Jak zmotywować zespół do sprzedaży
Czy da się zmotywować zespół do polecania zabiegów i kosmetyków? Oglądaj jeżeli wręcz nie możesz zrozumieć, że specjalistki/kosmetolożki z taką
Słyszysz, że „to nie należy do moich obowiązków”?
Twoi pracownicy mówią, że „to nie należy do ich obowiązków”? Oglądaj jeżeli zarządzasz salonem/kliniką beauty i niestety przynajmniej raz usłyszałaś
Jak zdobyć klientów
Jak szybko zdobyć klientów na zabiegi? Oglądaj jeżeli masz jeszcze wolne miejsca w grafiku, szczególnie, gdy Twoja oferta to zabiegi
Beauty Biznes na Plusie: 5 Wskaźników Zysku, które Warto Śledzić
Beauty Biznes na Plusie: 5 Wskaźników Zysku, które Warto Śledzić PORADNIK MANAGERA SALONU/KLINIKI URODY Beauty Biznes na Plusie: 5 Wskaźników
Podnieść ceny czy zatrudnić nowego pracownika?
Zatrudnić nowego pracownika czy podnieść ceny? PORADNIK MANAGERA SALONU/KLINIKI URODY Zatrudnić nowego pracownika czy podnieść ceny? Prowadzisz salon beauty i
Zatrudnić agencję czy samemu publikować posty?
Wielokrotnie słyszałam od dziewczyn prowadzących biznesy beauty, że poszukują kogoś, kto będzie im publikował posty. Ktoś – mają na myśli,
Jak polecać zabiegi i kosmetyki, by klientka nie pomyślała, że chcesz ją na coś naciągnąć
Jak polecać zabiegi i kosmetyki, by klientka nie pomyślała, że chcesz ją na coś naciągnąć Słuchaj artykułu PORADNIK SPECJALISTY SALONU/KLINIKI
Jak zachęcić klientki do zapisania się od razu na kolejną wizytę
Jak zachęcić klientki do zapisania się od razu na kolejną wizytę Słuchaj artykułu 3 min. 52 sek. PORADNIK SPECJALISTY SALONU/KLINIKI
Jak zacząć mówić o kosmetykach, by klientka chciała słuchać
Jak zacząć mówić o kosmetykach, by klientka chciała słuchać Słuchaj artykułu 3 min. 37 sek. PORADNIK SPECJALISTY SALONU/KLINIKI URODY Jak
Jak sprzedawać droższe zabiegi
Jak sprzedać droższy zabieg Słuchaj artykułu (4:21) PORADNIK SPECJALISTY SALONU/KLINIKI URODY Jak sprzedać droższy zabieg Zawsze masz wybór. Gdy klientka