Profesjonalna obsługa od pierwszego kontaktu z salonem beauty
Recepcja jako centrum dowodzenia salonem
Ćwiczenie sytuacji z codziennej pracy w salonie - dla recepcjonistów, specjalistów i managerów.
Jak zrobić piorunujące wrażenie na klientach by zachęcić do droższych zabiegów
jak zachęcać do dodatkowych opcji, by zwiększyć zadowolenie klientek z ich efektów
jak profesjonalnie pożegnać klientkę, by zwiększyć szanse na kolejne większe zamówienia
Zamknięcie listy uczestników nastąpi za:
Przekonam Cię, że najlepsze wyniki będziesz mieć, gdy... nie będziesz sprzedawać. Pokażę Ci co jest ważne, by czuć się dobrze proponując klientom droższe zabiegi i kosmetyki do pielęgnacji domowej.
Od dziś nie będzie krępującej sytuacji, gdy klientka powie "dziękuję, zastanowię się". Pokażę Ci jak zareagować na: "jeszcze mam swój krem" i temu podobne.
Już nigdy więcej nie będzie "nagadałam się" a nic z tego nie wyszło. Pokażę Ci jak i co mówić, by to trafiało do klientek i budowało zaufanie do Ciebie.
... konkretnego, ale tak "miękkiego" i naturalnego, że klientka będzie "zahipnotyzowana" rozmową z tobą. Nigdy więcej sztucznego wciskania! Tylko skupienie na rozwiązaniu problemu klientki.
Techniki sprzedaży w salonie beauty - efektywna rozmowa przez telefon i przy recepcji, by klientki korzystały z szerokiej oferty salonu. Gotowa procedura obsługi klienta.
Procedura rozmowy z klientką w gabinecie do polecania kolejnych zabiegów (serii) i kosmetyków do pielęgnacji domowej. Dokładne opracowanie konsultacji i proponowania.
trzydniowy intensywny kurs dla managerów ze zdobywania klientów, uczenia sprzedaży i zarządzania finansami i zespołem. Absolutny "must have" dla każdego właściciela.
Nowoczesne techniki marketingowe do pozyskiwania klientów i zwiększania sprzedaży: copywriting, wideo- marketing, ebooki, sms, newsletter, boty, kody QR, konkursy, dzień otwarty salonu
Posty, które sprzedają zabiegi - formaty i pomysły na teść, plan wpisów na miesiąc na FB i IG, ustawienia promowania postów i reklamy na zdobycie klientów.
Zdobywanie klientów dzięki automatom na Messengerze: bot reaguje na komentarze pod postem na FB, klient pobiera kupon na zabieg oraz otrzymuje przypomnienie, wiadomość powitalna, menu i dużo więcej
Potrzebujesz szkolenie wyłącznie dla Twojego zepołu i w Twoim salonie/obiekcie?
Marta Fiłoń
trener biznesu beauty
szkolenia@martafilon.pl
509 123 679