interaktywne szkolenie na żywo: 19 i 26.07 (10:00- 14:00)
MISTRZ RECEPCJI ONLINE
PROCEDURY ROZMOWY PRZEZ TELEFON I PRZY RECEPCJI
Profesjonalna obsługa od pierwszego kontaktu z salonem beauty
WIĘKSZA SPRZEDAŻ ZABIEGÓW I KOSMETYKÓW
Recepcja jako centrum dowodzenia salonem
GOTOWE PRZYKŁADY DLA SALONÓW BEAUTY
Ćwiczenie sytuacji z codziennej pracy w salonie - dla recepcjonistów, specjalistów i managerów.
CEL:opracować profesjonalną procedurę obsługi klientów od pierwszego kontaktu przez telefon a przez to zachęcić klientki do korzystania z szerokiej oferty salonu beauty/kliniki urody
Oto próbka 5 SUPER MOCY MISTRZA RECEPCJI
Obejrzyj 5 krótkich lekcji z technikami MISTRZA RECEPCJIZobacz plan szkolenia MISTRZ RECEPCJI
MODUŁ I: SPRZEDAŻ I OBSŁUGA PRZEZ TELEFON
Jak zrobić piorunujące wrażenie na klientach by zachęcić do droższych zabiegów
- Jak ważne jest właściwe przestawienie oferty przez telefon – czyli co tracisz, gdy „tylko” odpowiadasz na pytania klientów
- Czarna lista słów i stwierdzeń przez telefon
- Znajomość oferty – czyli czy MISTRZ RECEPCJI powinien znać całą ofertę obiektu
- Kluczowe korzyści oferty, czyli jak szybko trafić w potrzeby klienta
- Pierwsze wrażenie – czyli jak przestawić salon/gabinet by od razu podkreślić jego atuty
- Jak opowiadać o ofercie osobom, które chcą się tylko zorientować i umówić ich na wizytę
- Jak proponować dodatkowy zabieg, gdy klientka umawia się na wizytę
- Jak zwiększyć zamówienie klientki poprzez proponowanie pakietów zabiegowych
- Dlaczego każda klientka powinna się dowiedzieć co jest w danym momencie w promocji i nigdy w taki sposób jak na stacji benzynowej
- W jaki sposób zareagować na odmowę klientki, by podkreślić swoją troskę o jej efekt
- Jak zwiększyć szansę na realizację umówionej wizyty (bo nie lubimy gdy klientki tracą zapał)
- Jak zwiększyć szansę na realizację umówionej wizyty (bo nie lubimy gdy klientki tracą zapał)
- Co powiedzieć klientce, gdy nie ma miejsca w kalendarzu
- Co powiedzieć gdy klientka odwołuję wizytę, by poczuła, że przez to może stracić upragniony efekt
- Co powiedzieć na koniec rozmowy by podkreślić swój profesjonalizm
- Jak sobie radzić z trudnym i wymagającym niemożliwego klientem
MODUŁ II: OBSŁUGA PRZY RECEPCJI – POWITANIE KLIENTA
jak zachęcać do dodatkowych opcji, by zwiększyć zadowolenie klientek z ich efektów
- Jak poprosić o zgodę na przetwarzanie danych dla celów marketingowych, by klientka nie odmówiła
- Jak przestawić całą ofertę salonu klientce, która jest pierwszy raz
- Czy i jak sprzedawać przy recepcji kosmetyki do pielęgnacji domowej
MODUŁ III: OBSŁUGA PRZY RECEPCJI – POŻEGNANIE KLIENTA
jak profesjonalnie pożegnać klientkę, by zwiększyć szanse na kolejne większe zamówienia
- Jak zachęcać do programu lojalnościowego (który pomaga zwiększyć sprzedaż, a nie rozdaje zniżki)
- Jak recepcja ma sprzedawać kosmetyki po zabiegu (i tu się zdziwisz)
- Co powiedzieć, gdy klientka odmówi
- Jak zachęcić do rezerwacji kolejnej wizyty
- Co powiedzieć na typową wymówkę: „sama zadzwonię, bo nie mam ze sobą swojego grafiku”
- Jak przyjąć reklamację od klientki
Twoja inwestycja:
MISTRZ RECEPCJI ONLINE
- szkolenie online na żywo 19 i 26.07 (10-14:00)
- certyfikat ze szkolenia po zaliczeniu testu wiedzy
- nagranie szkolenia dostępne przez 12 miesięcy
- GRATIS książka MISTRZ RECEPCJI
Zamknięcie listy uczestników nastąpi za:
Co da Ci to szkolenie:
Nastawisz się pozytywnie do sprzedawania
Przekonam Cię, że najlepsze wyniki będziesz mieć, gdy... nie będziesz sprzedawać. Pokażę Ci co jest ważne, by czuć się dobrze proponując klientom droższe zabiegi i kosmetyki do pielęgnacji domowej.
Otrzymasz gotowe rozwiązanie na wymówki i obiekcje swoich klientek
Od dziś nie będzie krępującej sytuacji, gdy klientka powie "dziękuję, zastanowię się". Pokażę Ci jak zareagować na: "jeszcze mam swój krem" i temu podobne.
Poznasz słowa klucze oraz skróty, które przyśpieszają decyzję twojej klientki
Już nigdy więcej nie będzie "nagadałam się" a nic z tego nie wyszło. Pokażę Ci jak i co mówić, by to trafiało do klientek i budowało zaufanie do Ciebie.
Nauczysz się schematu sprzedaży
... konkretnego, ale tak "miękkiego" i naturalnego, że klientka będzie "zahipnotyzowana" rozmową z tobą. Nigdy więcej sztucznego wciskania! Tylko skupienie na rozwiązaniu problemu klientki.
Zobacz też kolejne szkolenia:
MISTRZ RECEPCJI
Techniki sprzedaży w salonie beauty - efektywna rozmowa przez telefon i przy recepcji, by klientki korzystały z szerokiej oferty salonu. Gotowa procedura obsługi klienta.
BEAUTY EKSPERT
Procedura rozmowy z klientką w gabinecie do polecania kolejnych zabiegów (serii) i kosmetyków do pielęgnacji domowej. Dokładne opracowanie konsultacji i proponowania.
AKADEMIA MANAGERA BEAUTY
trzydniowy intensywny kurs dla managerów ze zdobywania klientów, uczenia sprzedaży i zarządzania finansami i zespołem. Absolutny "must have" dla każdego właściciela.
MARKA SALONU BEAUTY
Nowoczesne techniki marketingowe do pozyskiwania klientów i zwiększania sprzedaży: copywriting, wideo- marketing, ebooki, sms, newsletter, boty, kody QR, konkursy, dzień otwarty salonu
REKLAMA NA FB
Posty, które sprzedają zabiegi - formaty i pomysły na teść, plan wpisów na miesiąc na FB i IG, ustawienia promowania postów i reklamy na zdobycie klientów.
BOTY W SALONIE BEAUTY
Zdobywanie klientów dzięki automatom na Messengerze: bot reaguje na komentarze pod postem na FB, klient pobiera kupon na zabieg oraz otrzymuje przypomnienie, wiadomość powitalna, menu i dużo więcej
Potrzebujesz szkolenie wyłącznie dla Twojego zepołu i w Twoim salonie/obiekcie?
Zamów szkolenie dedykowane
Najczęściej zadawane pytania:
Czy dostanę zniżkę przy zakupie kilku biletów?
Czy mogę zwrócić bilet?
Czy dostanę fakturę?
Co jest w cenie biletu?
Czy mogę dostać dofinansowanie na szkolenia?
Gdzie obywa się szkolenie?
Marta Fiłoń
trener biznesu beauty
szkolenia@martafilon.pl
509 123 679