
Indywidualna procedura sprzedaży, czyli opracowanie efektywnego systemu polecania kosmetyków i zabiegów

- OPRACOWANA PISEMNIE PROCEDURA SPRZEDAŻY
- SZKOLENIE STACJONARNE DLA ZESPOŁU
- SZKOLENIA ONLINE I/LUB W SALONIE – SPRAWDZENIE, WDROŻENIE I WZMOCNIENIE NOWYCH UMIEJĘTNOŚCI PRACOWNIKÓW
- (VIP) AUDYT TELEFONICZNY + TAJEMNICZY KLIENT
[/text_block]

By otrzymali gotowe rozwiązania/indywidualną procedurę obsługi klienta i sprzedaży, a przez to wiedzieli czego wymagać i uczyć swój zespół[/text_block]

By nauczyć się proponować kosmetyki i zabiegi i wzmocnili swój autorytet w oczach klientów, wiedzieli jak radzić sobie z wymówkami klientów[/text_block]

By nauczyli się zwiększać zamówienia klientów, zachęcać do korzystania z szerokiej oferty salonu i dbać o profesjonalizm obsługi przez telefon i w salonie[/text_block]

-
Opracowana ścieżka komunikacji z klientem
nastawiona na polecanie kolejnych zabiegów, kosmetyków i szerokiej oferty salonu
-
Procedura dopasowana do oferty salonu
możliwości rozwojowych i planów marketingowych (np. zdobycie nowych klientów, wprowadzenie nowego zabiegu)
-
Konkretne przykłady i gotowe komunikaty
do używania w codziennej pracy w salonie urody
-
Nakierowanie na zadowolenie klientów
ze współpracy z profesjonalnymi specjalistami salonu urody
-
Wsparcie trenera
we wdrażaniu i utrzymaniu wysokich standardów pracy
-
Obszerne materiały szkoleniowe
z technikami sprzedaży do wykorzystania także w pracy własnej z zespołem

WYBIERZ PAKIET DLA SIEBIE:
[/text_block]

SZKOLENIE
[op_liveeditor_element data-style=””]
- Badanie potrzeb szkoleniowych (ankiety, konsultacja online)
- Szkolenie w salonie – nauka technik sprzedaży
- Follow-up (konsultacja online po szkoleniu)
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]


PREMIUM
[op_liveeditor_element data-style=””]
- Badanie potrzeb szkoleniowych (ankiety, 2x konsultacja online)
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_element data-style=””]
- Opracowanie pisemne procedury sprzedaży
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_element data-style=””]
- Szkolenie w salonie – nauka technik sprzedaży w oparciu o indywidualną procedurę
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_element data-style=””]
- Follow-up, wdrożenie, wzmocnienie (2 szkolenia online po szkoleniu w salonie)
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]


VIP
[op_liveeditor_element data-style=””]
- Badanie potrzeb szkoleniowych (ankiety, 2x konsultacja online)
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_element data-style=””]
- Audyt telefoniczny + tajemniczy klient
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_element data-style=””]
- Opracowanie pisemne procedury sprzedaży
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_element data-style=””]
- Szkolenie w salonie – nauka technik sprzedaży w oparciu o indywidualną procedurę
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_element data-style=””]
- Follow-up, wdrożenie, wzmocnienie (2 szkolenia online po szkoleniu w salonie)
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_element data-style=””]
- 1 lub 2 dodatkowe całodniowe szkolenia zespołu (wdrażanie procedury)
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]


Zapytaj o dostępne terminy:
m.filon@spainstytut.pl | 509123679 | FB.com/MartaFilonSzkolenia

Plan działania dla pakietów PREMIUM I VIP
[/text_block]

-
1
BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH I LUK W PROCEDURZE
Ankieta online dla uczestników szkolenia
Konsultacja online z zamawiającym – ustalenie celu procedury i składowych elementów -
vip
AUDYT TELEFONICZNY I TAJEMNICZY KLIENT
Sprawdzenie możliwości i umiejętności sprzedażowych pracowników salonu
Opracowanie raportu z audytu -
3
WSTĘPNE OPRACOWANIE PROCEDURY SPRZEDAŻOWEJ
-
4
SPRAWDZENIE PROCEDURY
Konsultacja online: omówienie procedury i powiązanie z akcjami marketingowymi
-
5
SZKOLENIE W SALONIE
Przełamanie oporu pracowników przed sprzedażą
Wprowadzenie i przećwiczenie technik sprzedaży zwiększających sprzedaż kosmetyków i zabiegów (na podstawie opracowanej procedury) -
6
WDROŻENIE
Konsultacja online po szkoleniu, by sprawdzić ustalenia/plan działania ze szkolenia, dać dodatkowe wyjaśnienia i wsparcie we wdrażaniu procedury
-
7
OSTATECZNA WERSJA PROCEDURY SPRZEDAŻY
Przesłanie opracowanej procedury (pdf)
-
8
WZMOCNIENIE
Konsultacja online po szkoleniu, by sprawdzić ustalenia/plan działania ze szkolenia, dać dodatkowe wyjaśnienia i wsparcie we wdrażaniu procedury
-
VIP
SZKOLENIA NA MIEJSCU
Ponowne spotkanie z zespołem w Twoim salonie w celu wzmocnienia pracowników w stosowaniu opracowanej procedury rozmowy z klientem. Jedno lub dwa spotkania w zależności od zamówienia.

Po szkoleniu dedykowanym możesz się spodziewać:
[/text_block]

-
NOWE UMIEJĘTNOŚCI
techniki sprzedaży droższych zabiegów
zachęcanie korzystania z szerokiej oferty salonu
proponowanie kosmetyków do pielęgnacji domowej
zwiększanie częstotliwości wizyt klientów
sprzedaż pakietów zabiegowych -
ZMIANA NASTAWIENIA
większa motywacja do pracy
podkreślenie autorytetu specjalisty
zwiększenie pewności siebie
zmniejszenie oporu przed odmową
nie podejmowanie decyzji za klienta -
WSPARCIE DLA MANAGERA
procedura obsługi klientów
plan pracy z zespołem
rozwiązywanie trudnych sytuacji w zespole i z klientami
motywowanie

Potrzebujesz innych rozwiązań? Sprawdź:
[/text_block]

[/text_block]