SZKOLENIE: BEAUTY EKSPERT (sprzedaż dla kosmetologów)
Naucz się efektywnie proponować zabiegi i kosmetyki
Otrzymasz gotowy schemat komunikacji i “słowa klucze”, które pomagają zbudować twój autorytet w oczach klientki, a przez to sprawiają, że jest ona bardziej przychylna, co do twoich propozycji.
[/text_block]
- Przełamiesz negatywne nastawienie i obawy do proponowania droższych zabiegów i kosmetyków
- Poznasz proste zasady, które powodują to, że klientka widzi w tobie specjalistę, który ma rozwiązanie jej problemu
- Otrzymasz gotowy schemat prowadzenia rozmowy z klientką, tak by ona kupiła kosmetyki do pielęgnacji domowej i zapisała się na kolejną wizytę
Bilety 590 PLN, a w promocji 490 PLN
Kraków 3.03.2020 (wtorek); Warszawa 25.03.2020 (środa);
Szkolenie dla specjalistów pracujących w salonach beauty, spa, gab. med. estetycznej, którym zależy, by po zabiegu klientka kupowała kosmetyki i zapisywała się od razu na kolejną wizytę.
Jedna technika, która podnosi wartość twojej sprzedaży
Jeżeli zastanawiasz się w jaki sposób sprzedawać droższe zabiegi, to na szkoleniu poznasz jedną prostą technikę, która od razu podnosi twoje obroty.
Trzy zasady tego, by kosmetyki działały
Pokażę Ci jak rozmawiać z klientką, która nie lubi kosmetyków i nie widzi różnicy między twoim a drogeryjnym
Słowa klucze i gotowe komunikaty
Wszystko po to, by klientka zrozumiała twoje intencje i byś ty doradzała z pozycji specjalisty, a nie sprzedawcy
Gotowy schemat rozmowy z klientką podczas wizyty
Konkretny plan, który sprawia, że klientka sama sobie uzmysławia to, że potrzebuje prowadzenia przez Ciebie (specjalistę). Ty tylko mówisz jakie jest rozwiązanie jej problemu, nie naciskasz, tylko informujesz.
BLOK I Motywacja specjalisty
czyli jak przełamać w sobie strach przed proponowaniem, budować autorytet specjalisty i zaufanie w oczach klientek
BLOK II Kluczowe umiejętności w komunikacji z klientami
1. Znajomość oferty – jak przygotować „mapę oferty”, by ułatwić sobie dopasowanie rozwiązania dla każdego klienta
2 Prezentacja możliwości – czyli co podkreślać w rozmowie z klientką, by ona zdecydowała się na zakup profesjonalnych kosmetyków i kolejnych zabiegów.
3. Reagowanie i zapobieganie wymówkom klientów (np. „zastanowię się”, „jeszcze mam swój krem”)
4. Planowanie kolejnych kroków współpracy z klientami – czyli jak zamienić jedną wizytę klientki na plan dopasowanej dla niej kuracji
BLOK III Schemat wizyty krok po kroku
1. Powitanie – zapowiadające rozmowę o kosmetykach i kolejnych zabiegach
2. Konsultacja – kluczowe pytania i parafrazy potrzebne do tego, by klientka zrozumiała, że potrzebuje rozwiązania jej problemu, a nie jednorazowej wizyty
3. Proponowanie – w jaki sposób mówić o kosmetykach i kolejnych wizytach, by były one naturalnym, logicznym wyborem dla klientki
4. Pożegnanie – jak zakończyć wizytę, by zwiększyć szanse na sprzedaż na kolejnej wizycie
- 1
Nastawisz się pozytywnie do sprzedawania
Przekonam Cię, że najlepsze wyniki będziesz mieć, gdy… nie będziesz sprzedawać. Pokażę Ci co jest ważne, by czuć się dobrze proponując klientom droższe zabiegi i kosmetyki.
- 2
Otrzymasz gotowe rozwiązanie na wymówki i obiekcje swoich klientek
Od dziś nie będzie krępującej sytuacji, gdy klientka powie “dziękuję, zastanowię się”. Pokażę Ci co robić, aby tych sytuacji było bardzo mało, a jak już wystąpią, to co robić, by się tym nie przejmować.
- 3
Poznasz słowa klucze oraz skróty, które przyśpieszają decyzję twojej klientki
Już nigdy więcej nie będzie “nagadałam się” a nic z tego nie wyszło. Pokażę Ci jak i co mówić, by to trafiało do klientek i budowało zaufanie do Ciebie.
- 4
Nauczysz się schematu sprzedaży
… konkretnego, ale tak “miękkiego” i naturalnego, że klientka będzie “zahipnotyzowana” rozmową z tobą. Nigdy więcej sztucznego wciskania! Tylko skupienie na rozwiązaniu problemu klientki.
[/text_block]
Bilety 590 PLN, a w promocji 490 PLN
Kraków 3.03.2020 (wtorek); Warszawa 25.03.2020 (środa);
Inne szkolenia dla managera i specjalisty salonu beauty:
MISTRZ RECEPCJI
sprzedaż zabiegów i kosmetyków przez telefon i przy recepcji więcej info>>
PLANER BEAUTY
zaplanowanie działań marketingowych na cały rok (FB, www, salon) więcej info>>
BOTY W SALONIE BEAUTY
jak zdobyć nowych klientów i zwiększyć sprzedaż przez FB dzięki komunikacji przez Messenger i automatycznym odpowiedziom więcej info>>
AKADEMIA MANAGERA BEAUTY
nieodzowna wiedza dla managera: narzędzia marketingowe, procedura sprzedaży, standard zarządzania – pakiet 3 dni.więcej info>>
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
- szkolenie w godzinach 10:00 -17:00
- adres sali szkoleniowej podajemy na 7 dni do daty szkolenia
- cena zawiera: certyfikat, przerwy kawowe, obszerne materiały szkoleniowe
- regulamin
- szkolenie prowadzone metodą ćwiczeń
- liczba miejsc ograniczona - małe grupy szkoleniowe