BEAUTY EKSPERT
WARSZAWA 2021
Pokochasz sprzedawać
Przełamiesz negatywne nastawienie i obawy do proponowania droższych zabiegów i kosmetyków. Nie będziesz już "sprzedawać".
Zwiększysz swój autorytet
Poznasz proste zasady, które powodują to, że klientka widzi w tobie specjalistę, który ma rozwiązanie jej problemu
Zwiększysz sprzedaż
Otrzymasz gotowy schemat rozmowy by klientka kupiła kosmetyki do pielęgnacji domowej i zapisała się na kolejną wizytę.
Powiadomimy Cię jak tylko ruszą zapisy na edycję wiosenną 2021
Sprawdź czy szkolenie BEAUTY EKSPERT jest dla Ciebie
WARSZAWA
10:00 - 17:00
W cenie
obszerne materiały szkoleniowe, certyfikat, przerwa kawowa
BILET: 590 PLN
PLAN SZKOLENIA
techniki sprzedaży kosmetyków i kolejnych zabiegów w gabinecie
MODUŁ I: Motywacja specjalisty
czyli jak przełamać w sobie strach przed proponowaniem, budować autorytet specjalisty i zaufanie w oczach klientek
- Przestań sprzedawać a poinformuj
- Po czym można poznać profesjonalistę - i na pewno nie po tym, że boi się poinformować o dalszych krokach w pielęgnacji
- Jak przestać bać się odmowy klientki
- Ratunku!Trudny klient, czyli jak poradzić sobie z upartą Kowalską
- Pozytywne nastawienie sprawia, że 3 na 4 klientki kupią od Ciebie kosmetyki i zabiegi- udowodnię to!
- Dlaczego klientki nie traktują poważnie zaleceń specjalisty i jak to zmienić
- Jak reagować na odmowę klientki, by mieć szansę na jej zmianę decyzji
MODUŁ II: Kluczowe umiejętności w komunikacji z klientami
"triki" - czyli małe szczegóły w rozmowie z klientem, które mają duże znaczenie
- Znajomość oferty – jak przygotować „mapę oferty”, by ułatwić sobie dopasowanie rozwiązania dla każdego klienta
- Prezentacja możliwości – czyli co podkreślać w rozmowie z klientką, by ona zdecydowała się na zakup profesjonalnych kosmetyków i kolejnych zabiegów.
- Reagowanie i zapobieganie wymówkom klientów (np. „zastanowię się”, „jeszcze mam swój krem”)
- Planowanie kolejnych kroków współpracy z klientami – czyli jak zamienić jedną wizytę klientki na plan dopasowanej dla niej kuracji
MODUŁ III: Schemat wizyty krok po kroku
przetestowany "majstersztyk", po którym wymówki klientek typu "ja jeszcze mam swój krem" są bez sensu
- Powitanie – zapowiadające rozmowę o kosmetykach i kolejnych zabiegach
- Konsultacja – kluczowe pytania i parafrazy potrzebne do tego, by klientka zrozumiała, że potrzebuje rozwiązania jej problemu, a nie jednorazowej wizyty
- Proponowanie – w jaki sposób mówić o kosmetykach i kolejnych wizytach, by były one naturalnym, logicznym wyborem dla klientki
- Pożegnanie – jak zakończyć wizytę, by zwiększyć szanse na sprzedaż na kolejnej wizycie
BEAUTY EKSPERT, czyli sprzedaż dla kosmetologów
Kluczowe szkolenie dla każdego specjalisty gabinetu urody i medycyny estetycznej
Nastawisz się pozytywnie do sprzedawania
Pokażę ci dlaczego każda klientka powinna wiedzieć o tym co jest w promocji. Mam prosty sposób na to, że będziesz się czuć jak specjalista polecając zabiegi i kosmetyki.
Otrzymasz gotową instrukcję rozmowy z klientami
Co powiedzieć, gdy klientka tylko pyta o jakiś zabieg. Co zrobić, by klientka zapisała się na kolejny zabieg i kupiła kosmetyki. A także, gdy klientka "jest trudna" lub ma wymówki typu "sama oddzwonię".
Poznasz słowa klucze oraz skróty, które przyśpieszają decyzję twojej klientki
Bo teraz trzeba szybko trafić w potrzeby klientki, a jak nie to ona skończy rozmowę stwierdzeniem: "to ja sobie jeszcze poczytam w internecie".
Nauczysz się schematu rozmowy przez telefon i przy recepcji
wszystko po to, by dzwoniąca klientka zapisała się na wizytę, a ta przy recepcji kupiła dodatkowe zabiegi - pokażę Ci jak to robić naturalnie, bez naciskania i niepotrzebnego stresu dla Ciebie i dla klienta.
Może Cię zainteresować także szkolenie MISTRZ RECEPCJI
To druga część do całości technik sprzedaży w salonie beauty. Tu nauczysz się zwiększania sprzedaży w salonie przez telefon i przy recepcji. Wszystko po to, by klienci nie tylko dzwonili ale także korzystali z szerokiej oferty Twojego salonu.
To szkolenie jest dzień wcześniej, więc od razu będziesz mieć pełny pakiet technik sprzedażowych.
Marta Fiłoń
trener biznesu beauty
szkolenia@martafilon.pl
509 123 679