SZKOLENIE: Mistrz Recepcji

Warszawa, Kraków

Naucz się efektywnie proponować zabiegi i kosmetyki przez telefon i przy recepcji

[text_block style=”style_1.png” align=”left” width=”460″]

Otrzymasz gotowy schemat komunikacji i „słowa klucze”, które pomagają zbudować twój autorytet w oczach klientki, a przez to sprawiają, że jest ona bardziej przychylna, co do twoich propozycji.

[/text_block]

  • Zwiększysz liczbę rezerwacji wizyt (z zapytań przez telefon i poprzez zapis na kolejne zabiegi)
  • Zwiększysz sprzedaż pakietów, dodatkowych zabiegów i kosmetyków
  • Opracujesz standardy pracy recepcji od listy obowiązków, poprzez współpracę z innymi pracownikami, do dbania o pozytywny wizerunek obiektu beauty
— SPACER —

Bilety 490 PLN, a w promocji 390 PLN

Kraków 2.03.2020 (poniedziałek); Warszawa 24.03.2020 (wtorek);

— SPACER —

tu bilety

— SPACER —

arrow

— SPACER —

Szkolenie dla specjalistów pracujących w salonach beauty, spa, gab. med. estetycznej, którym zależy, by po zabiegu klientka kupowała kosmetyki i zapisywała się od razu na kolejną wizytę.

— SPACER —

  • Kluczowa umiejętność recepcjonisty, która zwiększa sprzedaż w salonie

    Pierwszy kontakt z klientem ma duże znaczenie, dlatego poznasz sposób, jak w pierwszych słowach pokazać klientowi, że warto skorzystać właśnie z twoich usług

  • Mapa pracy recepcjonisty

    to wiedza, kontrola wyników, polecanie dodatkowych rozwiązań – jak to wszystko pogodzić, gdy nie jesteś kosmetologiem i/lub masz wiele opcji do wyboru

  • Słowa klucze i gotowe komunikaty

    Wszystko po to, by klientka zrozumiała twoje intencje i byś ty doradzała z pozycji specjalisty, a nie sprzedawcy

  • Gotowy schemat rozmowy z klientką podczas rozmowy telefonicznej i przy recepcji

    Konkretny plan, który sprawia, że klientka zapisuje się na wizytę i zwiększa swoje zamówienie.

Ramowy program szkolenia:

  • BLOK I Efektywna komunikacja

    – jak zamieniać klientów, którzy tylko pytają o ofertę w rezerwację wizyty
    – jak mówić o korzyściach oferty, by przekonać klienta
    – skuteczna rozmowa telefoniczna (odbieranie telefonów, jak i kontakt po wizycie)

  • BLOK II Zwiększanie sprzedaży

    – jak zwiększać zamówienia klientek poprzez proponowanie dodatkowych zabiegów
    – jak mówić o promocjach, kosmetykach poprzez dopasowanie do potrzeb klientów
    – jak zachęcać do rezerwacji kolejnej wizyty

  • BLOK III Organizacja pracy

    – lista obowiązków recepcjonisty w salonie beauty wspierająca sprzedaż i działania promocyjne
    – recepcja jako centrum dowodzenia – czyli wdrożenie systemu “wczesnego ostrzegania”
    – zasady efektywnej współpracy z innymi specjalistami /pracownikami

  • BLOK IV Obsługa klientów

    – zasady dbania o pozytywny wizerunek salonu/ obiektu w oczach klientów
    – obsługa reklamacji i trudnych klientów
    – savoir-vivre i poufałość danych klientów

  • 1

    Nastawisz się pozytywnie do sprzedawania

    Pokażę ci dlaczego każda klientka powinna wiedzieć o tym co jest w promocji. Mam prosty sposób na to, że będziesz się czuć jak specjalista polecając zabiegi i kosmetyki.

  • 2

    Otrzymasz gotową instrukcję działania/komunikacji z klientami

    Będziesz wiedzieć na czym się skupić, gdy klientka tylko pyta o jakiś zabieg, a jaki jest twój cel rozmowy, gdy jest już decydowana. Co jest twoim ważnym obowiązkiem, by klientka zapisała się na kolejny zabieg i kupiła kosmetyki. Oraz co zrobić, gdy klientka „jest trudna” lub ma wymówki typu „sama oddzwonię”.

  • 3

    Poznasz słowa klucze oraz skróty, które przyśpieszają decyzję twojej klientki

    Bo teraz trzeba szybko trafić w potrzeby klientki, a jak nie to ona skończy rozmowę stwierdzeniem: „to ja sobie jeszcze poczytam w internecie”.

  • 4

    Nauczysz się schematu rozmowy przez telefon i przy rececpcji

    wszystko po to, by dzwoniąca klientka zapisała się na wizytę, a ta przy recepcji kupiła dodatkowe zabiegi – pokażę Ci jak to robić naturalnie, bez naciskania i niepotrzebnego stresu dla Ciebie i dla klienta.

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

  • 5 star review  Dziękujemy za inspiracje do pracy. Poniedziałkowe transmisje na żywo dostarczają nam wielu nowych pomysłów. Dzięki temu mamy bardziej profesjonalne podejście do klientów oraz większe ich zadowolenie co najważniejsze ? . Cieszymy się, że zawsze możemy liczyć na pomoc, mimo natłoku obowiązków zawsze uzyskujemy odpowiedzi na nurtujące nas pytania. Pozdrawiamy serdecznie i dziękujemy jeszcze raz ? <3

    thumb Wiesława Dereszyńska
    29 September 2016

    5 star review  Rewelacyjna osoba i szkolenia! <3

    thumb Kinga Brzyzek
    23 July 2018

  • 5 star review  Świetne szkolenie! Mnóstwo informacji oraz cennych rad. Jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach. ? A Pani Marta wspaniała, piękna, mądra i charyzmatyczna kobieta! :* POLECAM!

    thumb Sylwik Nerstrink
    11 June 2018

    5 star review  Geniusz w kobiecej skórze. Genialne porady szkolenia , i rozbudzenie chęci pragnienia więcej i więcej …Polecam

    thumb Żaklina Przybyła Moscicka
    21 August 2017

  • 5 star review  Świetne szkolenie on-line, ogrom informacji i inspiracji, materiały dotarły przesłane zgodnie z obietnicą. Dziękuję i szczerze polecam wszystkim zainteresowanym. Teraz wszystko w naszych rekach, nic tylko brać się do pracy.

    thumb Małgorzata Fudali
    12 January 2018

    5 star review  dzięki akademia managera u Pani Marty wprowadziłam wiele zmian w swojej firmie i znacznie zwiększyłam sprzedaż bonów podarunkowych – teraz idą jak ciepłe bułeczki ? Spotkanie z innymi managerami, którzy na co dzień mają podobne problemy, a każdy z nas ma inne podejście było bardzo pouczające! Cena akadeni powinna być wyższa, bo i efekty po szkoleniach są finansowo bardzo wymierne:) Liczę na nowe bloki w tym roku!!!!!!!

    thumb Martyna Sokolowska
    22 August 2017

  • 5 star review  Wyjątkowa ekspertka o bogatym doświadczeniu i szerokiej wiedzy. Skorzystałem z wiedzy Pani Marty już na tak wielu płaszczyznach, że spokojnie mogę ocenić. Wolne wystąpienia przy okazji konferencji, poniedziałkowe inspiracje filmikami, inwestycja w kilkanaście płyt ze szkoleniami DVD i miałem okazję uczestniczyć w 3 kameralnych całodziennych warsztatach ze szkoleniami. Za każdym razem jestem pod wrażeniem profesjonalizmu i tego jak przydatne i trafne są to materiały. Ułatwiają pracę i funkcjonowanie gabinetów branży beauty. Zdecydowanie pokazują poziom, jaki powinien reprezentować o europejskich standardach na miarę XXI wieku. Polecam.

    thumb Konrad Gancarczyk
    23 November 2016

    5 star review  Kompetentna, często otwiera oczy na tak oczywiste rzeczy, że aż dziwne, że sama tego nie zauważyłam. Co najważniejsze metody p.Marty choć proste – działają. A poza tym p. Marta dobrze mnie nastraja do pracy w salonie i ze sobą. Polecam szkolenia stacjonarne, choć te online też bardzo dużo dają. Nie ma jednak gdy na własne uszy usłyszysz od p. Marty. Dziękuję ?

    thumb Amelia Mazurek
    19 September 2016

  • 5 star review  Szkolenie rewelacja. W głowie pełno nowych zmian. Pani Marta rewelelacyjna osoba. Polecam

    thumb Teresa Korecka
    11 June 2018

    5 star review  Kochani słuchajcie tej Pani bo to bardzo mądra kobieta jest.

    thumb Marta Szweryn
    18 January 2018


[/text_block]

Bilety 490 PLN, a w promocji 390 PLN

Kraków 2.03.2020 (poniedziałek); Warszawa 24.03.2020 (wtorek);

tu bilety

Inne szkolenia dla managera i specjalisty salonu beauty:

POWRÓT DO WYBORU SZKOLEŃ

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
- szkolenie w godzinach 10:00 -17:00
- adres sali szkoleniowej podajemy na 7 dni do daty szkolenia
- cena zawiera: certyfikat, przerwy kawowe, obszerne materiały szkoleniowe
- regulamin
- szkolenie prowadzone metodą ćwiczeń
- liczba miejsc ograniczona - małe grupy szkoleniowe

KONTAKT: szkolenia@martafilon.pl  609 110 282