Świąteczne szaleństwo zakupowe w twoim salonie

— SPACER —

Intensywny kurs online do maksymalizacji zysku w grudniu

— SPACER —

  • Promocja kalendarza adwentowego
  • Promocja Mikołajkowa
  • Promocja bonów podarunkowych

Zobacz webinar wyjaśniający zasady promocji świątecznej.

Webinar tylko dla uczestników kursu (23.11):

— SPACER —

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”20″ width=”940″]

Spójna akcja promocyjna: Facebook, Instagram, płatne reklamy na FB, chat-boty, w salonie

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”20″ width=”940″]

WAŻNE: oglądaj wideo dokładnie, rób zadania krok po kroku, a jak trzeba to słuchaj w przyspieszonym tempie. 

[/text_block]

— SPACER —

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”20″ width=”940″]

OSTATNIO DODANE !!!!

  • DODANIE PRZYCISKU „KUP ONLINE”, czyli jak wprowadzić zmianę w flows>aktualna oferta -> w lekcji 8 TU>>
  • Jak zrobić post-karuzelę na FB -> w lekcji 3 TU>>
  • WAŻNE! POPRAWKA DLA OSÓB, KTÓRE JUŻ ZAINSTALOWAŁY SZABLON!
    • brakowało św-post5 i tu jest instrukcja jak to zrobić TU>>
    • jeżeli jeszcze nie instalowałeś szablonu (lekcja6) to to Ciebie NIE dotyczy
  • WAŻNE (PRZED 4 GRUDNIA) – w niektórych przypadkach poprzestawiała się data – sprawdź jak to jest u Ciebie – zrób to przed 4 grudnia (dotyczy broadcastinu z 4.12) oglądaj TU>>
  • ROZWIĄZANIE PROBLEMU Z KOPIOWANIEM GROWTH TOOLS – LEKCJA 8
  • SZABLONY REGULAMIN SPRZEDAŻY + POLITYKA PRYWATNOŚCI (potrzebne do sprzedaży przez internet) – LEKCJA 5

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”20″ width=”940″]

CHECKLISTA DZIAŁAŃ:

[/text_block]

Do 3.12:
  • Zainstalować szablon + wprowadzić poprawki (jeżeli dotyczą, patrz wyżej)
  • Wydrukować kod do skanowania i postawić w salonie
  • Napisać min jeden post zachęcający do skomentowania słowem KALENDARZ, by zapisać klientów do informowania o promocji KALENDARZA
  • Zarejestrować płatności online lub jeżeli z nich rezygnujesz to pousuwać przyciski KUP ONLINE (flows: PAKIETY PREZENTOWE, MIKOŁAJKI)
  • Powstawiać dane do settings>installed templates… oraz ważne: flows> PAKIETY PREZENTOWE, MIKOŁAJKI
  • Zaplanować posty na FB na 3,4,5,6
  • Ustawić Growth Tools – podłączyć do zaplanowanych postów na FB
  • Zaplanować Broadcasts na 3,4,5,6.12
Do 10.12
  • Zaplanować posty na FB na 10, 11, 12,13.12
  • Pamiętać, że 10.12 idą 3 różne posty
  • Podłączyć Growth Tools do postów
  • Ustawić broadcasty na 10,11,12,13.12
Do 17.12
  • Zaplanować posty na FB na 17, 18, 19,20.12
  • Podłączyć Growth Tools do postów
  • Ustawić broadcasty na 17, 18, 19,20, 21.12

— SPACER —

Lekcje kursu:

[membership_page_listings style=”1″ show_children=”Y” columns=”4″ opm=”1″]