BEAUTY EXPERT
[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]
czyli jak rozmawiać z klientami w salonie beauty – by zachęcić do prawidłowej, profesjonalnej pielęgnacji domowej, rezerwacji kolejnej wizyty i korzystania z szerokiej oferty salonu, także z zabiegów premium
1. Sprzedażowa komunikacja z klientem salonu beauty i spa • Sprzedaż poprzez doradzanie rozwiązań • Aktywne słuchanie, czyli identyfikacja potrzeb klienta • Aktywne proponowanie kolejnych zabiegów i kosmetyków do pielęgnacji domowej
2. Techniki sprzedaży • Skuteczne proponowanie kolejnych zabiegów i kosmetyków do pielęgnacji domowej • Pytania ułatwiające proponowanie kolejnych zabiegów i produktów • Sprzedaż poprzez trafne argumenty do zakupu • Sprzedaż poprzez budowanie autorytetu w oczach klienta • Zwroty i słowa kluczowe w kontakcie z klientem • Budowanie współpracy sprzedażowej kosmetologa z recepcją
3. Techniki radzenia sobie z obiekcjami i wymówkami klientów • Jak poznać rzeczywiste i pozorne obiekcje klienta • Techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów • Metody na przeciwdziałanie wystąpienia obiekcjom[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]