… czyli o czym było na konferencji Klubu Biznesu Spa Inspirations 4 czerwca 2013
Konferencja przyciągnęła 160 osób, a w tym managerów i właścicieli z najlepszych ośrodków spa, hoteli, day spa i gabinetów kosmetycznych jak i medycyny estetycznej.
Z mojej strony uczestnicy mogli się dowiedzieć:
– jak uczyć sprzedaży pracowników
– jak zadbać o to, by klient przyciągnięty jednorazową promocją wracał po kolejne usługi i produkty.
Chociaż tematy nie były nowe i zdaję sobie sprawę z tego, że wiele osób już o tym słyszało z różnych stron, to jednak potwierdziło się moje przewidywanie. Jakość obsługi klienta, który przychodzi po usługi luksusowe, umiejętność prezentowania mu kosmetyków do zakupu, to ciągle ważny temat dla właścicieli i managerów, którzy pilnują wyników finansowych swojego biznesu.
Ze swojej strony dziękuję za wszystkie miłe słowa i gratulacje i bardzo liczę na Państwa wyniki we własnych salonach, gabinetach i hotelach!
Już wkrótce relacja w formie nagrania z konferencji, a więcej wiedzy oczywiście na moich szkoleniach już od września 2013. Wtedy cały dzień będą mogli Państwo analizować, uczyć się, ćwiczyć, uwierzyć w zmianę i zmotywować się do działania.
Teraz zapraszam na zapoznanie się z fotorelacją: www.spainspirations.pl i na FB