Wydawałoby się, że już tyle zostało napisane i powiedziane o sprzedaży, że nie da się już niczego więcej dodać.
Okazuje się jednak, że te najprostsze rzeczy, które pozwalają na zbudowanie zaufania u klienta wydają się tak błahe, że o nich zapominamy. Natomiast to właśnie szczegóły często decydują o tym, czy klient uwierzy w ciebie i skorzysta z twojej propozycji.
Poza tym, to co kiedyś wywoływało „wow” u klienta obecnie jest standardem. Trzeba więc poszukiwać nowych sposobów na wyróżnienie się obsługą klienta.
I tym właśnie zajmowaliśmy się na szkoleniu „Sale Up!” – o technikach sprzedaży w spa i salonie urody.
Dziękuję za liczne przybycie i uczestnictwo w szkoleniu.
[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
Teraz jak zwykle po moich szkoleniach oczekuję konkretnych rezultatów, więc jako uczestnik szkolenia przez 6 tygodni będziesz otrzymywać dodatkowe materiały, które pozwolą ci wprowadzić zdobytą wiedzę do swojego standardu obsługi klienta.[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]