„Po co ci nowi klienci jeżeli nie umiesz utrzymać wcześniejszych” – takie było moje przesłanie na wykładzie. Zawsze możesz albo zapobiegać odchodzeniu klientów do konkurencji albo podjąć (już trudniejsze działanie), by oni wrócili.
Jeżeli chcesz, by nowi klienci stali się lojalnymi klientami, to pamiętaj, że nie możesz robić i mówić tak jak wszyscy. Klient wszędzie słyszy, że: są profesjonalne zabiegi, urządzenia, specjaliści, wysokie standardy higieny. To nie może być twoim wyróżnikiem. Poszukaj swoich argumentów, by klient właśnie ciebie zapamiętał.
Wiele pomysłów padło na wykładzie – i na poprawienie swojego algorytmu sprzedaży i na postaranie się o powrót klientów.
Dziękuję za tak liczne przybycie i miłe słowa po wykładzie. Po więcej zapraszam na kolejne spotkania.
Jeżeli byłeś na wykładzie i chcesz skomentować, napisz poniżej: