Naucz się efektywnie proponować zabiegi i kosmetyki przez telefon i przy recepcji
Otrzymasz gotowy schemat komunikacji i „słowa klucze”, które pomagają zbudować twój autorytet w oczach klientki, a przez to sprawiają, że jest ona bardziej przychylna, co do twoich propozycji.
[/text_block]
- Zwiększysz liczbę rezerwacji wizyt (z zapytań przez telefon i poprzez zapis na kolejne zabiegi)
- Zwiększysz sprzedaż pakietów, dodatkowych zabiegów i kosmetyków
- Opracujesz standardy pracy recepcji od listy obowiązków, poprzez współpracę z innymi pracownikami, do dbania o pozytywny wizerunek obiektu beauty
Bilety 490 PLN, a w promocji 390 PLN
Kraków 2.03.2020 (poniedziałek); Warszawa 24.03.2020 (wtorek);
Szkolenie dla specjalistów pracujących w salonach beauty, spa, gab. med. estetycznej, którym zależy, by po zabiegu klientka kupowała kosmetyki i zapisywała się od razu na kolejną wizytę.
Kluczowa umiejętność recepcjonisty, która zwiększa sprzedaż w salonie
Pierwszy kontakt z klientem ma duże znaczenie, dlatego poznasz sposób, jak w pierwszych słowach pokazać klientowi, że warto skorzystać właśnie z twoich usług
Mapa pracy recepcjonisty
to wiedza, kontrola wyników, polecanie dodatkowych rozwiązań – jak to wszystko pogodzić, gdy nie jesteś kosmetologiem i/lub masz wiele opcji do wyboru
Słowa klucze i gotowe komunikaty
Wszystko po to, by klientka zrozumiała twoje intencje i byś ty doradzała z pozycji specjalisty, a nie sprzedawcy
Gotowy schemat rozmowy z klientką podczas rozmowy telefonicznej i przy recepcji
Konkretny plan, który sprawia, że klientka zapisuje się na wizytę i zwiększa swoje zamówienie.
BLOK I Efektywna komunikacja
– jak zamieniać klientów, którzy tylko pytają o ofertę w rezerwację wizyty
– jak mówić o korzyściach oferty, by przekonać klienta
– skuteczna rozmowa telefoniczna (odbieranie telefonów, jak i kontakt po wizycie)BLOK II Zwiększanie sprzedaży
– jak zwiększać zamówienia klientek poprzez proponowanie dodatkowych zabiegów
– jak mówić o promocjach, kosmetykach poprzez dopasowanie do potrzeb klientów
– jak zachęcać do rezerwacji kolejnej wizytyBLOK III Organizacja pracy
– lista obowiązków recepcjonisty w salonie beauty wspierająca sprzedaż i działania promocyjne
– recepcja jako centrum dowodzenia – czyli wdrożenie systemu “wczesnego ostrzegania”
– zasady efektywnej współpracy z innymi specjalistami /pracownikamiBLOK IV Obsługa klientów
– zasady dbania o pozytywny wizerunek salonu/ obiektu w oczach klientów
– obsługa reklamacji i trudnych klientów
– savoir-vivre i poufałość danych klientów
- 1
Nastawisz się pozytywnie do sprzedawania
Pokażę ci dlaczego każda klientka powinna wiedzieć o tym co jest w promocji. Mam prosty sposób na to, że będziesz się czuć jak specjalista polecając zabiegi i kosmetyki.
- 2
Otrzymasz gotową instrukcję działania/komunikacji z klientami
Będziesz wiedzieć na czym się skupić, gdy klientka tylko pyta o jakiś zabieg, a jaki jest twój cel rozmowy, gdy jest już decydowana. Co jest twoim ważnym obowiązkiem, by klientka zapisała się na kolejny zabieg i kupiła kosmetyki. Oraz co zrobić, gdy klientka „jest trudna” lub ma wymówki typu „sama oddzwonię”.
- 3
Poznasz słowa klucze oraz skróty, które przyśpieszają decyzję twojej klientki
Bo teraz trzeba szybko trafić w potrzeby klientki, a jak nie to ona skończy rozmowę stwierdzeniem: „to ja sobie jeszcze poczytam w internecie”.
- 4
Nauczysz się schematu rozmowy przez telefon i przy rececpcji
wszystko po to, by dzwoniąca klientka zapisała się na wizytę, a ta przy recepcji kupiła dodatkowe zabiegi – pokażę Ci jak to robić naturalnie, bez naciskania i niepotrzebnego stresu dla Ciebie i dla klienta.
[/text_block]
Bilety 490 PLN, a w promocji 390 PLN
Kraków 2.03.2020 (poniedziałek); Warszawa 24.03.2020 (wtorek);
Inne szkolenia dla managera i specjalisty salonu beauty:
BEAUTY EKSPERT
gotowa procedura sprzedaży podczas zabiegu: kosmetyków i kolejnych wizyt więcej info>>
PLANER BEAUTY
zaplanowanie działań marketingowych na cały rok (FB, www, salon) więcej info>>
BOTY W SALONIE BEAUTY
jak zdobyć nowych klientów i zwiększyć sprzedaż przez FB dzięki komunikacji przez Messenger i automatycznym odpowiedziom więcej info>>
AKADEMIA MANAGERA BEAUTY
nieodzowna wiedza dla managera: narzędzia marketingowe, procedura sprzedaży, standard zarządzania – pakiet 3 dni.więcej info>>
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
- szkolenie w godzinach 10:00 -17:00
- adres sali szkoleniowej podajemy na 7 dni do daty szkolenia
- cena zawiera: certyfikat, przerwy kawowe, obszerne materiały szkoleniowe
- regulamin
- szkolenie prowadzone metodą ćwiczeń
- liczba miejsc ograniczona - małe grupy szkoleniowe