interaktywne szkolenie na żywo: 19 i 26.07 (10:00- 14:00)

MISTRZ RECEPCJI ONLINE

PROCEDURY ROZMOWY PRZEZ TELEFON I PRZY RECEPCJI

Profesjonalna obsługa od pierwszego kontaktu z salonem beauty

WIĘKSZA SPRZEDAŻ ZABIEGÓW I KOSMETYKÓW

Recepcja jako centrum dowodzenia salonem

GOTOWE PRZYKŁADY DLA SALONÓW BEAUTY

Ćwiczenie sytuacji z codziennej pracy w salonie - dla recepcjonistów, specjalistów i managerów.

CEL:opracować profesjonalną procedurę obsługi klientów od pierwszego kontaktu przez telefon a przez to zachęcić klientki do korzystania z szerokiej oferty salonu beauty/kliniki urody

19 i 26.07 (10:00-14:00)
- szkolenie prowadzone online (Zoom), na żywo
- interaktywne z ćwiczeniami
- materiały szkoleniowe w pdf
- nagranie szkolenia dostępne przez 12 miesięcy

GRATIS książka MISTRZ RECEPCJI

Oto próbka 5 SUPER MOCY MISTRZA RECEPCJI

Obejrzyj 5 krótkich lekcji z technikami MISTRZA RECEPCJI

Zobacz plan szkolenia MISTRZ RECEPCJI

1

MODUŁ I: SPRZEDAŻ I OBSŁUGA PRZEZ TELEFON

Jak zrobić piorunujące wrażenie na klientach by zachęcić do droższych zabiegów

  • Jak ważne jest właściwe przestawienie oferty przez telefon – czyli co tracisz, gdy „tylko” odpowiadasz na pytania klientów
  • Czarna lista słów i stwierdzeń przez telefon
  • Znajomość oferty – czyli czy MISTRZ RECEPCJI powinien znać całą ofertę obiektu
  • Kluczowe korzyści oferty, czyli jak szybko trafić w potrzeby klienta
  • Pierwsze wrażenie – czyli jak przestawić salon/gabinet by od razu podkreślić jego atuty
  • Jak opowiadać o ofercie osobom, które chcą się tylko zorientować i umówić ich na wizytę
  • Jak proponować dodatkowy zabieg, gdy klientka umawia się na wizytę
  • Jak zwiększyć zamówienie klientki poprzez proponowanie pakietów zabiegowych
  • Dlaczego każda klientka powinna się dowiedzieć co jest w danym momencie w promocji i nigdy w taki sposób jak na stacji benzynowej
  • W jaki sposób zareagować na odmowę klientki, by podkreślić swoją troskę o jej efekt
  • Jak zwiększyć szansę na realizację umówionej wizyty (bo nie lubimy gdy klientki tracą zapał)
  • Jak zwiększyć szansę na realizację umówionej wizyty (bo nie lubimy gdy klientki tracą zapał)
  • Co powiedzieć klientce, gdy nie ma miejsca w kalendarzu
  • Co powiedzieć gdy klientka odwołuję wizytę, by poczuła, że przez to może stracić upragniony efekt
  • Co powiedzieć na koniec rozmowy by podkreślić swój profesjonalizm
  • Jak sobie radzić z trudnym i wymagającym niemożliwego klientem
2

MODUŁ II: OBSŁUGA PRZY RECEPCJI – POWITANIE KLIENTA

jak zachęcać do dodatkowych opcji, by zwiększyć zadowolenie klientek z ich efektów

  • Jak poprosić o zgodę na przetwarzanie danych dla celów marketingowych, by klientka nie odmówiła
  • Jak przestawić całą ofertę salonu klientce, która jest pierwszy raz
  • Czy i jak sprzedawać przy recepcji kosmetyki do pielęgnacji domowej
3

MODUŁ III: OBSŁUGA PRZY RECEPCJI – POŻEGNANIE KLIENTA

jak profesjonalnie pożegnać klientkę, by zwiększyć szanse na kolejne większe zamówienia

  • Jak zachęcać do programu lojalnościowego (który pomaga zwiększyć sprzedaż, a nie rozdaje zniżki)
  • Jak recepcja ma sprzedawać kosmetyki po zabiegu (i tu się zdziwisz)
  • Co powiedzieć, gdy klientka odmówi
  • Jak zachęcić do rezerwacji kolejnej wizyty
  • Co powiedzieć na typową wymówkę: „sama zadzwonię, bo nie mam ze sobą swojego grafiku”
  • Jak przyjąć reklamację od klientki

Twoja inwestycja:

MISTRZ RECEPCJI ONLINE

590 PLN /osoba
  • szkolenie online na żywo 19 i 26.07 (10-14:00)
  • certyfikat ze szkolenia po zaliczeniu testu wiedzy
  • nagranie szkolenia dostępne przez 12 miesięcy
  • GRATIS książka MISTRZ RECEPCJI

Zamknięcie listy uczestników nastąpi za:

Co da Ci to szkolenie:

Nastawisz się pozytywnie do sprzedawania

Przekonam Cię, że najlepsze wyniki będziesz mieć, gdy... nie będziesz sprzedawać. Pokażę Ci co jest ważne, by czuć się dobrze proponując klientom droższe zabiegi i kosmetyki do pielęgnacji domowej.

Otrzymasz gotowe rozwiązanie na wymówki i obiekcje swoich klientek

Od dziś nie będzie krępującej sytuacji, gdy klientka powie "dziękuję, zastanowię się". Pokażę Ci jak zareagować na: "jeszcze mam swój krem" i temu podobne.

Poznasz słowa klucze oraz skróty, które przyśpieszają decyzję twojej klientki

Już nigdy więcej nie będzie "nagadałam się" a nic z tego nie wyszło. Pokażę Ci jak i co mówić, by to trafiało do klientek i budowało zaufanie do Ciebie.

Nauczysz się schematu sprzedaży

... konkretnego, ale tak "miękkiego" i naturalnego, że klientka będzie "zahipnotyzowana" rozmową z tobą. Nigdy więcej sztucznego wciskania! Tylko skupienie na rozwiązaniu problemu klientki.

Zobacz też kolejne szkolenia:

Potrzebujesz szkolenie wyłącznie dla Twojego zepołu i w Twoim salonie/obiekcie?

Zamów szkolenie dedykowane

Najczęściej zadawane pytania:

Czy dostanę zniżkę przy zakupie kilku biletów?

Tak, oprócz zniżki za wcześniejszy zakup biletu możesz otrzymać dodatkowy bonus, gdy od razu kupujesz min. 6 biletów (mogą być na różne szkolenia). W tym celu napisz zapytanie: szkolenia@martafilon.pl

Czy mogę zwrócić bilet?

Bilet możesz zwrócić w ciągu 14 dni od zakupu, ale nie później niż na 14 dni do szkolenia. Zawsze możesz wskazać inną osobę, która przyjedzie na szkolenie (proszę tylko o wcześniejsze zgłoszenie, ponieważ przygotowujemy imienne certyfikaty i identyfikatory). Możesz także kupić bilet z opcją przeniesienia na kolejny termin.

Czy dostanę fakturę?

Tak, faktura generuje się automatycznie po opłaceniu biletów (online). Jeżeli potrzebujesz wcześniej fakturę proforma, to napisz do mnie: szkolenia@martafilon.pl

Co jest w cenie biletu?

W cenie biletu są: materiały szkoleniowe (pdf), nagranie szkolenia (po szkoleniu otrzymasz link do oglądania wideo)

Czy mogę dostać dofinansowanie na szkolenia?

We własnym zakresie

Gdzie obywa się szkolenie?

Szkolenie jest prowadzone online, na platformie Zoom.