Indywidualna procedura sprzedaży, czyli opracowanie efektywnego systemu polecania kosmetyków i zabiegów

— SPACER —

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”20″ font_font=”Verdana” font_style=”bold” font_color=”%23ffffff”]

  1. OPRACOWANA PISEMNIE PROCEDURA SPRZEDAŻY
  2. SZKOLENIE STACJONARNE DLA ZESPOŁU
  3. SZKOLENIA ONLINE I/LUB W SALONIE – SPRAWDZENIE, WDROŻENIE I WZMOCNIENIE NOWYCH UMIEJĘTNOŚCI PRACOWNIKÓW
  4. (VIP) AUDYT TELEFONICZNY + TAJEMNICZY KLIENT

[/text_block]

  • Opracowana ścieżka komunikacji z klientem

    nastawiona na polecanie kolejnych zabiegów, kosmetyków i szerokiej oferty salonu

  • Procedura dopasowana do oferty salonu

    możliwości rozwojowych i planów marketingowych (np. zdobycie nowych klientów, wprowadzenie nowego zabiegu)

  • Konkretne przykłady i gotowe komunikaty

    do używania w codziennej pracy w salonie urody

  • Nakierowanie na zadowolenie klientów

    ze współpracy z profesjonalnymi specjalistami salonu urody

  • Wsparcie trenera

    we wdrażaniu i utrzymaniu wysokich standardów pracy

  • Obszerne materiały szkoleniowe

    z technikami sprzedaży do wykorzystania także w pracy własnej z zespołem

— SPACER —

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”18″ font_font=”Verdana” font_style=”bold”]

WYBIERZ PAKIET DLA SIEBIE:

[/text_block]

Zapytaj o dostępne terminy:

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”18″ font_font=”Verdana” font_style=”bold”]

Plan działania dla pakietów PREMIUM I VIP

[/text_block]

  • 1

    BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH I LUK W PROCEDURZE

    Ankieta online dla uczestników szkolenia
    Konsultacja online z zamawiającym – ustalenie celu procedury i składowych elementów

  • vip

    AUDYT TELEFONICZNY I TAJEMNICZY KLIENT

    Sprawdzenie możliwości i umiejętności sprzedażowych pracowników salonu
    Opracowanie raportu z audytu

  • 3

    WSTĘPNE OPRACOWANIE PROCEDURY SPRZEDAŻOWEJ

  • 4

    SPRAWDZENIE PROCEDURY

    Konsultacja online: omówienie procedury i powiązanie z akcjami marketingowymi

  • 5

    SZKOLENIE W SALONIE

    Przełamanie oporu pracowników przed sprzedażą
    Wprowadzenie i przećwiczenie technik sprzedaży zwiększających sprzedaż kosmetyków i zabiegów (na podstawie opracowanej procedury)

  • 6

    WDROŻENIE

    Konsultacja online po szkoleniu, by sprawdzić ustalenia/plan działania ze szkolenia, dać dodatkowe wyjaśnienia i wsparcie we wdrażaniu procedury

  • 7

    OSTATECZNA WERSJA PROCEDURY SPRZEDAŻY

    Przesłanie opracowanej procedury (pdf)

  • 8

    WZMOCNIENIE

    Konsultacja online po szkoleniu, by sprawdzić ustalenia/plan działania ze szkolenia, dać dodatkowe wyjaśnienia i wsparcie we wdrażaniu procedury

  • VIP

    SZKOLENIA NA MIEJSCU

    Ponowne spotkanie z zespołem w Twoim salonie w celu wzmocnienia pracowników w stosowaniu opracowanej procedury rozmowy z klientem. Jedno lub dwa spotkania w zależności od zamówienia.

— SPACER —

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”18″ font_font=”Verdana” font_style=”bold”]

Po szkoleniu dedykowanym możesz się spodziewać:

[/text_block]

  • NOWE UMIEJĘTNOŚCI

    techniki sprzedaży droższych zabiegów
    zachęcanie korzystania z szerokiej oferty salonu
    proponowanie kosmetyków do pielęgnacji domowej
    zwiększanie częstotliwości wizyt klientów
    sprzedaż pakietów zabiegowych

  • ZMIANA NASTAWIENIA

    większa motywacja do pracy
    podkreślenie autorytetu specjalisty
    zwiększenie pewności siebie
    zmniejszenie oporu przed odmową
    nie podejmowanie decyzji za klienta

  • WSPARCIE DLA MANAGERA

    procedura obsługi klientów
    plan pracy z zespołem
    rozwiązywanie trudnych sytuacji w zespole i z klientami
    motywowanie

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”18″ font_font=”Verdana” font_style=”bold”]

Potrzebujesz innych rozwiązań? Sprawdź:

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

[/text_block]