STRATEGIE MARKETINGOWE DLA SALONU BEAUTY
Budowania pozycji eksperta, wyróżniania się ofertą i przyciągającą promocją. Intensywny kurs marketingowy dla managera salonu beauty.
CZ I: STRATEGIA MARKI
[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]Szkolenie dla: managera i specjalisty
Długość: 1 godz. 26 min.[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
CZ II: STRATEGIA OFERTY
[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]Szkolenie dla: managera i specjalisty
Długość: 1 godz. 43 min.[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
CZ III: STRATEGIA CENY
[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]Szkolenie dla: managera i specjalisty
Długość: 1 godz. 54 min.[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
CZ IV: STRATEGIA DOTARCIA
[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]Szkolenie dla: managera i specjalisty
Długość: 1 godz. 39 min.[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
Długość: 1 godz. 50 min.
Techniki marketingowe i schematy sprzedażowe do wykorzystania w codziennej pracy specjalisty (np. kosmetologa) oraz w planowaniu promocji usług salonu.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Czyli wszystko o ty, co robić, mówić i co wręczać klientce, by spędzała u Ciebie więcej czasu i doceniała droższe zabiegi.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Szkolenie ważne dla każdego managera salonu, który chciałby, by klientki były bardziej przychylne na propozycje np. zakupu kosmetyków i kolejnych zabiegów.
Jeżeli chcesz zwiększyć kwotę paragonu każdej twojej klientki, bo wierzysz, że każda z nich mogłaby być zadowolona z innych zabiegów, to dzięki wiedzy z tego szkolenia ułożysz gotową strategię obsługi klienta nastawioną na polecanie profesjonalnej pielęgnacji domowej i kolejnych zabiegów.
- jak przekonać klientki, które korzystają tylko z jednego rodzaju zabiegów
- jak sprzedawać droższe zbiegi
- jak zwiększyć obrót salonu, gdy nie można przyjąć więcej klientek (grafik jest zapełniony)
- jak zachęcić zespół pracowników do wzajemnego polecania usług
- jak tworzyć atrakcyjne pakiety
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]