Indywidualna procedura sprzedaży, czyli opracowanie efektywnego systemu polecania kosmetyków i zabiegów
- OPRACOWANA PISEMNIE PROCEDURA SPRZEDAŻY
- SZKOLENIE STACJONARNE DLA ZESPOŁU
- SZKOLENIA ONLINE I/LUB W SALONIE - SPRAWDZENIE, WDROŻENIE I WZMOCNIENIE NOWYCH UMIEJĘTNOŚCI PRACOWNIKÓW
- (VIP) AUDYT TELEFONICZNY + TAJEMNICZY KLIENT
DLA MANAGERÓW
By otrzymali gotowe rozwiązania/indywidualną procedurę obsługi klienta i sprzedaży, a przez to wiedzieli czego wymagać i uczyć swój zespół
DLA SPECJALISTÓW
By nauczyć się proponować kosmetyki i zabiegi i wzmocnili swój autorytet w oczach klientów, wiedzieli jak radzić sobie z wymówkami klientów
DLA RECEPCJONISTÓW
By nauczyli się zwiększać zamówienia klientów, zachęcać do korzystania z szerokiej oferty salonu i dbać o profesjonalizm obsługi przez telefon i w salonie
Opracowana ścieżka komunikacji z klientem
nastawiona na polecanie kolejnych zabiegów, kosmetyków i szerokiej oferty salonu
Procedura dopasowana do oferty salonu
możliwości rozwojowych i planów marketingowych (np. zdobycie nowych klientów, wprowadzenie nowego zabiegu)
Konkretne przykłady i gotowe komunikaty
do używania w codziennej pracy w salonie urody
Nakierowanie na zadowolenie klientów
ze współpracy z profesjonalnymi specjalistami salonu urody
Wsparcie trenera
we wdrażaniu i utrzymaniu wysokich standardów pracy
Obszerne materiały szkoleniowe
z technikami sprzedaży do wykorzystania także w pracy własnej z zespołem
WYBIERZ PAKIET DLA SIEBIE:
SZKOLENIE
- Badanie potrzeb szkoleniowych (ankiety, konsultacja online)
- Szkolenie w salonie – nauka technik sprzedaży
- Follow-up (konsultacja online po szkoleniu)
Cena 4000 PLN netto
PREMIUM
- Badanie potrzeb szkoleniowych (ankiety, 2x konsultacja online)
- Opracowanie pisemne procedury sprzedaży
- Szkolenie w salonie – nauka technik sprzedaży w oparciu o indywidualną procedurę
- Follow-up, wdrożenie, wzmocnienie (2 szkolenia online po szkoleniu w salonie)
Cena około 7900 PLN netto
VIP
- Badanie potrzeb szkoleniowych (ankiety, 2x konsultacja online)
- Audyt telefoniczny + tajemniczy klient
- Opracowanie pisemne procedury sprzedaży
- Szkolenie w salonie – nauka technik sprzedaży w oparciu o indywidualną procedurę
- Follow-up, wdrożenie, wzmocnienie (2 szkolenia online po szkoleniu w salonie)
- 1 lub 2 dodatkowe całodniowe szkolenia zespołu (wdrażanie procedury)
Cena około 15 000 PLN netto
Zapytaj o dostępne terminy:
m.filon@spainstytut.pl | 509123679 | FB.com/MartaFilonSzkolenia
Plan działania dla pakietów PREMIUM I VIP
-
1
BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH I LUK W PROCEDURZE
Ankieta online dla uczestników szkolenia
Konsultacja online z zamawiającym – ustalenie celu procedury i składowych elementów -
vip
AUDYT TELEFONICZNY I TAJEMNICZY KLIENT
Sprawdzenie możliwości i umiejętności sprzedażowych pracowników salonu
Opracowanie raportu z audytu -
3
WSTĘPNE OPRACOWANIE PROCEDURY SPRZEDAŻOWEJ
-
4
SPRAWDZENIE PROCEDURY
Konsultacja online: omówienie procedury i powiązanie z akcjami marketingowymi
-
5
SZKOLENIE W SALONIE
Przełamanie oporu pracowników przed sprzedażą
Wprowadzenie i przećwiczenie technik sprzedaży zwiększających sprzedaż kosmetyków i zabiegów (na podstawie opracowanej procedury) -
6
WDROŻENIE
Konsultacja online po szkoleniu, by sprawdzić ustalenia/plan działania ze szkolenia, dać dodatkowe wyjaśnienia i wsparcie we wdrażaniu procedury
-
7
OSTATECZNA WERSJA PROCEDURY SPRZEDAŻY
Przesłanie opracowanej procedury (pdf)
-
8
WZMOCNIENIE
Konsultacja online po szkoleniu, by sprawdzić ustalenia/plan działania ze szkolenia, dać dodatkowe wyjaśnienia i wsparcie we wdrażaniu procedury
-
VIP
SZKOLENIA NA MIEJSCU
Ponowne spotkanie z zespołem w Twoim salonie w celu wzmocnienia pracowników w stosowaniu opracowanej procedury rozmowy z klientem. Jedno lub dwa spotkania w zależności od zamówienia.
Po szkoleniu dedykowanym możesz się spodziewać:
NOWE UMIEJĘTNOŚCI
techniki sprzedaży droższych zabiegów
zachęcanie korzystania z szerokiej oferty salonu
proponowanie kosmetyków do pielęgnacji domowej
zwiększanie częstotliwości wizyt klientów
sprzedaż pakietów zabiegowychZMIANA NASTAWIENIA
większa motywacja do pracy
podkreślenie autorytetu specjalisty
zwiększenie pewności siebie
zmniejszenie oporu przed odmową
nie podejmowanie decyzji za klientaWSPARCIE DLA MANAGERA
procedura obsługi klientów
plan pracy z zespołem
rozwiązywanie trudnych sytuacji w zespole i z klientami
motywowanie
Potrzebujesz innych rozwiązań? Sprawdź: