NOWY PLAN SZKOLENIA PLANER 2020!
tylko planowanie marketingowe – ustawienia reklamy na FB jest na oddzielnym szkoleniu
Zaplanuj kampanie na cały rok, by zdobyć klientów i zwiększyć sprzedaż
Pod moim okiem wypracujesz gotowy plan pracy dla siebie na cały rok – od miesięcznych planów po dokładne treści postów na FB
[/text_block]
- W końcu będziesz działać spokojnie, gdy z góry zaplanujesz wszystkie promocje marketingowe
- Będziesz mieć gotowy przepis na udaną akcję promocyjną, która zdobędzie dla Ciebie nowych klientów lub wypromuje nowy zabieg
- Nauczysz się jak planować marketing by maksymalizować zyski a nie rozpaczliwie szukać klientów w słabszych momentach
Bilety 690 PLN, a w promocji 590 PLN
Warszawa 30.03.2020 (poniedziałek)
Szkolenie dla managerów i właścicieli salonów beauty, spa, gab. med.estetycznej, którzy odpowiadają za wyniki finansowe firmy i których zadaniem jest zdobywanie nowych klientów i zwiększanie sprzedaży zabiegów.
Plan działania na każdy miesiąc
Zaplanowanie z góry działań tak, by realizowały cele: zdobywanie nowych klientów, zwiększanie sprzedaży i zwiększanie częstotliwości wizyt klientów.
Trzy rzeczy, które zawsze musisz planować, by udała się twoja promocja
Każdą promocję rozłożymy na czynniki pierwsze, czyli to co klientka ma zobaczyć (na FB, www, w salonie), usłyszeć (w salonie, przez telefon) i otrzymać (np. ulotkę informującą)
Angażujące treści i tytuły
Szablony przygotowania tytułów i triki pisania angażujących treści na www i FB.
Instrukcje krok-po-kroku
Co robić po kolei, by promocja przyniosła najlepszy możliwy efekt i nie zajmowała milion godzin przygotowań.
BLOK I Planowanie roku
- Rozplanowanie świąt i innych okoliczności w kalendarzu
- “Marketingowe” preteksty dla klientów do odwiedzenia twojego salonu
- Dopasowanie akcji promocyjnych do twoich wymagań i celów
BLOK II Planowanie działań na każdy dzień w tygodniu
- Rozplanowanie treści wpisów na FB
- Rozplanowanie treści na www
- Widoczność promocji w salonie
- Inne działania marketingowe – treści sms, boty, ulotki
- Powiązane działania sprzedażowe – czyli jak informować klientkę o aktualnej promocji
BLOK III Działanie marketingowe celowane:
- Do pozyskania nowych klientów dla nowego salonu lub po zmianie lokalizacji
- Na zwiększenie liczby osób z polecenia
- Na zachęcanie klientów do korzystania z szerokiej oferty salonu.
- Na sprzedaż zabiegów premium.
- Na zwiększenie sprzedaży pakietów i serii zabiegowych.
- Na zdobycie klientów i zwiększenie sprzedaży zabiegów modelujących sylwetkę.
- Na zwiększenie sprzedaży kosmetyków.
- 1
W końcu twoje promocje będą służyły twoim celom
bo czy zniżka działa na zdobycie nowych klientów? Raczej nie takich, jakich potrzebujesz. Na szkoleniu dopasujesz działania do tego, czego potrzeba ci w biznesie (nowych klientów, większych obrotów)
- 2
Otrzymasz dokładne instrukcje do tworzenia komunikatów marketingowych
aby przyciągnąć uwagę klientów do przeczytania twoich treści i reakcji na komunikat
- 3
Poznasz słowa klucze oraz skróty, które pomogą Ci pisać teksty na FB i reklamowe
bo szkoda czasu na zastanawianie się – będziesz mieć szablon, który pomoże Ci zaplanować posty na cały tydzień
- 4
Nauczysz się działać według dobrego planu
bo po co ciągle wymyślać wszystko od nowa! Dzięki rozpisanym działaniom na cały rok wiesz co robić i możesz sprawdzić tego efektywność.
[/text_block]
Bilety 690 PLN, a w promocji 590 PLN
Warszawa 30.03.2020 (poniedziałek)
Nowy program szkolenia PLANER 2020! Tylko planowanie marketingowe by dokładnie opracować teksty i działania promocyjne. Ustawienia reklamy na FB jest oddzielnym szkoleniem.
Inne szkolenia dla managera i specjalisty salonu beauty:
MISTRZ RECEPCJI
sprzedaż zabiegów i kosmetyków przez telefon i przy recepcji więcej info>>
SPRZEDAŻ DLA KOSMETOLOGÓW
gotowa procedura sprzedaży podczas zabiegu: kosmetyków i kolejnych wizyt
więcej info>>BOTY W SALONIE BEAUTY
jak zdobyć nowych klientów i zwiększyć sprzedaż przez FB dzięki komunikacji przez Messenger i automatycznym odpowiedziom więcej info>>
AKADEMIA MANAGERA BEAUTY
nieodzowna wiedza dla managera: narzędzia marketingowe, procedura sprzedaży, standard zarządzania – pakiet 3 dni. więcej info>>
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
- szkolenie w godzinach 10:00 -17:00
- adres sali szkoleniowej podajemy na 7 dni do daty szkolenia
- cena zawiera: certyfikat, przerwy kawowe, obszerne materiały szkoleniowe
- regulamin
- szkolenie prowadzone metodą ćwiczeń
- liczba miejsc ograniczona - małe grupy szkoleniowe