5.03.2024 lub 27.05 lub 14.10 Warszawa

MISTRZ RECEPCJI

PROCEDURY ROZMOWY PRZEZ TELEFON I PRZY RECEPCJI

Profesjonalna obsługa od pierwszego kontaktu z salonem beauty

WIĘKSZA SPRZEDAŻ ZABIEGÓW I KOSMETYKÓW

Recepcja jako centrum dowodzenia salonem

GOTOWE PRZYKŁADY DLA SALONÓW BEAUTY

Ćwiczenie sytuacji z codziennej pracy w salonie - dla recepcjonistów, specjalistów i managerów.

CEL:opracować profesjonalną procedurę obsługi klientów od pierwszego kontaktu przez telefon a przez to zachęcić klientki do korzystania z szerokiej oferty salonu beauty/kliniki urody

5.03.2024 Warszawa

10:00 -17:00 Centrum Wspólna 56

Oto próbka 5 SUPER MOCY MISTRZA RECEPCJI

Obejrzyj 5 krótkich lekcji z technikami MISTRZA RECEPCJI

Zobacz plan szkolenia MISTRZ RECEPCJI

1

MODUŁ I: SPRZEDAŻ I OBSŁUGA PRZEZ TELEFON

Jak zrobić piorunujące wrażenie na klientach by zachęcić do droższych zabiegów

  • Jak ważne jest właściwe przestawienie oferty przez telefon – czyli co tracisz, gdy „tylko” odpowiadasz na pytania klientów
  • Czarna lista słów i stwierdzeń przez telefon
  • Znajomość oferty – czyli czy MISTRZ RECEPCJI powinien znać całą ofertę obiektu
  • Kluczowe korzyści oferty, czyli jak szybko trafić w potrzeby klienta
  • Pierwsze wrażenie – czyli jak przestawić salon/gabinet by od razu podkreślić jego atuty
  • Jak opowiadać o ofercie osobom, które chcą się tylko zorientować i umówić ich na wizytę
  • Jak proponować dodatkowy zabieg, gdy klientka umawia się na wizytę
  • Jak zwiększyć zamówienie klientki poprzez proponowanie pakietów zabiegowych
  • Dlaczego każda klientka powinna się dowiedzieć co jest w danym momencie w promocji i nigdy w taki sposób jak na stacji benzynowej
  • W jaki sposób zareagować na odmowę klientki, by podkreślić swoją troskę o jej efekt
  • Jak zwiększyć szansę na realizację umówionej wizyty (bo nie lubimy gdy klientki tracą zapał)
  • Jak zwiększyć szansę na realizację umówionej wizyty (bo nie lubimy gdy klientki tracą zapał)
  • Co powiedzieć klientce, gdy nie ma miejsca w kalendarzu
  • Co powiedzieć gdy klientka odwołuję wizytę, by poczuła, że przez to może stracić upragniony efekt
  • Co powiedzieć na koniec rozmowy by podkreślić swój profesjonalizm
  • Jak sobie radzić z trudnym i wymagającym niemożliwego klientem
2

MODUŁ II: OBSŁUGA PRZY RECEPCJI – POWITANIE KLIENTA

jak zachęcać do dodatkowych opcji, by zwiększyć zadowolenie klientek z ich efektów

  • Jak poprosić o zgodę na przetwarzanie danych dla celów marketingowych, by klientka nie odmówiła
  • Jak przestawić całą ofertę salonu klientce, która jest pierwszy raz
  • Czy i jak sprzedawać przy recepcji kosmetyki do pielęgnacji domowej
3

MODUŁ III: OBSŁUGA PRZY RECEPCJI – POŻEGNANIE KLIENTA

jak profesjonalnie pożegnać klientkę, by zwiększyć szanse na kolejne większe zamówienia

  • Jak zachęcać do programu lojalnościowego (który pomaga zwiększyć sprzedaż, a nie rozdaje zniżki)
  • Jak recepcja ma sprzedawać kosmetyki po zabiegu (i tu się zdziwisz)
  • Co powiedzieć, gdy klientka odmówi
  • Jak zachęcić do rezerwacji kolejnej wizyty
  • Co powiedzieć na typową wymówkę: “sama zadzwonię, bo nie mam ze sobą swojego grafiku”
  • Jak przyjąć reklamację od klientki

Twoja inwestycja:

SZKOLENIE MISTRZ RECPECJI

  • całodniowe szkolenie prowadzone metodą warsztatów (z ćwiczeniami)
  • obszerne materiały szkoleniowe + GRATIS clipboard ze słowawmi-kuczami do rozmowy z klientem
  • przerwa kawowa (lunch we własnym zakresie)
  • certyfikat

Szkolenie 5.3.2024 

BRAK MIEJSC

Szkolenie 27.5.2024 w przedsprzedaży 990 PLN 790 PLN do 20.05.2024

Szkolenie 14.10.2024 w przedsprzedaży 990 PLN 790 PLN do 1.10.2024

Super GRATIS dla każdego uczestnika szkolenia:

Clipboard ze słowami - kluczami, dzięki czemu szybciej będziesz stosować efektywne komunikaty do polecania zabiegów i kosmetyków (wartość 97 PLN)

Co da Ci to szkolenie:

Nastawisz się pozytywnie do sprzedawania

Przekonam Cię, że najlepsze wyniki będziesz mieć, gdy... nie będziesz sprzedawać. Pokażę Ci co jest ważne, by czuć się dobrze proponując klientom droższe zabiegi i kosmetyki do pielęgnacji domowej.

Otrzymasz gotowe rozwiązanie na wymówki i obiekcje swoich klientek

Od dziś nie będzie krępującej sytuacji, gdy klientka powie "dziękuję, zastanowię się". Pokażę Ci jak zareagować na: "jeszcze mam swój krem" i temu podobne.

Poznasz słowa klucze oraz skróty, które przyśpieszają decyzję twojej klientki

Już nigdy więcej nie będzie "nagadałam się" a nic z tego nie wyszło. Pokażę Ci jak i co mówić, by to trafiało do klientek i budowało zaufanie do Ciebie.

Nauczysz się schematu sprzedaży

... konkretnego, ale tak "miękkiego" i naturalnego, że klientka będzie "zahipnotyzowana" rozmową z tobą. Nigdy więcej sztucznego wciskania! Tylko skupienie na rozwiązaniu problemu klientki.

Zobacz też kolejne szkolenia:

Potrzebujesz szkolenie wyłącznie dla Twojego zepołu i w Twoim salonie/obiekcie?

Zamów szkolenie dedykowane

Najczęściej zadawane pytania:

Czy dostanę zniżkę przy zakupie kilku biletów?

Tak, oprócz zniżki za wcześniejszy zakup biletu możesz otrzymać dodatkowy bonus, gdy od razu kupujesz min. 6 biletów (mogą być na różne szkolenia). W tym celu napisz zapytanie: szkolenia@martafilon.pl

Czy mogę zwrócić bilet?

Bilet możesz zwrócić w ciągu 14 dni od zakupu, ale nie później niż na 14 dni do szkolenia. Zawsze możesz wskazać inną osobę, która przyjedzie na szkolenie (proszę tylko o wcześniejsze zgłoszenie, ponieważ przygotowujemy imienne certyfikaty i identyfikatory).

Czy dostanę fakturę?

Tak, faktura generuje się automatycznie po opłaceniu biletów (online). Jeżeli potrzebujesz wcześniej fakturę proforma, to napisz do mnie: szkolenia@martafilon.pl

Co jest w cenie biletu?

W cenie biletu są: materiały szkoleniowe, długopis, identyfikator imienny + smycz, certyfikat, przerwa kawowa + gratisy (jeżeli dotyczy).

Czy mogę dostać dofinansowanie na szkolenia?

Tak, z KFS-u - w tym celu zapytaj w swoim urzędzie pracy. Lub z BUR - wyślij zapytanie do firmy pośredniczącej: https://newkey.pl/dofinansowania/

Gdzie obywa się szkolenie?

Szkolenia obywają się w salach szkoleniowych podanych przy każdym szkoleniu oraz w wiadomościach organizacyjnych. Jeżeli chcesz się upewnić: napisz szkolenia@martafilon.pl