
Kurs online dla managera salonu beauty
REKLAMA NA FB DLA SALONÓW BEAUTY
Szkolenie, które KROK -PO - KROKU pomoże Ci zrozumieć i nauczyć się "klikania" w ustawienia reklam na Facebooku. To szkolenie jest dla Ciebie, gdy:
- potrzebujesz zdobyć nowych klientów na zabiegi do salonu beauty/spa/gab.med.est.
- gdy patrzysz na Menedżera Reklam FB to widzisz jedną ciemną plamę
- nic nie rozumiesz od różnych mądrych głów występujących na konferencjach/darmowych szkoleniach online
- nie chcesz więcej płacić 700 PLN miesięcznie komuś kto ustawia Ci reklamy
- chcesz mieć gotową strategię, by wiedzieć co robić a nie jak wiele funkcji jest na FB
Lekcje wideo, które całkowicie zmienią twoje życie
Zaoszczędzisz czas, bo będziesz wiedzieć KONKRETNIE co robić. Zaoszczędzisz pieniądze, bo sama będziesz umiała ustawiać reklamy oraz przestaniesz tracić pieniądze na pokazywanie reklam osobom, które nigdy nie skorzystają z Twoich sług. Zdobędziesz nowych klientów z FB/IG na twoje zabiegi.
Kurs REKLAMA NA FB DLA SALONÓW BEAUTY to dwa moduły: ANGAŻUJĄCE POSTY i USTAWIENIA REKLAMY
Plan kursu:
MODUŁ I: ANGAŻUJĄCE POSTY
Instrukcja krok po kroku jak zrobić posty, które przyciągną uwagę twoich klientów
NAUCZYSZ SIĘ TWORZYĆ:
-
1
POST Z PRZYCISKIEM
POST Z PRZYCISKIEM
Taki post robi się przez Menadżera Reklam. Ważny format, gdy zależy Ci na tym, by klienci przechodzili np. do twojej www lub do zapisów online. Dzięki temu tej bardziej widoczny!
-
2
ANKIETA
ANKIETA
To bardzo prosty sposób na zaangażowanie twoich fanów. Są dwa rodzaje ankiet i jedna z nich niestety ma bardzo małe zasięgi. Dlatego bardzo ważne jest by ankietę zrobić poprawnie i by ona dotarła do twoich klientów.
-
3
POST Z NIESPODZIANKĄ
POST Z NIESPODZIANKĄ
To jedna z prostszych i bardzo ciekawych form posta na FB. Zaciekawia klientów i rozbawia jednocześnie. Tu zachęcamy klientów do kliknięcia w zdjęcie, by poznać jakąś ukrytą treść.
-
4
KWADRATY (OKNO)
KWADRATY - CZYLI EFEKT OKNA
Klient widzi jedno zdjęcie podzielone na 4 kwadraty a gdy kliknie w jeden z nich to pojawi się inny opis. Bardzo ciekawy post do pokazania etapów zabiegowych i promocji.
-
5
KARUZELA
NAUCZYSZ SIĘ:
KARUZELA
To kilka zdjęć/filmów w rzędzie, każdy z innym podpisem i innym przyciskiem. Taki post robi się przez Menadżera Reklam i jest bardzo dobry do prezentowania oferty.
-
6
MATERIAŁ BŁYSKAWICZNY
MATERIAŁ BŁYSKAWICZNY (KANWA)
To ciekawy rodzaj postu, który po kliknięciu rozwija się na cały ekran telefonu. Tam można umieścić różne elementy: zdjęcia, przyciski, wideo, karuzela zdjęć. Taki post jest widoczny tylko w telefonach.
-
7
WIDEO I LIVE
WIDEO I TRANSMISJE LIVE
Jak wstawiać wideo na fanpage, a kiedy zrobić live? Techniczne podpowiedzi i tematyczne. Wideo bardziej angażuje odbiorców, dlatego twój fanpage nie może tego ignorować.
-
8
POKAZ SLAJDÓW
POKAZ SLAJDÓW
To prosta animacja ze zdjęć. To dobry pomysł by uatrakcyjnić fanpage, gdy jeszcze nie mamy wideo. Można robić proste pokazy slajdów z poziomu fanpage lub ciekawsze przez Menedżera Reklam i wtedy z przyciskiem kierującym do strony www.
-
9
KONTAKT DO MESSENGERA
KONTAKT DO MESSENGERA + AUTOMATYCZNE ODPOWIEDZI
Po kliknięciu przycisku przy poście klient automatycznie otrzyma wiadomość, tam może wybrać 3 tematy i na każdy z nich automatycznie otrzyma dodatkową wiedzę (bez bota)
-
!
BONUS: BOT ODPOWIADA NA KOMENTARZ
BONUS: BOT ODPOWIADA NA KOMENTARZ POD POSTEM
Kiedy klient skomentuje konkretny post to na Messenger otrzyma automatyczną wiadomość. Post sprawdza się najlepiej, gdy chodzi o zwiększanie darmowych zasięgów.
A TAKŻE:
Jak robić grafiki na fanpage w canva.com
Jak szybko zmienić format zdjęcia, dodać ciekawy napis lub nałożyć logo salonu na zdjęcie.
Jak zrobić ebook
Jak to się robi technicznie i jak go później automatycznie przekazać klientom, np. przez bota
Jak pisać by zdobyć klientów
Kilka ważnych wskazówek copywriterskich – jak zacząć post by zwrócić uwagę, a jak skończyć, by zachęcić do komentowania.
A DO TEGO:
WEBINAR: POSTY, KTÓRE SPRZEDAJĄ ZABIEGI dostęp online (14.08) + nagranie
MODUŁ I: ANGAŻUJĄCE POSTY to nagrania wideo z instruktarzem do stworzenia atrakcyjnych postów + BONUS + dodatki + webinar = 290 PLN
Plan kursu:
MODUŁ II: USTAWIENIA REKLAMY
Instrukcja krok po kroku jak ustawić promowanie postów i zrobić reklamę by nie przepłacać
NAUCZYSZ SIĘ TWORZYĆ:
-
1
Jak promować post przez Menedżera Reklam
Dlaczego nie warto używać przycisku "promuj post". Przekonasz się, że da się nauczyć Menedżera Reklam i przez to trafiać ze swoją reklamą do właściwych klientów.
-
2
Trafianie z reklamą do lokalnych klientów
Dowiesz się jak ustawić reklamę by docierała ona do osób, które mieszkają lub przebywają blisko, lub podróżują w twojej okolicy. Nawet z dokładnością do 1 km.
-
3
Jako pokazywać reklamę osobom najbardziej aktywnym
Klienci,którzy ostatnio udzielali się na twoim fanpage'u będą bardziej skłonni do skorzystania z twojej oferty, ponieważ już Cię trochę znają. Pokażę Ci jak to ustawić i przez to zwiększyć szansę na zdobycie klientów na Twoją promocję.
-
4
Jak umieścić PIXEL na twojej stronie internetowej
Dzięki temu możesz wyświetlać reklamę ze szczególną ofertą osobom, które były na twojej stronie internetowej. Kiedy klient już widział twoją ofertę, potrzeba czasem tylko jednego impulsu, by skusić go na wizytę.
-
5
Jak wyświetlać reklamy osobom, które widziały konkretny twój post - wideo
Jak ustawić wyświetlanie konkretnej reklamy osobom, które widziały twoje wideo lub live z prezentacją zabiegu. Dzięki temu możesz właściwym osobom podsunąć więcej informacji na dany temat.
-
6
Jak uaktywnić twoich klientów z salonu pokazując im wybrane reklamy?
Dowiesz się jak importować bazę twoich klientów z salonu (tzn. ich numery telefonów lub adresu email) do bazy Facebooka i dzięki temu wyświetlać im określone reklamy (np. sprawdź ile masz punktów lojalnościowych) lub wręcz zaznaczyć by nie widzieli jakiejś reklamy (bo po co reklama dla nowych klientów ma ich denerwować)
-
7
Jak znaleźć nowych, ale dobrych klientów?
Jak reklamę wyświetlać właściwym klientom, ale tym którzy jeszcze nie znają twojego salonu? Trzeba stworzyć niestandardową grupę odbiorców - osoby podobne do twoich klientów. Nauczę Cię tego.
-
8
Gdzie wyświetlać reklamy? Na FB, IG czy w Messengerze
Jak zaznaczyć, by reklama wyświetlała się tylko w Instagramie? A może tylko na FB, ponieważ do postu jest podłączony bot, który odpowiada na komentarze? Dowiesz się co jest lepsze dla danej kampanii promocyjnej.
-
9
Nowość: Jak ustawić wiadomość sponsorowaną w Messengerze?
Jak to ustawić i kiedy warto. Naucz się tego zanim wyprzedzi Cię konkurencja.
-
!
BONUS: BOT WYSYŁA KLIENTOM BON NA PIERWSZĄ WIZYTĘ I PRZYPOMINA IM, BY GO WYKORZYSTALI
Połączenie reklamy w formie kontaktu na Messengera, ale rozszerzone o specyficzne ustawienia na bocie. Daje niesamowite efekty, bo przypomina klientom o tym, że mają jeszcze kupon do wykorzystania. Wszystko automatycznie, bez dodatkowego sprawdzania.
A TAKŻE:
Ustawienie reklamy krok po kroku
W zależności od tego czy promujesz post, czy tworzysz nową reklamę.
Jak sprawdzić reklamy konurencji
By się wyróżnić treścią i formą swojej reklamy
Jak prosto edytować wideo
Jakich programów używać, by szybko edytować wideo. Jak dodać napisy.
A DO TEGO:
WEBINAR: NAJWYŻSZY POZIOM EFEKTYWNOŚCI REKLAM dostęp online (21.08) + nagranie
MODUŁ II: USTAWIENIA REKLAMY to nagrania wideo z instruktarzem ustawienia reklamy w Menedżerze Reklam + BONUS + dodatki + webinar = 290 PLN
Kurs REKLAMA NA FB DLA SALONÓW BEAUTY to dwa moduły: ANGAŻUJĄCE POSTY i USTAWIENIA REKLAMY
2x290 PLN = 580 PLN 490 PLN
PYTANIA? Napisz na szkolenia@martafilon.pl lub zadzwoń 609 110 282 (pon-pt, godz. 9-15)
Wątpliwości? Czy na pewno...
-
Q.nauczysz mnie robić reklamy, by one działały?
A.Nie! (hm?), nauczę Cię ustawiać reklamy tak jak to robią dla Ciebie firmy, które biorą 700 PLN miesięcznie. Czy one działają, to jeszcze zależy od twoich klientów, jak ciekawe robisz posty i od tego ile wydajesz na reklamę i jak wiele reklam/postów robisz. Reklamy musisz robić i tyle. Pokażę Ci na co patrzeć czy one działają i jak je dostosowywać do swoich klientów.
-
Q.Umiem już wiele, czy mnie nauczysz nowych sztuczek?
A.Nie! To kurs dla początkujących, bo wiem co czuje ktoś, kto nawet nie wie gdzie kliknąć, kiedy prowadzący kurs jest już przy kończeniu reklamy. To jest kurs dla początkujących lub mało do tej pory klikających, którzy np.nie wiedzą jak ustawić reklamę,która ma docierać do osób mieszkających w promieniu 1km od salonu.