarz Marketingu Beauty”, „Mistrz Recepcji”.
Możesz się uczyć od mnie z licznych artykułów w pismach branżowych (Beauty Forum, Kosmetologia Estetyczna, Be Inspiration, LNE), a także z wykładów na Targach Beauty Forum. Zapraszam także na moje szkolenia z technikami sprzedaży i zdobywania klientów do klinik beauty: Akademia Managera Beauty, Beauty Ekspert, Mistrz Recpecji, Marka Beauty.
Jestem trenerem biznesu beauty od 2010 roku. Rocznie w moich szkoleniach uczestniczy ponad 1000 osób: managerów, właścicieli i specjalistów.
Sprawdź opinie: