11-13.06 Warszawa

AKADEMIA MANAGERA BEAUTY

trzydniowy intensywny kurs dla managerów ze zdobywania klientów, uczenia sprzedaży i zarządzania finansami i zespołem. Absolutny "must have" dla każdego właściciela.

MARKETING BEAUTY

strategie marketingowe do zdobywania nowych klientów i zwiększania sprzedaży - co kiedy i jak promować, by osiągnąć cele biznesowe

PROCEDURY SPRZEDAŻY

Co Twoi pracownicy powinni mówić przy recepcji i podczas zabiegów, by klientki kupowały kosmetyki i od razu zapisywały się na kolejną wizytę

LIDER BEAUTY

System zarządzania zespołem - rekrutacja, jak ułożyć finanse, obliczyć opłacalność biznesu, prowizje, obowiązki pracowników, delegowanie zadań, motywowanie

CEL: zaplanować lub ułożyć na nowo swój efektywny biznes beauty

11-13.06.2021 WARSZAWA
Szkolenie 10:00 - 17:00 Hotel Bellotto, ul. Senatorska 13/15, Warszawa

Najniższa cena do 31.05.2021

Zobacz plan AKADEMII MANAGERA BEAUTY

1

DZIEŃ I: LIDER BEAUTY
zarządzanie finansami i zespołem

I. STANDARDY I REGUŁY

Ustalenie zasad współpracy, by zmniejszyć niedomówienia i brak wzajemnego zrozumienia
Wartości w pracy – jak ustalić motywatory dla pracowników oraz kluczowe działania, by pracownicy rozumieli powody twoich instrukcji
Ustalenie zadań i obowiązków – jak dzielić pracę, by wszystko nie zostawało na głowie managera i by nie było wymówek: “ja nie wiedziałam” lub “nikt mi nie płaci za to, że…”


II. REKRUTACJA

Kandydat idealny – przygotuj wcześniej swoją wizję, by nie zatrudnić kogoś kto nie spełnia twoich kluczowych oczekiwań
Jakie pytania zadawać i jakich odpowiedzi oczekujesz


III. OPŁACALNOŚĆ

Sprawdź, czy nie dopłacasz do pracowników
Jak ustalać motywujące prowizje od obrotu
Sprawdź, czy możesz zarabiać więcej – wszystko jest w twoich zestawieniach finansów


IV. MOTYWOWANIE

Rozmowa coachingowa z pracownikiem – od celu do pierwszego kroku realizacji
Motywująca informacja zwrotna – nowość!
Jak rozmawiać z różnymi typami osobowości, by ich zmotywować do działania
Kryzysy w zespole – jak je neutralizować

2

DZIEŃ II: MARKETING BEAUTY
efektywne kampanie marketingowe

I. ZDOBYWANIE NOWYCH KLIENTÓW

Co pisać/jak się reklamować na FB/IG/www, by dotrzeć do potencjalnych klientów
Jak zdobyć nowych klientów ze swojej okolicy – na przykładzie współpracy z innymi firmami (gotowy schemat!)
Jak przygotować dzień otwarty/urodziny, by zachęcić nowych klientów i zainteresować zabiegami/nowościami
Jak zdobyć więcej klientów z polecenia
Rodzaje akcji na zdobycie nowych klientów, np. zaproszenia, bony, zniżki – co działa najlepiej.

II. ZWIĘKSZANIE SPRZEDAŻY

Jak pokazywać i promować kosmetyki profesjonalne, by zyskać przychylność klientek
Jak sprzedawać serie zabiegów, np. do modelowania sylwetki, by klientki nie sugerowały się ceną karnetów
Jak promować pakiety zabiegowe, by klientka decydowała się na rytuał piękna a nie na pojedynczy zabieg
Jak przygotować i sprzedawać bony podarunkowe, by zwiększyć obrót w miesiącach z okazją do zakupu oraz zapełnić grafik w słabszych tygodniach.
Jak wprowadzić do salonu i zachęcać do skorzystania z zabiegu premium.

III. JAK ZWIĘKSZYĆ CZĘSTOTLIWOŚĆ WIZYT

Jak przygotować “pakiet powitalny”, by zachęcić klientkę do kolejnej wizyty
Jaki powinien być i o co zadbać, by działał na twoją korzyść program lojalnościowy
Jak zwiększać zainteresowanie klientek innymi zabiegami z oferty
Jak od razu zapisywać na kolejną wizytę – ułatwiacze marketingowe
Kontakt z klientem po wizycie – treść smsów, emaili, botów

3

DZIEŃ III: PROCEDURY SPRZEDAŻY
komunikaty do proponowanie kosmetyków i zabiegów

I. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW DO SPRZEDAŻY

Jak przełamać własną/pracowników niechęć do proponowania droższych zabiegów i kosmetyków – kluczowy etap przed uczeniem technik rozmowy

II. KLUCZOWE UMIEJĘTNOŚCI SPECJALISTY SALONU BEAUTY

Jak i czego wymagać od pracownika w zakresie wiedzy o usługach i kosmetykach do polecania klientom
Umiejętne proponowanie oferty – słowa-klucze, które pomagają zyskać zaufanie klientek
Radzenie sobie z obiekcjami i wymówkami klientek – przygotowania pracowników do trudnych sytuacji
Plan pielęgnacji – jak przedstawić klientce kroki kolejnych działań, by od razu zapisała się na następną wizytę

III. PROCEDURA SPRZEDAŻY PRZY RECEPCJI

Czego wymagać od recepcjonisty w rozmowie telefonicznej
Jak recepcja powinna proponować zabiegi w promocji, pakiety i inne dodatkowe usługi
Współpraca recepcji i kosmetologa na pożegnaniu klienta, by zmaksymalizować szanse na zapisanie się na kolejną wizytę i sprzedaż kosmetyków.

IV. PROCEDURA SPRZEDAŻY PODCZAS ZABIEGU

Powitanie klientki przez kosmetologa – co powinno zawierać, by już od pierwszego kontaktu pracować na jej zaufanie
Efektywna konsultacja – jakich pytań wymagać od swoich specjalistów, by zwiększyć ich autorytet w oczach klienta
Konkretny schemat proponowania na kolejną wizytę i kosmetyków – tak, by kontynuowanie współpracy ze specjalistą było naturalnym wyborem dla klientki.
Pożegnanie klientki – jakie zachować standardy obsługi, by zwiększyć szansę na powrót i polecanie salonu znajomym.

Twoja inwestycja:

AKADEMIA MANAGERA BEAUTY

Cena 3000 PLN, a w przedsprzedaży do 31.05

2690 PLN /osoba
  • trzy całodniowe szkolenia prowadzone metodą warsztatów (z ćwiczeniami)
  • obszerne materiały szkoleniowe
  • przerwa kawowa + lunch + integracja w sobotę
  • certyfikat
11-13.06 Warszawa​

koniecznie przeczytaj REGULAMIN

PAKIET 6 SZKOLEŃ

Cena 6250 PLN a do 31.05

5440 PLN /osoba

6 szkoleń: MISTRZ RECEPCJI, BEAUTY EKSPERT, AKADEMIA MANAGERA BEAUTY, MARKA BEAUTY, REKLAMA NA FB, BOTY W SALONIE BEAUTY.
GRATIS kurs wideo z podręcznikiem BEAUTY EKSPERT do uczenia zespołu polecania zabiegów i kosmetyków (za 547 PLN) sprawdź

Co da Ci to szkolenie:

Na nowo ułożysz swój biznes beauty

Poznasz schematy, które pomogą Ci obliczyć opłacalność zabiegów i zdecydować o promocjach. Będziesz mogła ułożyć plan marketingowy, więc Twoje akcje promocyjne będą przemyślane a nie spontanicznie.

Nauczę Cię uczyć Twój zespół jak polecać zabiegi i kosmetyki

Po szkoleniu przestaniesz "naciskać" na sprzedawanie, a będziesz w stanie przekonać swój zespół, że polecanie zabiegów i kosmetyków do dbanie o klientkę a nie namawianie jej.

Otrzymasz gotowe rozwiązania na wymówki klientek

Opracujesz procedury rozmowy z klientem przez telefon, przy recepcji i w gabinecie

Zdobędziesz więcej klientów i zwiększysz sprzedaż

Poznasz zasady przygotowania akcji promocyjnych i przygotujesz narzędzia marketingowe zachęcające klientki do większych zamówień

Zobacz też kolejne szkolenia:

Potrzebujesz szkolenie wyłącznie dla Twojego zepołu i w Twoim salonie/obiekcie?

Zamów szkolenie dedykowane

Najczęściej zadawane pytania:

Czy dostanę zniżkę przy zakupie kilku biletów?

Tak, oprócz zniżki za wcześniejszy zakup biletu możesz otrzymać dodatkowy bonus, gdy od razu kupujesz min. 6 biletów (mogą być na różne szkolenia). W tym celu napisz zapytanie: szkolenia@martafilon.pl

Czy mogę zwrócić bilet?

Bilet możesz zwrócić w ciągu 14 dni od zakupu, ale nie później niż na 14 dni do szkolenia. Zawsze możesz wskazać inną osobę, która przyjedzie na szkolenie (proszę tylko o wcześniejsze zgłoszenie, ponieważ przygotowujemy imienne certyfikaty i identyfikatory). Możesz także kupić bilet z opcją przeniesienia na kolejny termin.

Czy dostanę fakturę?

Tak, faktura generuje się automatycznie po opłaceniu biletów (online). Jeżeli potrzebujesz wcześniej fakturę proforma, to napisz do mnie: szkolenia@martafilon.pl

Co jest w cenie biletu?

W cenie biletu są: materiały szkoleniowe, długopis, identyfikator imienny + smycz, certyfikat, przerwa kawowa + gratisy (jeżeli dotyczy).

Czy mogę dostać dofinansowanie na szkolenia?

Tak, z KFS-u - w tym celu zapytaj w swoim urzędzie pracy. Lub z BUR - wyślij zapytanie do firmy pośredniczącej: https://newkey.pl/dofinansowania/

Gdzie obywa się szkolenie?

Szkolenia obywają się w salach szkoleniowych podanych przy każdym szkoleniu oraz w wiadomościach organizacyjnych. Jeżeli chcesz się upewnić: napisz szkolenia@martafilon.pl