O uczeniu sprzedaży i ponownym zdobywaniu klientów

… czyli o czym było na konferencji Klubu Biznesu Spa Inspirations 4 czerwca 2013

Konferencja przyciągnęła 160 osób, a w tym managerów i właścicieli z najlepszych ośrodków spa, hoteli, day spa i gabinetów kosmetycznych jak i medycyny estetycznej.

Z mojej strony uczestnicy mogli się dowiedzieć:

– jak uczyć sprzedaży pracowników

– jak zadbać o to, by klient przyciągnięty jednorazową promocją wracał po kolejne usługi i produkty.

Chociaż tematy nie były nowe i zdaję sobie sprawę z tego, że wiele osób już o tym słyszało z różnych stron, to jednak potwierdziło się moje przewidywanie. Jakość obsługi klienta, który przychodzi po usługi luksusowe, umiejętność prezentowania mu kosmetyków do zakupu, to ciągle ważny temat dla właścicieli i managerów, którzy pilnują wyników finansowych swojego biznesu.

Ze swojej strony dziękuję za wszystkie miłe słowa i gratulacje i bardzo liczę na Państwa wyniki we własnych salonach, gabinetach i hotelach!

Już wkrótce relacja w formie nagrania z konferencji, a więcej wiedzy oczywiście na moich szkoleniach już od września 2013. Wtedy cały dzień będą mogli Państwo analizować, uczyć się, ćwiczyć, uwierzyć w zmianę i zmotywować się do działania.

Teraz zapraszam na zapoznanie się z fotorelacją: www.spainspirations.pl i na FB

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *