MISTRZ RECEPCJI
[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]Szkolenie dla: managera i specjalisty
Długość: 1 godz. 53 min.[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
JAK SPRZEDAWAĆ ZABIEGI PREMIUM
[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]Szkolenie dla: managera i specjalisty
Długość: 1 godz. 37 min.[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
CROSS I UPSELLING W SALONIE URODY
[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]Szkolenie dla: managera i specjalisty
Długość: 1 godz. 50 min.[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
JAK ZACHĘCAĆ DO POWROTU DO TWOJEGO SALONU
[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]Szkolenie dla: managera i specjalisty
Długość: 1 godz. 36 min.[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
JAK ZMOTYWOWAĆ SIĘ – LUB SWÓJ ZESPÓŁ – DO SPRZEDAŻY W SALONIE BEAUTY
[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]Szkolenie dla: managera i specjalisty
Długość: 63 min.
Sposób na przełamanie nieracjonalnego strachu przed proponowaniem zabiegów i kosmetyków.[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
MARKETING BEAUTY – PODEJMIJ WYZWANIE
[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]Szkolenie dla: managera i specjalisty
Długość: 62 min.
9 krótkich lekcji o marketingu w salonie beauty[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
[/text_block]
EFEKTYWNA PROMOCJA
[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]Szkolenie dla: managera i specjalisty
Długość: 1 godz. 41 min.
Techniki marketingowe i schematy sprzedażowe do wykorzystania w codziennej pracy specjalisty (np. kosmetologa) oraz w planowaniu promocji usług salonu.[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
5 PRZYKAZAŃ ZYSKOWNEGO SALONU
[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]Szkolenie dla: managera i specjalisty
Długość: 1 godz. 07 min.
Założeniem szkolenia jest przedstawienie działań marketingowych i sprzedażowych salonu beauty i spa, by zwiększyć sprzedaż.[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
DLACZEGO TWOJE KLIENTKI NIE KUPUJĄ KOSMETYKÓW I JAK TO ZMIENIĆ
[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]Szkolenie dla: managera i specjalisty
Długość: 1 godz. 20 min.
Poznasz argumenty, które trafiają wprost w potrzeby twoich klientów. Dzięki temu łatwiej będzie ci się rozmawiało o ofercie kosmetyków do pielęgnacji domowej, a twoje klientki będą w 100% przekonane do słuszności swojej decyzji.[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
CO DZIAŁA NA KLIENTA
[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]Ebook dla managera i specjalisty
Objętość 49 stron
Biznesowy poradnik dla managera salonu beauty
to zestawienie 6 najbardziej efektywnych technik wpływu na podejmowanie decyzji przez klientów. Materiał został opracowany wg schematu R. Cialdiniego i zawiera przykłady do zastosowania w pracy z klientem salonu beauty/spa/klinki medycyny estetycznej.[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]