Jak sprzedawać więcej przez telefon i przy recepcji w klinice urody
47 czynników mistrzowskiej pracy recepcji
Format A5, okładka miękka, data wydania 1.06.2021
Książka w wersji drukowanej lub ebook (pdf)
Czy masz Mistrza Recepcji? Czego możesz wymagać od takiej osoby? Czy wyszkolenie Mistrza Recepcji jest naprawdę ważne? Jak to się przekłada na wyniki finansowe firmy? Czy recepcja może/powinna „mocno” sprzedawać? A jeżeli nie, to w jaki sposób może przyczynić się do zwiększenia sprzedaży?
Jak zachęcisz klientkę, by wybrała właśnie twój salon? Jaki jest cel twojej pracy? Co jest w niej najważniejsze? Czy recepcja powinna sprzedawać? Jak reagować na odmowę klientek? Jak w prosty sposób sprawdzić efektywności recepcji? Czy recepcja powinna znać całą ofertę usług i kosmetyków? Jakie wskaźniki pracy salonu powinna obserwować i analizować? Co powinno należeć do obowiązków recepcji, jeżeli chodzi o organizację pracy?
Czego lepiej nie mówić przez telefon, by nie zaprzepaścić szansy na zapisanie się klientki na zabieg? Jak dobrze rozpocząć rozmowę telefoniczną i nie chodzi tu o „dzień dobry”? Jakie jedno pytanie ratuje z opresji bardzo zapracowaną recepcjonistkę? Jak już przez telefon sprawić, by klientka nie mogła się doczekać wizyty? Jakie jedno magiczne pytanie zamienia osobę pytającą o zabieg w klientkę? Jak mówić o szerokiej ofercie salonu, by zachęcić a nie zanudzić? Czy da się przyśpieszyć decyzję klientki o zapisie na zabieg? Jak zwiększyć szansę, by po rezerwacji terminu klientka nie zmieniła zdania? Co z klientkami, które odwołują wizytę i nie chcą ustalić kolejnej?
Kiedy odpowiadać na e-maile? Czy wspominać także o innych zabiegach, gdy klientka pyta o cenę konkretnej opcji? Czy od razu proponować termin wizyty? Jak zachęcić klientkę do zarezerwowania terminu? Jak wzmocnić zainteresowanie klientki danym zabiegiem, by korespondencja nie zakończyła się stwierdzeniem „zastanowię się”?
Jakim jednym pytaniem możesz zaoszczędzić wiele pieniędzy wydawanych na marketing? Jak łatwo uzyskać zgodę klientki na wysyłanie jej informacji o promocjach? Jak powinna wyglądać procedura obsługi klienta, który jest pierwszy raz w salonie? Jak wywołać wrażenie profesjonalizmu? Jak sprawić, by twój program lojalnościowy w końcu zadziałał? Na czym polega superskuteczny sposób na sprzedaż kolejnego kremu?
Jak zachęcić klientkę do dodatkowego zabiegu? Jakie są najskuteczniejsze argumenty przemawiające za powiększeniem zamówienia klientki? Jaka jest najważniejsza technika sprzedaży stosowana przez osoby, które codziennie odnoszą sukces? Jak sprawić, by klientka podjęła właściwą decyzję? Jak działa prosty schemat na powiększenie sprzedaży bonów podarunkowych? Jak zachęcić klientki do korzystania z szerokiej oferty? Dlaczego pytanie: „umawiamy na kolejną wizytę?” nie jest właściwe? Jak recepcja może wspomóc sprzedaż kosmetyków do pielęgnacji domowej, a kiedy może sprzedawać samodzielnie?
Co powiedzieć, gdy klientka poszukuje zabiegu, którego nie ma w twojej ofercie? Jaki jest sposób na niezdecydowane klientki, które po dłuższej rozmowie telefonicznej wciąż chcą się zastanowić? Co zrobić, gdy pierwszy wolny termin przypada z 3 tygodnie, a klientka nalega na szybką wizytę? Co zrobić z tymi, którzy rezerwują termin, ale nie przychodzą? Co działa na spóźnialskich? Co powiedzieć, gdy klientka zasłania się „brakiem swojego grafiku”? Czy powinnaś odezwać się do klientki, która obiecała sama umówić się na wizytę? Jak zareagować, gdy klientka jednak nie chce kupić kosmetyków lub wymusza zniżkę? Jak przyjmować reklamacje?
Oszczędność czasu i pieniędzy przy obserwacji 7 wskaźników efektywności biznesu beauty i dzięki aplikacji Booksy