Oglądaj szkolenia w dowolnym czasie i miejscu, by ciągle inspirować się do działania w pozytywnej atmosferze.
Oglądaj wszystkie szkolenia, do których masz dostęp lub powiększ swoją bazę nagrań
[/text_block]
KURS CHAT-BOTY DLA SALONU BEAUTY>>>
[/text_block]
MAARKETING SALONU NA WALENTYNKI
Oglądaj fragment szkolenia.
Długość: 1 godz. 15 min.
Założeniem szkolenia jest przedstawienie działań marketingowych i sprzedażowych salonu beauty i spa w okresie Walentynek.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Jak przygotować salon, by zachęcać klientów do większych zakupów z okazji Walentynek?
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Na szkoleniu dowiesz się:
– jak przygotować promocję na Walentynki- do kogo adresować swój przekaz
– jaką ofertę promować w zależności od celu (zdobycie nowych klientów, zwiększenie sprzedaży czy zwiększenie częstotliwości wizyt klientów)
– jak przygotować komunikaty na Facebooka, na stronę www, w salonie
Plan szkolenia:
- Cel promocji Walentynkowej, czyli: jak sprzedawać bez sprzedawania
- Planowanie działań promocyjnych na FB, w salonie, mailu/sms, komunikatach sprzedażowych
- Ważne szczegóły akcji promocyjnej, które mogą zadecydować o jej powodzeniu
Szkolenie jest dla ciebie, jeżeli zastanawiasz się:
- jak zorganizować akcję promocyjną, która przyciągnie nowych klientów, zwiększy sprzedaż i zapełni grafik wizytami twoich klientów
- jak zwiększyć przychód jeżeli twój grafik zawsze jest zapełniony i nie potrzebujesz zachęcać klientów do rezerwowania wizyt
- czy warto angażować się w promocję Walentynkową (może nikt tego nie obchodzi)
- jaką ofertę przygotować, by zwrócić uwagę klientów?
- czy dawać zniżkę na zamówienia walentynkowe?
- jak przygotować salon, by zachęcać klientów do większych zakupów z tej okazjii
- jak zachęcać fanów na FB do rezerwacji wizyt
- co pisać w mailach, smsach?
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]
JAK ZMOTYWOWAĆ SIĘ – LUB SWÓJ ZESPÓŁ –
DO SPRZEDAŻY W SALONIE BEAUTY
Długość: 63 min.
Szkolenie wideo dla tych, którzy nie lubią sprzedawać
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
.. zajmiesz się w końcu profesjonalnym wykonywaniem swoich obowiązków, a nie rozmyślaniem, czy przypadkiem ktoś czegoś złego nie pomyślał o Tobie.
To szkolenie to punkt wyjścia do szkoleń uczących technik sprzedaży.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
SZKOLENIE DLA MANAGERA I SPECJALISTY, KOSMETOLOGA, który
– nie lubi proponować kosmetyków i zabiegów, ponieważ nie chce się narzucać swoim klientkom
– nie chce naciągać klientów na niepotrzebny wydatek
– uważa, że klientka sama zapyta jeżeli będzie zainteresowana innymi zabiegami
– ciągle rozmyśla o tej jednej klientce, której nie da się przekonać do prawidłowej pielęgnacji i rozpamiętuje inną klientkę, które pojawia się bardzo rzadko, ale wtedy zamawia wiele zabiegów
– uważa, że klientka musi najpierw zużyć swoje kosmetyki, by kupić jakieś inne
– ma problem z tym, że kosmetyki profesjonalne są za drogie
– uważa, że klientka nie jest w stanie sama zdecydować, czy potrzebuje innych zabiegów i kosmetyków, więc na wszelki wypadek już nic nie mówi, by nie narazić jej na problemy finansowe
– uważa siebie za fachowca, a nie za sprzedawcę i nie ma ochoty nic nikomu wciskać
PO TYM SZKOLENIU ZROZUMIESZ, ŻE:
- jesteś specjalistą, więc twoim obowiązkiem jest poinformować klientkę o wszelkich dostępnych dla niej możliwościach
- nikt nie lubi być osądzany po wyglądzie czy go na coś stać czy nie, chce mieć dostęp do wszystkiego i sam decydować o swoich możliwościach zakupowych
- klientka musi używać jakichś kosmetyków, jeżeli ty jej nie doradzisz, to ona kupi jakieś przypadkowe
- do salonu kosmetycznego klientka przychodzi, by wydać pieniądze, a nie by zaoszczędzić
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]
JAK SPRZEDAWAĆ ZABIEGI PREMIUM
Oglądaj fragment szkolenia.
Długość: 1 godz. 37 min.
Założeniem szkolenia jest przedstawienie działań marketingowych i sprzedażowych salonu beauty i spa, by zachęcić stałych klientów i zdobyć nowych klientów na droższe zabiegi.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Czy warto i jak efektywnie wprowadzić do oferty zabiegi premium by zainteresować stałe klientki i zdobyć nowych klientów na droższe zabiegi.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Dlaczego to ważne?
Wielu managerów już zauważyło, że nie da się zwiększyć zysku salonu bez wprowadzenia do oferty zabiegów premium.
Niestety drogie zabiegi nie sprzedają się „same” -> potrzebujesz zyskać zaufanie klientki.
Niestety nowej technologii nie można promować tak samo jako podstawowych zabiegów i zniżka -30% nie będzie działała na zainteresowanie tymi zabiegami.
Więc jeżeli:
– planujesz kupić nowe urządzenie, by rozszerzyć ofertę o zabiegi premium i chcesz przygotować swoje klientki do nowości
– masz w ofercie zabiegi premium, ale twój zespół nie wie jak je promować
– chcesz przyciągnąć klientki konkurencji na zabiegi, które są dostępne tylko u ciebie
Szkolenia z Martą Fiłoń, to zawsze:
– przykłady do zastosowania w pracy z klientem korzystającym z usług beauty i spa
– gotowe instrukcje i przykłady (marketingowe, a także schematy sprzedażowe)
- jak proponować zabiegi “z wyższej półki”
- co zwiększa szansę na zainteresowanie klientek droższymi zabiegami
- 5 sposobów na zachęcanie do nowych technologii
- jak promować zabiegi premium
- jak rozmawiać ze stałymi klientkami o nowej technologii
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]
TRUDNY KLIENT W SALONIE BEAUTY
Oglądaj fragment szkolenia.
Długość: 2 godz. 02 min.
Jak radzić sobie z klientami roszczeniowymi, spóźniającymi się, wymuszającym zniżki, nie dającymi się przekonać do lepszych zabiegów i pielęgnacji profesjonalnej.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Czy jak rozmawiać z trudnymi klientami i czy warto im ustępować.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Trudne sytuacje w salonie powodują zdenerwowanie i zniechęcenie do efektywnej pracy z innymi klientami.
Dopóki nie opracujesz systemu/sposobu na najczęściej pojawiające się trudne sytuacje będziesz się niepotrzebnie stresować i prawdopodobnie pogarszać sprawę
Trudne sytuacje i „dziwni” klienci będą zawsze się zdarzać, jak długo będziesz pracować w usługach i nie unikniesz ich poprzez nadzieję, że już nigdy się nie wydarzą.
To szkolenie jest dla Ciebie jeżeli:
– chcesz nauczyć się w jaki sposób rozwiązywać trudne sytuacje, by jak najszybciej doprowadzić do załagodzenia konfliktu
– masz już dość tego, że coraz częściej zdarzają ci się roszczeniowi klienci
– chcesz, by twój zespół nie demotywował się takimi przykrymi sytuacjami
- jak radzić sobie z roszczeniowymi klientami
- jak rozmawiać z klientami, które się spóźniają i odwołują wizyty
- co powiedzieć klientowi, który wymusza zniżki lub gratisowe zabiegi
- jak pracować z upartymi klientami, którzy nie chcą dać się przekonać do lepszych zabiegów i profesjonalnej pielęgnacji
- czy powinnaś ustępować klientom czy uczyć ich szacunku do ciebie
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]
5 PRZYKAZAŃ ZYSKOWNEGO SALONU BEAUTY I SPA
Oglądaj fragment szkolenia.
Długość: 1 godz. 07 min.
Poznaj 5 podstawowych zasad marketingowych i sprzedażowych, które pozwolą ci zwiększać wyniki sprzedaży.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Szkolenie omawia podstawowe zasady biznesowe, od których dobrze rozpoczynać działalność salonu beauty i systematycznie wracać nawet po latach pracy w branży beauty.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
To szkolenie jest dla ciebie, jeżeli:
– poszukujesz nowych sposobów na zwiększenie zysku twojego salonu i spa
– brakuje ci pomysłów na zwiększenie sprzedaży kosmetyków i zabiegów beauty
– zastanawiasz się co robisz nie tak i chcesz to zmienić
– brakuje ci wiedzy ze skutecznego marketingu i sprzedaży usług salonu beauty i spa
Szkolenia z Martą Fiłoń, to zawsze:
– przykłady do zastosowania w pracy z klientem korzystającym z usług beauty i spa
– gotowe instrukcje i przykłady (marketingowe, a także schematy sprzedażowe)
- 5 wskazówek do zwiększenia obrotu salonu beauty i spa
- przykłady i sposoby przygotowane do zastosowania wyłącznie w pracy z klientem salonu beauty i spa
- nowe triki marketingowe, które pomogą ci powiększać grono twoich klientów
- zasady efektywnego polecania kosmetyków do pielęgnacji domowej
- lista zadań dla managera koniecznych do prowadzenia zyskownego biznesu
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]
DLACZEGO TWOJE KLIENTKI NIE KUPUJĄ KOSMETYKÓW I JAK TO ZMIENIĆ
Oglądaj fragment szkolenia.
Długość: 1 godz. 20 min.
Odkryj powody dlaczego twoje klientki nie kupują kosmetyków proponowanych przez ciebie. Dzięki temu opracujesz strategię na złagodzenie ich obaw.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Poznasz argumenty, które trafiają wprost w potrzeby twoich klientów. Dzięki temu łatwiej będzie ci się rozmawiało o ofercie kosmetyków do pielęgnacji domowej, a twoje klientki będą w 100% przekonane do słuszności swojej decyzji.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Mówienie o tym, że „kosmetyki profesjonalne należy używać w celu przedłużenia efektów zabiegu” -> nie działa. Dowiedz się dlaczego. To co będzie trafiać do twojej klientki, to komunikaty inne niż słyszała do tej pory w reklamach i innych salonach. Sprawdź jak możesz pozytywnie zaskoczyć swoje klientki.
Szkolenie, które otwiera ci oczy na faktyczne powody wahań twoich klientek i pomaga polubić sprzedaż i proponowanie.
Szkolenia z Martą Fiłoń, to zawsze:
– przykłady do zastosowania w pracy z klientem korzystającym z usług beauty i spa
– gotowe instrukcje i przykłady (marketingowe, a także schematy sprzedażowe)
- dokładne stwierdzenia, które podpowiedzą ci nie tylko CO robić, ale JAKIE czynności powinny się znaleźć w obowiązkach każdego specjalisty salonu i spa.
- kluczowy czynnik zapewniający lepsze porozumienie z klientką co do właściwej pielęgnacji domowej
- przykłady narzędzi marketingowych i sprzedażowych do zastosowania w zwiększaniu sprzedaży kosmetyków
- przykłady i dokładne instrukcje, które możesz wykorzystać w swoim salonie i spa – do uczenia pracowników, jaki i do własnej pracy
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]
MISTRZ RECEPCJI – JAK ZAMIENIĆ DZWONIĄCEGO W ODWIEDZAJĄCEGO
Oglądaj 27- minutowy fragment szkolenia.
Długość: 1 godz. 53 min.
Techniki marketingowe i schematy sprzedażowe do wykorzystania w codziennej pracy specjalisty (np. recepcjonisty, kosmetologa), by zachęcać klientów do konkretnych zabiegów.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Czyli jak rozmawiać z klientem wstępnie zainteresowanym, by umówił się na wizytę i docenił profesjonalizm specjalistów.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Szkolenie ważne dla każdego managera salonu, który nie chce tracić pieniędzy wydawanych na reklamę, tylko dlatego, że osoba odbierająca telefon nie umie dopasować korzyści oferty do konkretnego klienta.
Jeżeli chcesz zwiększyć liczbę osób, które „tylko pytają” w korzystających z zabiegu, to dzięki wiedzy z tego szkolenia ułożysz gotową strategię rozmowy z klientem wstępnie zainteresowany, by już na wstępnie zapewnić go o profesjonalności twoich usług.
- jak zamienić klientów, którzy „tylko pytają” rezerwacje wizyt
- słowa – „klucze”, które działają w rozmowie telefonicznej
- jak przez telefon zachęcać klientki do większych zakupów i rezerwacji wizyt
- jak przełamać opór przed rozmową telefoniczną z klientką
- jak rozmawiać z trudnymi klientami przez telefon
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]
RECEPCJA – TWOJE CENTRUM DOWODZENIA
Oglądaj fragment szkolenia
Długość: 1 godz. 50 min.
Techniki marketingowe do wykorzystania na recepcji, by zachęcać klientów do wizyty w twoim salonie.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Jak zaangażować recepcję we wsparcie sprzedaży?
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
JAK ZAANGAŻOWAĆ RECEPCJĘ WE WSPARCIE SPRZEDAŻY?
Wiesz, że dobra obsługa recepcji to podstawa w prowadzeniu biznesu beauty i spa.Dopiero, gdy jest porozumienie na linii kosmetolog-recepcjonista, co do wspólnego celu, to masz szansę na zapełnienie grafiku kolejnymi wizytami i dobrą sprzedaż.
JAKIE PROCEDURY USTALIĆ DLA RECEPCJI?
Nawet sposób odbierania telefonu ma znaczenie, a tu nie chodzi o miły głos i „uśmiech” przez telefon. Chodzi o eliminowanie ilości nieefektywnych rozmów telefonicznych, których rezulatem powinna być rezerwacja terminu, a kończą się „to ja się jeszcze zastanowię” .
JAKIE SĄ KONIECZNE CZYNNOŚCI DLA RECEPCJI?
To nie tylko odbieranie telefonów i witanie klientów uśmiechem. To twoje centrum dowodzenia, które ma być czujne i jako pierwsze dawać ci sygnały do podejmowania działań: marketingowych, czy sprzedażowych.
POZNASZ:
- Dokładne stwierdzenia, które podpowiedzą ci nie tylko CO robić, ale JAKIE czynności powinny się znaleźć w obowiązkach recepcji
- Kluczowy czynnik zapewniający doskonałe porozumienie na linii kosmetolog-recepcjonista
- Przykłady narzędzi marketingowych i sprzedażowych do zastosowania w pozyskiwaniu klientów korzystających z usług beauty
- Przykłady i dokładne instrukcje, które możesz wykorzystać w swoim salonie i spa – do uczenia pracowników, jaki i do własnej pracy przez telefon
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]
BEAUTY PLANER
Oglądaj fragment szkolenia.
Długość: 2 godz. 10 min.
Założeniem szkolenia jest przedstawienie działań marketingowych i sprzedażowych salonu beauty i spa, rozplanowanych miesiąc po miesiącu np. promocje okolicznościowe, a do tego wpisy na Facebooku, aranżowanie salonu, komunikaty dla klientów zachęcające do skorzystania z promocji.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Marketingowe cele i zadania na cały rok.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
ustal konkretne cele na cały rok
zaplanuj konkretne działania marketingowe w salonie na każdy miesiąc
przygotuj materiały reklamowe, które pomogą ci osiągać cele np. zwiększyć zainteresowanie szeroką ofertą twojego salonu
przygotuj komunikację w internecie (FB, na www) – konkretne przykłady, wpisy i grafiki
zrób plan, by zmaksymalizować efekty każdego miesiąca
EFEKT?
Złagodzenie wahań sezonowych, dzięki wcześniejszemu przygotowaniu zachęcającej promocji
zwiększenie obrotu w najbardziej gorących momentach (w święta okolicznościowe)
zwiększenie lojalności klientów (którzy będą się cieszyć, że mogą właśnie u ciebie otrzymać więcej)
zdobycie nowych klientów, dzięki zmienionej komunikacji np. na Facebooku
zwiększenie wartości promocji, której twoje klientki nie będą chciały sobie odpuścić.
Zwiększenie autorytetu w oczach klientów, bo działania będą skierowane na pomoc i wskazanie rozwiązania problemów twoich klientów, a nie „sprzedaż”
DLACZEGO TO WAŻNE?
Planowanie konkretnych działań marketingowych dla salonu beauty sprawi, że zredukujesz sytuacje, w których mówisz sobie:
X nagle nie mam klientów – co mam zrobić, jaką promocję, by zapełnić grafik
X mogłam się lepiej przygotować do tej akcji promocyjnej, ale nie miałam czasu (i tak powtarza się ciągle)
X prowadzę Facebooka, ale to słabo działa
X już nie wiem, co zrobić, by mieć więcej klientów/większą sprzedaż
PO SZKOLENIU BĘDZIESZ UMIAŁ/A:
>> zaplanować pracę salonu na każdy miesiąc
>> przygotować zachęcające opisy zabiegów/oferty
>> nauczyć zespół jak ma mówić o promocjach
>> rozplanować działania tak, by maksymalizować zyski każdego miesiąca
>> przygotować kompletną kampanię promocyjną w podziale na to co klient ma widzieć (np. na FB, www, w salonie), usłyszeć (telefon, w salonie, od znajomych), otrzymać (ulotka, zaproszenie)
>> wyciągać wnioski ze swoich działań i pracować jeszcze efektywniej
Otrzymasz gotowe przykłady, schematy, komunikaty, ale będziesz go umiała (i będziesz musiała) dopasować do siebie i swojej oferty.
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]
CO DZIAŁA NA KLIENTA
Objętość: 49 stron
Techniki marketingowe i schematy sprzedażowe do wykorzystania w codziennej pracy specjalisty (np. kosmetologa)
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Biznesowy poradnik dla managera salonu beauty
to zestawienie 6 najbardziej efektywnych technik wpływu na podejmowanie decyzji przez klientów. Materiał został opracowany wg schematu R. Cialdiniego i zawiera przykłady do zastosowania w pracy z klientem salonu beauty/spa/klinki medycyny estetycznej.
Znajdziesz tu gotowe podpowiedzi: co mówić, co robić i co pokazywać klientce, by uwierzyła w to, że zależy ci na tym, by ona czuła się i wyglądała lepiej dzięki twoim zabiegom i poradom.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]
OBIEKCJE I WYMÓWKI W SALONIE BEAUTY
Oglądaj fragment szkolenia.
Długość: 1 godz. 42 min.
Schematy sprzedażowe do wykorzystania w codziennej pracy specjalisty (np. recepcjonisty, kosmetologa). Materiał dla managera do uczenia swojego zespołu.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Czyli jak wyeliminować: „zastanowię się”, „już mam”, „może następnym razem”, „sama oddzwonię” i wiele innych wymówek twoich klientek.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Szkolenie ważne dla każdego managera salonu, który chciałby, by klientki były bardziej przychylne na propozycje np. zakupu kosmetyków i kolejnych zabiegów.
Jeżeli chcesz, zmniejszyć liczbę klientów, którzy mówią: „zastanowię się”, to dzięki wiedzy z tego szkolenia ułożysz gotową strategię obsługi klienta nastawioną na polecanie profesjonalnej pielęgnacji domowej i kolejnych zabiegów.
- jak poradzić sobie z wymówkami klientek
- jak przełamać zniechęcenie do pracy (twoje lub twojego zespołu) przez powtarzające się obiekcje klientek
- jak dalej pracować z klientką, która nie jest przekonana do twoje dodatkowej propozycji (odpuścić, czy nalegać na skorzystanie – czy to nie będzie narzucanie się?)
- czy warto i jak przekonywać klientkę, że nie ma racji?
- jak uprzedzić wymówki klientów a przez to zwiększyć przychylność klientek do twojej propozycji
- jak przygotować się do typowych wymówek klientek i utrzymać dobrą motywację do pracy
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]
EFEKTYWNA PROMOCJA
Oglądaj fragment szkolenia.
Długość: 1 godz. 41 min.
Schematy marketingowe, czyli co, kiedy i jak promować w salonie beauty i spa.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Poznaj zasady przygotowania efektywnej promocji, która zrealizuje twoje cele marketingowe
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
JEDNO JEST PEWNE MUSISZ PROMOWAĆ SWOJE USŁUGI.
Jeżeli klientki nie dowiedzą się o twoich możliwościach, to niestety nie trafią do twojego salonu. Promowanie to jednak nie tylko zniżki, ale także podsuwanie odpowiednich zabiegów klientkom w odpowiednim czasie.
PO CO ROBISZ PROMOCJE?
Pewnie po to, by zdobyć nowych klientów, zainteresować nowym zabiegiem, czy zwiększyć sprzedaż. I to są główne cele, które każdy manager powinien codziennie „nosić” w głowie.
BRAKUJE JEDNAK ZAWSZE JEDNEGO:
Każda promocja może mieć tylko jeden główny cel, np. pozyskanie nowych klientów. Może pomyślisz, że potrzebujesz wszystkiego. Niestety tak się nie da. Dopóki nie określisz dokładnie celów promocji, to okaże się, że twoje starania i inwestycje okazały się nieefektywne.
WIĘC JAK ORGANIZOWAĆ PROMOCJE?
Każde twoje działanie musi być podzielone na cele:
- – zdobycie nowych klientów do salonu
- – zachęcenie do korzystania z nowego zabiegu (kiedy np. kupiłeś nowe urządzenie do salonu)
- – zwiększyć liczbę klientów z polecenia
- – zwiększyć sprzedaż kosmetyków
- – zwiększyć liczbę osób, które od razu rezerwują termin kolejnej wizyty
- Dokładne stwierdzenia, które podpowiedzą ci nie tylko CO robić, ale także JAK przygotować efektywną promocję usług salonu
- Kluczowe czynniki ułatwiające drogę do “tak” Twojej klientki
- Przykłady narzędzi marketingowych i sprzedażowych do zastosowania w zwiększaniu sprzedaży
- Przykłady i dokładne instrukcje, które możesz wykorzystać w swoim salonie i spa – do uczenia pracowników, jaki i do własnej pracy
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]
NAJLEPSZE STRATEGIE MARKETINGOWE NA ŚWIĘTA
Oglądaj fragment szkolenia.
Długość: 1 godz. 56 min.
Założeniem szkolenia jest przedstawienie działań marketingowych i sprzedażowych salonu beauty i spa, by zwiększyć sprzedaż kosmetyków, pakietów i voucherów.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Gruntowna wiedza sprzedażowo – marketingowa nieodzowna przy przygotowaniu promocji świątecznej w salonie, a także przy innych promocjach okolicznościowych
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Okres świąteczny to doskonała okazja na zwiększenie sprzedaży w twoim salonie i spa. Oczywistością jest zachęcanie do zakupu bonów prezentowych, jednak oprócz tego warto od razu zadbać o zapełnienie grafiku w kolejnych miesiącach.
Poznasz strategie i techniki opierające się na promowaniu twoich usług i produktów:
- na Facebooku i stronie www
- w salonie
- poprzez rozmowę z klientką
Jak zawsze dokładne przepisy i instrukcje „krok po kroku” dla salonu beauty, który zaczyna swoją przygodę z marketingiem i dla doświadczonych już graczy na rynku beauty.
- jak zwiększyć kwoty jakie zostawia u ciebie pojedynczy klient
- jak zapisywać już teraz na zabiegi w styczniu lub później
- jak ruszyć lub mocno wzmocnić sprzedaż detaliczną kosmetyków do pielęgnacji domowej
- jak nagrodzić lojalnych klientów i wzmocnić wskaźnik powracalności
- jak wzmocnić lokalną pozycję i rozpoznawalność salonu
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]
JAK SPRZEDAWAĆ SERIE ZABIEGÓW
Długość: 1 godz. 23 min.
Założeniem szkolenia jest przedstawienie działań marketingowych i sprzedażowych salonu beauty i spa, by zwiększyć sprzedaż serii zabiegów (szczególnie do modelowania sylwetki).
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Jak sprzedawać serie zabiegów (szczególnie modelujących sylwetkę), by klientki skupiły się na realizacji celu a nie na cenie.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Szkolenie ważne dla każdego managera salonu, który chciałby zwiększyć liczbę wizyt klientów. Jeżeli masz w salonie urządzenie do modelowania sylwetki, to dzięki wiedzy z tego szkolenia ułożysz gotową strategię sprzedaży. Teraz zajmij się dobrym procesem promowania zanim twoje klientki wybiorą inne salony.
Zakres szkolenia:
- Aktywowanie klientów do skorzystania z zabiegów modelujących sylwetkę (praca na bazie)
- Przygotowanie oferty wraz z przekonującymi argumentami dla klientów
- Ułożenie planu promocji zwierającego: wpisy na FB, treści emaili, smsów do klientów, materiałów promocyjnych w salonie oraz komunikatów słownych.
- jak promować zabiegi modelujące sylwetkę, tak, by klientki wybierały twój salon a nie konkurencji
- jaką przygotować ofertę, by zachęcić klientów do wypróbowania zabiegu, a następnie zakupu pakietu/serii
- jak przygotować komunikaty na Facebooka, na stronę www, w salonie, by zwiększyć zaufanie do twoich specjalistów i przyciągnąć więcej klientów na zabiegi modelujące sylwetkę/odchudzające
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]
JAK UCZYĆ SPRZEDAŻY W SALONIE BEAUTY
Oglądaj fragment szkolenia.
Długość: 1 godz. 24 min.
Szkolenie pomoże Ci nauczyć swój zespół polecać klientom kolejne zabiegi i kosmetyki.
[/text_block][/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
To, że ty masz wiele powracających klientów, nie znaczy, że każdy twój kosmetolog też tak potrafi rozmawiać z klientkami.
To, że ty świetnie polecasz zabiegi i kosmetyki, nie znaczy, że umiesz przekazać tą wiedzę zespołowi w taki sposób, że będą oni w stanie powtórzyć.
To, że twój zespół nie sprzedaje kosmetyków i nie poleca zabiegów, nie oznacza, że oni są leniwi – najczęstszym powodem jest to, że nie wiedzą jak to robić, by nie narzucać się klientkom.
To, że ty powiesz co mają robić i mówić do klientek, nie oznacza, że to automatycznie wykonają – najpierw musisz im „sprzedać” swoją wizję.
- jak ułożyć plan/strukturę sprzedaży w salonie beauty, czyli kto, co i kiedy powinien powiedzieć do klienta, a co wręczyć
- jak przełamywać opór zespołu przed proponowaniem kolejnych zabiegów i kosmetyków
- jak angażować do wspólnej pracy nad nowymi pomysłami promocyjnymi i sprzedażowymi
- jak budować dobre nawyki pracy twojego zespołu
- jak reagować na niechęć, apatię, wypalenie zawodowe w zespole
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]
MARKETING BEAUTY – PODEJMIJ WYZWANIE
Oglądaj zapowiedź
Długość: 63 min.
Kompendium obowiązkowej wiedzy z marketingu usług beauty dla managera salonu.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
9 LEKCJI MARKETINGU DLA MANAGERA SALONU BEAUTY:
1. JAK ZDOBYĆ KLIENTÓW Z FACEBOOKA – co pisać, by przyciągnąć uwagę
2. JAK ZWIĘKSZYĆ LICZBĘ OSÓB Z POLECENIA
3. JAK ZDOBYĆ KLIENTÓW OD ZAPRZYJAŹNIONEJ KWIACIARNI
4. JAK SPRZEDAWAĆ SERIE ZABIEGÓW
5. JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ KOSMETYKÓW
6. JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ BONÓW PODARUNKOWYCH
7. JAK PROPONOWAĆ INNE ZABIEGI Z OFERTY
8. JAK WPROWADZIĆ PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
9. JAK ZWIĘKSZYĆ ZAPISY NA KOLEJNĄ WIZYTĘ
Szkolenia z Martą Fiłoń, to zawsze:
– przykłady do zastosowania w pracy z klientem korzystającym z usług beauty i spa
– gotowe instrukcje i przykłady (marketingowe, a także schematy sprzedażowe)[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]
CROSS I UP- SELLING W SALONIE URODY
Długość: 1 godz. 50 min.
Techniki marketingowe i schematy sprzedażowe do wykorzystania w codziennej pracy specjalisty (np. kosmetologa) oraz w planowaniu promocji usług salonu.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Czyli wszystko o ty, co robić, mówić i co wręczać klientce, by spędzała u Ciebie więcej czasu i doceniała droższe zabiegi.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Szkolenie ważne dla każdego managera salonu, który chciałby, by klientki były bardziej przychylne na propozycje np. zakupu kosmetyków i kolejnych zabiegów.
Jeżeli chcesz zwiększyć kwotę paragonu każdej twojej klientki, bo wierzysz, że każda z nich mogłaby być zadowolona z innych zabiegów, to dzięki wiedzy z tego szkolenia ułożysz gotową strategię obsługi klienta nastawioną na polecanie profesjonalnej pielęgnacji domowej i kolejnych zabiegów.
- jak przekonać klientki, które korzystają tylko z jednego rodzaju zabiegów
- jak sprzedawać droższe zbiegi
- jak zwiększyć obrót salonu, gdy nie można przyjąć więcej klientek (grafik jest zapełniony)
- jak zachęcić zespół pracowników do wzajemnego polecania usług
- jak tworzyć atrakcyjne pakiety
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]
JAK PRZYGOTOWAĆ PROMOCJĘ ŚWIĄTECZNĄ
Oglądaj fragment szkolenia.
Długość: 1 godz. 39 min.
Założeniem szkolenia jest przedstawienie działań marketingowych i sprzedażowych salonu beauty i spa, by zwiększyć sprzedaż kosmetyków, pakietów i voucherów.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Poznaj zasady przygotowania efektywnej promocji świątecznej.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
PLAN SZKOLENIA:
1. Plan marketingowy na przygotowanie promocji świątecznej
2. Narzędzia marketingowe
– przygotowanie strony internetowej do sprzedaży świątecznej
– materiały informacyjne w salonie/spa zachęcające do zakupu
– zachęty do powrotu klientów w styczniu i lutym
– przyciąganie klientów z polecenia – „prezent dla przyjaciela”
– współpraca z innymi firmami w celu zwiększenia ilości nowych klientów
– wykorzystanie Facebooka do promowania pakietów świątecznych
– nowe narzędzie internetowe do pozyskiwania klientów
– przygotowanie salonu na promocję świąteczną
3. Promowanie voucherów prezentowych
– zasady przygotowania pakietów prezentowych
– pomysły na zwiększenie sprzedaży i zwiększenie kwot prezentów
– co powinny zawierać pakiety prezentowe
– jak promować vouchery/pakiety podarunkowe
- Dokładne stwierdzenia, które podpowiedzą ci nie tylko CO robić, ale także JAK przygotować efektywną promocję świąteczną
- Kluczowe czynniki do maksymalizacji zysków w okresie świątecznym
- Przykłady narzędzi marketingowych i sprzedażowych do zastosowania w zwiększaniu sprzedaży
- Przykłady i dokładne instrukcje, dostosowane do specyfiki promowania zabiegów i innych usług beauty, spa.
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]
VOUCHERY PODARUNKOWE
Oglądaj fragment szkolenia.
Długość: 1 godz. 43 min.
Strategia na maksymalizację zysków dzięki właściwemu przygotowaniu i promocji bonów podarunkowych
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Jak stworzyć vouchery podarunkowe i strategię ich sprzedaży?
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Vouchery podarunkowe są doskonałym narzędziem do zwiększania sprzedaży,
powiększania bazy klientów i co najważniejsze do poprawy płynności finansowej. Niestety wiele salonów nie traktuje ich poważnie, nie docenia ich. Wymówką jest skomplikowany proces doboru odpowiednich zabiegów, przygotowania projektu graficznego i promocji.
- Dlaczego warto mieć w ofercie bony podarunkowe i ile możesz na tym zyskać
- Jakie rodzaje bonów podarunkowych będą najbardziej atrakcyjne dla twoich klientów
- Jak zaprojektować bony podarunkowe – co powinno się na nich znaleźć
- Jak promować vouchery, by ruszyć z dużą sprzedażą
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]
5 KROKÓW SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY
Oglądaj fragment szkolenia.
Długość nagrania: 59 min.
Podręcznik (ebook): 89 stron
Poznaj sprawdzone metody, by klienci chętnie kupowali kosmetyki do pielęgnacji domowej i kolejne zabiegi. Szkolenie wideo + podręcznik
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Poznaj sprawdzone metody, by klienci chętnie kupowali kosmetyki do pielęgnacji domowej i kolejne zabiegi.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Zacznij od dobrych podstaw sprzedaży w twoim salonie
Sprawdź na czym się skupić i co jest najważniejsze. Materiał przydatny szczególnie dla początkujących – tych, którzy zaczynają drogę edukacji z Martą Fiłoń. Szkolenie wideo + podręcznik pozwolą ci zdobyć mocne podstawy wiedzy sprzedażowej w salonie beauty, a co najważniejsze od razu zobaczyć lepsze wyniki w proponowaniu kosmetyków i zabiegów.
- Krok 1 – Bierz przykład z najlepszych salonów beauty
- Krok 2 – Zbadaj potrzeby klienta i dopasuj odpowiednią ofertę
- Krok 3 – Powiedz, dlaczego klient ma kupić właśnie u ciebie
- Krok 4 – Wskaż, co klient zyskuje kupując od razu
- Krok 5 – Daj klientowi powód do ponownej wizyty
[/op_liveeditor_element]
kupujesz dostęp do oglądania wideo + możliwość pobrania podręcznika (pdf) + pobrania szkolenia w wersji audio (mp3)
[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]
STRATEGIE MARKETINGOWE SALONU BEAUTY
Kurs „Strategie marketingowe dla salonu beauty” to biznesowe, marketingowe szkolenie dla osób odpowiedzialnych za wyniki finansowe salonów beauty, spa, klinik medycyny estetycznej. Zawarte tu porady dostarczają gruntownej wiedzy na temat budowania pozycji eksperta, wyróżniania się ofertą i przyciągającą promocją. Szczegółowe przykłady pozwalają samodzielne zaplanować działania marketingowe zwiększające liczbę nowych klientów, kwoty pojedynczych rachunków, jak i częstotliwość wizyt klientów.
Długość nagrania:
CZ 1: 86 minut
CZ 2: 103 minuty
CZ 3: 114 minut
CZ 4: 99 minut
Skrypt do notowania: 82 strony A5
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
I. Strategia Marki
Sposoby na zyskanie zaufania klientów i zwiększenie eksperckiego autorytetu salonu/kliniki. Proste przepisy na to, jak dobrze prezentować klientowi Twoją profesjonalną wiedzę i umiejętności oraz skutecznie rozwiązywać jego problemy.
II. Strategia Oferty
15 wariantów na prezentację Twojej oferty, jako wartej zainteresowania. Dzięki temu możesz zdobyć więcej klientów i zwiększyć sprzedaż.
III. Strategia Ceny
Jak przedstawiać zniżki i promocje, by budować wrażenie atrakcyjnej okazji, której
nie można ominąć. Jak wykorzystać oferty promocyjne do zwiększania
zysku, a nie tylko obrotu.
IV. Strategia Dotarcia
W jak sposób docierać z ofertą do klientów. Jak wykorzystać znane kanały
komunikacji marketingowej do wzbudzania zainteresowania Twoimi zabiegami.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
kupujesz dostęp do oglądania wideo + możliwość pobrania skryptu (pdf) + pobrania szkolenia w wersji audio (mp3)
[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]
JAK ZACHĘCAĆ KLIENTÓW DO POWROTU DO TWOJEGO SALONU
Długość: 1 godz. 36 min.
Schematy sprzedażowe do wykorzystania w codziennej pracy specjalisty (np. recepcjonisty, kosmetologa). Materiał dla managera do uczenia swojego zespołu.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Czyli jak przekonać klientkę do rezerwacji kolejnego terminu, bez straszenia jej, że nie będzie miejsca w kalendarzu.
[/op_liveeditor_element]
[/op_liveeditor_element]
Szkolenie ważne dla każdego managera salonu, który chciałby efektywniej zachęcać klientów do kolejnych wizyt. Jeżeli chcesz, by twoje klientki od razu zapisywały się na kolejne zabieg i korzystały z twojej szerokiej oferty, to dzięki wiedzy z tego szkolenia ułożysz gotową strategię obsługi klienta nastawioną na zachęcanie do kolejnych wizyt.
Zakres szkolenia:
- Schemat obsługi klientów nastawiony na rezerwację kolejnych wizyt.
- Procedura zachęcania klientów do korzystania z innych zabiegów salonu.
- Rozwiązania na trudne sytuacje: odzyskania klientek.
- Narzędzia i techniki marketingowe ułatwiające pracę w salonie i wspomagające zwiększanie obłożenia kalendarza wizyt.
- jak przekonać do zapisania się od razu na kolejną wizytę
- jak zachęcać do korzystania z szerokiej oferty twojego salonu
- jak rozmawiać z klientką, która nie wróciła na kolejny zabieg
- czy warto i jak odzyskać klientów, których już dawno nie było u ciebie w salonie
- jak zamienić klientkę korzystającą z promocji w lojalną
- jak przygotować się na słabszy miesiąc i zawczasu działać na zapełnienie kalendarza
[/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]
Przykłady do zastosowania w pracy z klientem korzystającym z usług beauty i spa
Gotowe instrukcje i przykłady (marketingowe, a także schematy sprzedażowe)