MISTRZ RECEPCJI

zachęcanie do korzystania z szerokiej oferty i odzyskiwanie klientów

sprzedażowe szkolenie dla recepcji i każdego specjalisty salonu i kliniki med&beauty

4.11.2025 Warszawa

10:00-17:00, ul. Wspólna 56, Warszawa

Pokochasz sprzedawać

Przełamiesz negatywne nastawienie i obawy do proponowania dodatkowych zabiegów

Zwiększysz pewność siebie

Dzięki temu klientki będą widziały w Tobie eksperta, który doradzi i pomoże ułożyć terminy wizyt.

Zwiększysz sprzedaż

Otrzymasz gotowy schemat rozmowy do polecania dodatkowych zabiegów i zapisywania na kolejne wizyty. 

To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli

... klientki w Twoim salonie i klinice med&beauty

Korzystają tylko z zabiegów podstawowych

bo często nie znają Twojej oferty

Nie chcą od razu umawiać się na wizytę, bo "nie mają swojego grafiku"

Przychodzą tylko na zabiegi promocyjne

i nie chcą się zapisać na kolejny zabieg

Oczekują porady

jak od specjalisty, ale też chciałabyś nauczyć się "brzmieć profesjonalnie"

Nie umawiają się na zabiegi przypominające

mimo tego, że obiecały przy ostatniej wizycie

czasem są "trudne"

a Ty nie wiesz, jak sobie z tym poradzić

Marta Fiłoń,
trener biznesu beauty
Zadowolonych uczestników
0 %
Wydanych certyfikatów
0 +
Przepracowancych godzin szkoleniowych
0 +
lat doświadczenia
0 +

Postaw na sprawdzone rozwiązania

Dzięki szkoleniu MISTRZ RECEPCJI

  • Nastawisz się pozytywnie do sprzedawania

    Przekonam Cię jak wielką rolę odgrywa osoba pierwszego kontaktu z klientem, by klientka była zadowolona i wracała. A tu tylko chodzi o pewne siebie przekazywanie informacji i dawanie wyboru klientowi.

  • Otrzymasz gotowe rozwiązanie na wymówki i obiekcje swoich klientek

    Od dziś nie będzie krępującej sytuacji, gdy klientka powie "sama się zapiszę", "zastanowię się". Nauczę Cię reakcji na odmowę, która będzie informacją, że Ty chciałaś pomóc klientce a nie sprzedać cokolwiek.

  • Poznasz słowa klucze oraz skróty, które przyśpieszają decyzję twojej klientki

    Nauczę Cię jak proponować dodatkowe zabiegi oraz szeroką ofertę salonu/kliniki bez zażenowania, że "na coś naciągasz", a klientki jeszcze Tobie podziękują.

  • Nauczysz się dzwonić do klientów

    by ich odzyskać, gdy nie wrócili na kolejną wizytę. Obiecuję, że to jest przyjemny schemat oparty o budowanie relacji z klientem.

Szkolenie MISTRZ RECEPCJI

Oto profesjonalna procedura obsługi klientów od pierwszego kontaktu przez telefon by zachęcić klientki do korzystania z szerokiej oferty salonu beauty/kliniki urody

Przygotuj się na spektakularne efekty – więcej sprzedaży, więcej zadowolonych klientek i pełniejszy grafik wizyt!

MODUŁ I: SPRZEDAŻ I OBSŁUGA PRZEZ TELEFON

  • Jak zrobić piorunujące wrażenie na klientach by zachęcić do droższych zabiegów
  • Jak ważne jest właściwe przestawienie oferty przez telefon – czyli co tracisz, gdy „tylko” odpowiadasz na pytania klientów
  • Czarna lista słów i stwierdzeń przez telefon
  • Znajomość oferty – czyli czy MISTRZ RECEPCJI powinien znać całą ofertę obiektu
  • Kluczowe korzyści oferty, czyli jak szybko trafić w potrzeby klienta
  • Pierwsze wrażenie – czyli jak przestawić salon/gabinet by od razu podkreślić jego atuty
  • Jak opowiadać o ofercie osobom, które chcą się tylko zorientować i umówić ich na wizytę
  • Jak proponować dodatkowy zabieg, gdy klientka umawia się na wizytę
  • Jak zwiększyć zamówienie klientki poprzez proponowanie pakietów zabiegowych
  • Dlaczego każda klientka powinna się dowiedzieć co jest w danym momencie w promocji i nigdy w taki sposób jak na stacji benzynowej
  • W jaki sposób zareagować na odmowę klientki, by podkreślić swoją troskę o jej efekt
  • Jak zwiększyć szansę na realizację umówionej wizyty (bo nie lubimy gdy klientki tracą zapał)
  • Jak zwiększyć szansę na realizację umówionej wizyty (bo nie lubimy gdy klientki tracą zapał)
  • Co powiedzieć klientce, gdy nie ma miejsca w kalendarzu
  • Co powiedzieć gdy klientka odwołuję wizytę, by poczuła, że przez to może stracić upragniony efekt
  • Co powiedzieć na koniec rozmowy by podkreślić swój profesjonalizm
  • Jak sobie radzić z trudnym i wymagającym niemożliwego klientem
  • MODUŁ II: OBSŁUGA PRZY RECEPCJI – POWITANIE KLIENTA

  • Jak zachęcać do dodatkowych opcji, by zwiększyć zadowolenie klientek z ich efektów
  • Jak poprosić o zgodę na przetwarzanie danych dla celów marketingowych, by klientka nie odmówiła
  • Jak przestawić całą ofertę salonu klientce, która jest pierwszy raz
  • Czy i jak sprzedawać przy recepcji kosmetyki do pielęgnacji domowej

  • MODUŁ III: OBSŁUGA PRZY RECEPCJI – POŻEGNANIE KLIENTA

  • jak profesjonalnie pożegnać klientkę, by zwiększyć szanse na kolejne większe zamówienia
  • Jak zachęcać do programu lojalnościowego (który pomaga zwiększyć sprzedaż, a nie rozdaje zniżki)
  • Jak recepcja ma sprzedawać kosmetyki po zabiegu (i tu się zdziwisz)
  • Co powiedzieć, gdy klientka odmówi
  • Jak zachęcić do rezerwacji kolejnej wizyty
  • Co powiedzieć na typową wymówkę: „sama zadzwonię, bo nie mam ze sobą swojego grafiku”
  • Jak odzyskać klientki, których nie było już kilka miesięcy w Twoim salonie
  • Jak przyjąć reklamację od klientki
  • Sprawdź

    Dla kogo jest to szkolenie?

    Recepcjonistów

    salonów i klinik med&beauty by zwiększyć sprzedaż

    Specjalistów beauty

    by nauczyć się polecać dodatkowe usługi salonu/kliniki

    Managerów i właścicieli

    by zbudować procedury sprzedaży i uczyć zespół

    Inwestorów

    którzy chcą otworzyć biznes beauty i chcą poznać specyfikę branży

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Blandit pretium eleifend tortor facilisi odio pretium ullamcorper. Blandit neque neque blandit volutpat erat cursus. Est proin sed risus sit tristique. Phasellus sit volutpat nulla accumsan semper vulputate turpis. Est mi sed felis orci amet vel ultrices lorem ut elementum varius.

    0 +
    0 %

    Po co warto przyjechać?

    Szkolenie MISTRZ RECEPCJI to większa ... (już od pierwszego dnia po szkoleniu)

    (to, co deklarują uczestnicy szkoleń)

    Pewność siebie
    Sprzedaż dodatkowych zabiegów
    Sprzedaż droższych voucherów
    Odwaga w dzwonieniu do klientów

    Bilety

    Zarezerwuj miejsce na szkoleniu

    szkolenia są warsztatowe, z ćwiczeniami, dlatego grupy są do 20 osób

    Szkolenie MISTRZ RECEPCJI 4.11.2025
    990 PLN
    790
    do 27.10.2025

    w cenie

    • całodniowe szkolenie
    • obszerne materiały szkoleniowe
    • clipboard ze "ściągą" - słowa klucze
    • przerwa kawowa, lunch
    • certyfikat
    KUP BILET
    PAKIET
    PAKIET SZKOLEŃ
    6480 PLN
    5480
    do 13.10.2025

    w cenie

    • AKADEMIA MANAGERA BEAUTY 26-28.10.2025
    • MISTRZ RECEPCJI 4.11.2025
    • BEAUTY EKSPERT 5.11.2025
    • obszerne materiały szkoleniowe i dodatki, jak we wszystkich szkoleniach
    • przerwa kawowa, lunch
    • certyfikat
    KUP PAKIET

    Opinie o moich szkoleniach

    W szkoleniach stawiam na rozwiązania, które możesz zastosować od razu oraz na efektywną i za razem luźną formę przekazu. Na moich szkoleniach dowiadujesz się dużo psychologii, jak dzialają ludzie. 

    Pytania?

    Zobacz najczęściej pojawiające się pytania lub napisz: szkolenia@martafilon.pl

    W cenie biletu: materiały szkoleniowe, certyfikat, przerwa kawowa, lunch

    Sprawdź inne szkolenia

    dla specjalistów i managerów/właścicieli

    Szkolenie MISTRZ RECEPCJI

    polecanie zabiegów premium, planów zabiegowych i profesjonalnych kosmetyków dla kosmetologów i specjalistów wykonujących zabiegi na twarz i ciało

    Kurs AKADEMIA MANAGERA BEAUTY

    trzydniowy intensywny kurs dla managerów i właścicieli: zarządzanie, finanse, rekrutacja, reguły dla pracowników, marketing, procedury sprzedaży