pozyskiwanie klientów, zwiększanie obrotu
MARKETING BEAUTY
[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]
czyli jak rozplanować kalendarz akcji promocyjnych w salonie – co, kiedy i jak promować, by zwiększyć obrót, oraz codziennik – co każdy klient powinien otrzymać, zobaczyć i usłyszeć, by wrócił na kolejny zabieg i kupował kosmetyki i zabiegi
1. Zdobywanie nowych klientów do salonu i spa • Przygotowanie i ocena efektywności promocji ciągłych i okazjonalnych • System pozyskiwania klientów z polecenia • Programy lojalnościowe • Akcje ponownego zdobywania byłych klientów • Zapełnianie grafiku szczególnie w „wolniejszych” miesiącach
2. Zwiększanie sprzedaży • Tworzenie unikalnej i przyciągającej uwagę oferty • Zasady budowania zachęcających pakietów • Promowanie voucherów podarunkowych • Promowanie kosmetyków do pielęgnacji domowej • Cross i upselling
3. Komunikacja marketingowa • Prowadzenie Facebooka poprzez angażujące treści • Przygotowanie treści sms i maili i strategii ich wysyłania do klientów • Przygotowanie zawartości ulotki, menu i innych treści marketingowych[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]