fade-leftfade-rightKurs online dla managera salonu beauty

REKLAMA NA FB DLA SALONÓW BEAUTY

[text_block style=”style_1.png” align=”left” width=”556″]Szkolenie, które KROK -PO – KROKU pomoże Ci zrozumieć i nauczyć się „klikania” w ustawienia reklam na Facebooku. To szkolenie jest dla Ciebie, gdy:[/text_block]
  • potrzebujesz zdobyć nowych klientów na zabiegi do salonu beauty/spa/gab.med.est.
  • gdy patrzysz na Menedżera Reklam FB to widzisz jedną ciemną plamę
  • nic nie rozumiesz od różnych mądrych głów występujących na konferencjach/darmowych szkoleniach online
  • nie chcesz więcej płacić 700 PLN miesięcznie komuś kto ustawia Ci reklamy
  • chcesz mieć gotową strategię, by wiedzieć co robić a nie jak wiele funkcji jest na FB

arrow

— SPACER —

zobacz bilety

Lekcje wideo, które całkowicie zmienią twoje życie

Zaoszczędzisz czas, bo będziesz wiedzieć KONKRETNIE co robić. Zaoszczędzisz pieniądze, bo sama będziesz umiała ustawiać reklamy oraz przestaniesz tracić pieniądze na pokazywanie reklam osobom, które nigdy nie skorzystają z Twoich sług.  Zdobędziesz nowych klientów z FB/IG na twoje zabiegi.



Kurs REKLAMA NA FB DLA SALONÓW BEAUTY to dwa moduły: ANGAŻUJĄCE POSTY i USTAWIENIA REKLAMY

Plan kursu:

MODUŁ I: ANGAŻUJĄCE POSTY

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_style=”bold”]

Instrukcja krok po kroku jak zrobić posty, które przyciągną uwagę twoich klientów

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_style=”bold”]

NAUCZYSZ SIĘ TWORZYĆ:

[/text_block]

  • 1

    POST Z PRZYCISKIEM

[op_popup popup_width=”700″ popup_open_effect=”fade” popup_close_effect=”fade” popup_open_speed=”normal” popup_close_speed=”normal” popup_border_color=”#ffffff” popup_border_size=”15″ popup_padding_top=”20″ popup_padding_bottom=”20″ popup_padding_left=”30″ popup_padding_right=”30″ pop_trigger_dontshow=”0″ pop_trigger_time=”0″ pop_exit_intent=”N” pop_dont_show_on_tablet=”N” pop_dont_show_on_mobile=”N” popup_id=”op_popup_id_1565704800227″]

[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”style_1.png” align=”left”]POST Z PRZYCISKIEM

Taki post robi się przez Menadżera Reklam. Ważny format, gdy zależy Ci na tym, by klienci przechodzili np. do twojej www lub do zapisów online. Dzięki temu tej bardziej widoczny![/text_block][/op_liveeditor_element]

[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]

  • 2

    ANKIETA

[op_popup popup_width=”700″ popup_open_effect=”fade” popup_close_effect=”fade” popup_open_speed=”normal” popup_close_speed=”normal” popup_border_color=”#ffffff” popup_border_size=”15″ popup_padding_top=”20″ popup_padding_bottom=”20″ popup_padding_left=”30″ popup_padding_right=”30″ pop_trigger_dontshow=”0″ pop_trigger_time=”0″ pop_exit_intent=”N” pop_dont_show_on_tablet=”N” pop_dont_show_on_mobile=”N” popup_id=”op_popup_id_1565704800227″]

[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”style_1.png” align=”left”]ANKIETA

To bardzo prosty sposób na zaangażowanie twoich fanów. Są dwa rodzaje ankiet i jedna z nich niestety ma bardzo małe zasięgi. Dlatego bardzo ważne jest by ankietę zrobić poprawnie i by ona dotarła do twoich klientów.[/text_block][/op_liveeditor_element]

[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]

  • 3

    POST Z NIESPODZIANKĄ

[op_popup popup_width=”700″ popup_open_effect=”fade” popup_close_effect=”fade” popup_open_speed=”normal” popup_close_speed=”normal” popup_border_color=”#ffffff” popup_border_size=”15″ popup_padding_top=”20″ popup_padding_bottom=”20″ popup_padding_left=”30″ popup_padding_right=”30″ pop_trigger_dontshow=”0″ pop_trigger_time=”0″ pop_exit_intent=”N” pop_dont_show_on_tablet=”N” pop_dont_show_on_mobile=”N” popup_id=”op_popup_id_1565704800227″]

[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”style_1.png” align=”left”]POST Z NIESPODZIANKĄ

To jedna z prostszych i bardzo ciekawych form posta na FB. Zaciekawia klientów i rozbawia jednocześnie. Tu zachęcamy klientów do kliknięcia w zdjęcie, by poznać jakąś ukrytą treść.[/text_block][/op_liveeditor_element]

[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]

  • 4

    KWADRATY (OKNO)

[op_popup popup_width=”700″ popup_open_effect=”fade” popup_close_effect=”fade” popup_open_speed=”normal” popup_close_speed=”normal” popup_border_color=”#ffffff” popup_border_size=”15″ popup_padding_top=”20″ popup_padding_bottom=”20″ popup_padding_left=”30″ popup_padding_right=”30″ pop_trigger_dontshow=”0″ pop_trigger_time=”0″ pop_exit_intent=”N” pop_dont_show_on_tablet=”N” pop_dont_show_on_mobile=”N” popup_id=”op_popup_id_1565704800227″]

[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”style_1.png” align=”left”]KWADRATY – CZYLI EFEKT OKNA

Klient widzi jedno zdjęcie podzielone na 4 kwadraty a gdy kliknie w jeden z nich to pojawi się inny opis. Bardzo ciekawy post do pokazania etapów zabiegowych i promocji.[/text_block][/op_liveeditor_element]

[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]

  • 5

    KARUZELA

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_style=”bold”]

NAUCZYSZ SIĘ:

[/text_block]

[op_popup popup_width=”700″ popup_open_effect=”fade” popup_close_effect=”fade” popup_open_speed=”normal” popup_close_speed=”normal” popup_border_color=”#ffffff” popup_border_size=”15″ popup_padding_top=”20″ popup_padding_bottom=”20″ popup_padding_left=”30″ popup_padding_right=”30″ pop_trigger_dontshow=”0″ pop_trigger_time=”0″ pop_exit_intent=”N” pop_dont_show_on_tablet=”N” pop_dont_show_on_mobile=”N” popup_id=”op_popup_id_1565704800227″]

[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”style_1.png” align=”left”]KARUZELA

To kilka zdjęć/filmów w rzędzie, każdy z innym podpisem i innym przyciskiem. Taki post robi się przez Menadżera Reklam i jest bardzo dobry do prezentowania oferty.[/text_block][/op_liveeditor_element]

[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]

  • 6

    MATERIAŁ BŁYSKAWICZNY

[op_popup popup_width=”700″ popup_open_effect=”fade” popup_close_effect=”fade” popup_open_speed=”normal” popup_close_speed=”normal” popup_border_color=”#ffffff” popup_border_size=”15″ popup_padding_top=”20″ popup_padding_bottom=”20″ popup_padding_left=”30″ popup_padding_right=”30″ pop_trigger_dontshow=”0″ pop_trigger_time=”0″ pop_exit_intent=”N” pop_dont_show_on_tablet=”N” pop_dont_show_on_mobile=”N” popup_id=”op_popup_id_1565704800227″]

[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”style_1.png” align=”left”]MATERIAŁ BŁYSKAWICZNY (KANWA)

To ciekawy rodzaj postu, który po kliknięciu rozwija się na cały ekran telefonu. Tam można umieścić różne elementy: zdjęcia, przyciski, wideo, karuzela zdjęć. Taki post jest widoczny tylko w telefonach.[/text_block][/op_liveeditor_element]

[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]

  • 7

    WIDEO I LIVE

[op_popup popup_width=”700″ popup_open_effect=”fade” popup_close_effect=”fade” popup_open_speed=”normal” popup_close_speed=”normal” popup_border_color=”#ffffff” popup_border_size=”15″ popup_padding_top=”20″ popup_padding_bottom=”20″ popup_padding_left=”30″ popup_padding_right=”30″ pop_trigger_dontshow=”0″ pop_trigger_time=”0″ pop_exit_intent=”N” pop_dont_show_on_tablet=”N” pop_dont_show_on_mobile=”N” popup_id=”op_popup_id_1565704800227″]

[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”style_1.png” align=”left”]WIDEO I TRANSMISJE LIVE

Jak wstawiać wideo na fanpage, a kiedy zrobić live? Techniczne podpowiedzi i tematyczne. Wideo bardziej angażuje odbiorców, dlatego twój fanpage nie może tego ignorować.[/text_block][/op_liveeditor_element]

[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]

  • 8

    POKAZ SLAJDÓW

[op_popup popup_width=”700″ popup_open_effect=”fade” popup_close_effect=”fade” popup_open_speed=”normal” popup_close_speed=”normal” popup_border_color=”#ffffff” popup_border_size=”15″ popup_padding_top=”20″ popup_padding_bottom=”20″ popup_padding_left=”30″ popup_padding_right=”30″ pop_trigger_dontshow=”0″ pop_trigger_time=”0″ pop_exit_intent=”N” pop_dont_show_on_tablet=”N” pop_dont_show_on_mobile=”N” popup_id=”op_popup_id_1565704800227″]

[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”style_1.png” align=”left”]POKAZ SLAJDÓW

To prosta animacja ze zdjęć. To dobry pomysł by uatrakcyjnić fanpage, gdy jeszcze nie mamy wideo. Można robić proste pokazy slajdów z poziomu fanpage lub ciekawsze przez Menedżera Reklam i wtedy z przyciskiem kierującym do strony www.[/text_block][/op_liveeditor_element]

[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]

  • 9

    KONTAKT DO MESSENGERA

[op_popup popup_width=”700″ popup_open_effect=”fade” popup_close_effect=”fade” popup_open_speed=”normal” popup_close_speed=”normal” popup_border_color=”#ffffff” popup_border_size=”15″ popup_padding_top=”20″ popup_padding_bottom=”20″ popup_padding_left=”30″ popup_padding_right=”30″ pop_trigger_dontshow=”0″ pop_trigger_time=”0″ pop_exit_intent=”N” pop_dont_show_on_tablet=”N” pop_dont_show_on_mobile=”N” popup_id=”op_popup_id_1565704800227″]

[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”style_1.png” align=”left”]KONTAKT DO MESSENGERA + AUTOMATYCZNE ODPOWIEDZI

Po kliknięciu przycisku przy poście klient automatycznie otrzyma wiadomość, tam może wybrać 3 tematy i na każdy z nich automatycznie otrzyma dodatkową wiedzę (bez bota)[/text_block][/op_liveeditor_element]

[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]

  • !

    BONUS: BOT ODPOWIADA NA KOMENTARZ

[op_popup popup_width=”700″ popup_open_effect=”fade” popup_close_effect=”fade” popup_open_speed=”normal” popup_close_speed=”normal” popup_border_color=”#ffffff” popup_border_size=”15″ popup_padding_top=”20″ popup_padding_bottom=”20″ popup_padding_left=”30″ popup_padding_right=”30″ pop_trigger_dontshow=”0″ pop_trigger_time=”0″ pop_exit_intent=”N” pop_dont_show_on_tablet=”N” pop_dont_show_on_mobile=”N” popup_id=”op_popup_id_1565704800227″]

[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”style_1.png” align=”left”]BONUS: BOT ODPOWIADA NA KOMENTARZ POD POSTEM

Kiedy klient skomentuje konkretny post to na Messenger otrzyma automatyczną wiadomość. Post sprawdza się najlepiej, gdy chodzi o zwiększanie darmowych zasięgów.[/text_block][/op_liveeditor_element]

[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements][/op_popup]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_style=”bold”]

A TAKŻE:

[/text_block]

  • Jak robić grafiki na fanpage w canva.com

    Jak szybko zmienić format zdjęcia, dodać ciekawy napis lub nałożyć logo salonu na zdjęcie.

  • Jak zrobić ebook

    Jak to się robi technicznie i jak go później automatycznie przekazać klientom, np. przez bota

  • Jak pisać by zdobyć klientów

    Kilka ważnych wskazówek copywriterskich – jak zacząć post by zwrócić uwagę, a jak skończyć, by zachęcić do komentowania.

MODUŁ I: ANGAŻUJĄCE POSTY to nagrania wideo z instruktarzem do stworzenia atrakcyjnych postów + BONUS + dodatki + webinar = 290 PLN

kup ten kurs za 290 PLN

— SPACER —

Plan kursu:

MODUŁ II: USTAWIENIA REKLAMY

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_style=”bold”]

Instrukcja krok po kroku jak ustawić promowanie postów i zrobić reklamę by nie przepłacać

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_style=”bold”]

NAUCZYSZ SIĘ TWORZYĆ:

[/text_block]

  • 1

    Jak promować post przez Menedżera Reklam

    Dlaczego nie warto używać przycisku „promuj post”. Przekonasz się, że da się nauczyć Menedżera Reklam i przez to trafiać ze swoją reklamą do właściwych klientów.

  • 2

    Trafianie z reklamą do lokalnych klientów

    Dowiesz się jak ustawić reklamę by docierała ona do osób, które mieszkają lub przebywają blisko, lub podróżują w twojej okolicy. Nawet z dokładnością do 1 km.

  • 3

    Jako pokazywać reklamę osobom najbardziej aktywnym

    Klienci,którzy ostatnio udzielali się na twoim fanpage’u będą bardziej skłonni do skorzystania z twojej oferty, ponieważ już Cię trochę znają. Pokażę Ci jak to ustawić i przez to zwiększyć szansę na zdobycie klientów na Twoją promocję.

  • 4

    Jak umieścić PIXEL na twojej stronie internetowej

    Dzięki temu możesz wyświetlać reklamę ze szczególną ofertą osobom, które były na twojej stronie internetowej. Kiedy klient już widział twoją ofertę, potrzeba czasem tylko jednego impulsu, by skusić go na wizytę.

  • 5

    Jak wyświetlać reklamy osobom, które widziały konkretny twój post – wideo

    Jak ustawić wyświetlanie konkretnej reklamy osobom, które widziały twoje wideo lub live z prezentacją zabiegu. Dzięki temu możesz właściwym osobom podsunąć więcej informacji na dany temat.

  • 6

    Jak uaktywnić twoich klientów z salonu pokazując im wybrane reklamy?

    Dowiesz się jak importować bazę twoich klientów z salonu (tzn. ich numery telefonów lub adresu email) do bazy Facebooka i dzięki temu wyświetlać im określone reklamy (np. sprawdź ile masz punktów lojalnościowych) lub wręcz zaznaczyć by nie widzieli jakiejś reklamy (bo po co reklama dla nowych klientów ma ich denerwować)

  • 7

    Jak znaleźć nowych, ale dobrych klientów?

    Jak reklamę wyświetlać właściwym klientom, ale tym którzy jeszcze nie znają twojego salonu? Trzeba stworzyć niestandardową grupę odbiorców – osoby podobne do twoich klientów. Nauczę Cię tego.

  • 8

    Gdzie wyświetlać reklamy? Na FB, IG czy w Messengerze

    Jak zaznaczyć, by reklama wyświetlała się tylko w Instagramie? A może tylko na FB, ponieważ do postu jest podłączony bot, który odpowiada na komentarze? Dowiesz się co jest lepsze dla danej kampanii promocyjnej.

  • 9

    Nowość: Jak ustawić wiadomość sponsorowaną w Messengerze?

    Jak to ustawić i kiedy warto. Naucz się tego zanim wyprzedzi Cię konkurencja.

  • !

    BONUS: BOT WYSYŁA KLIENTOM BON NA PIERWSZĄ WIZYTĘ I PRZYPOMINA IM, BY GO WYKORZYSTALI

    Połączenie reklamy w formie kontaktu na Messengera, ale rozszerzone o specyficzne ustawienia na bocie. Daje niesamowite efekty, bo przypomina klientom o tym, że mają jeszcze kupon do wykorzystania. Wszystko automatycznie, bez dodatkowego sprawdzania.

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_style=”bold”]

A TAKŻE:

[/text_block]

  • Ustawienie reklamy krok po kroku

    W zależności od tego czy promujesz post, czy tworzysz nową reklamę.

  • Jak sprawdzić reklamy konurencji

    By się wyróżnić treścią i formą swojej reklamy

  • Jak prosto edytować wideo

    Jakich programów używać, by szybko edytować wideo. Jak dodać napisy.

MODUŁ II: USTAWIENIA REKLAMY to nagrania wideo z instruktarzem ustawienia reklamy w Menedżerze Reklam + BONUS + dodatki + webinar = 290 PLN

kup ten kurs za 290 PLN

— SPACER —

Kurs REKLAMA NA FB DLA SALONÓW BEAUTY to dwa moduły: ANGAŻUJĄCE POSTY i USTAWIENIA REKLAMY

2×290 PLN = 580 PLN 490 PLN

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]PYTANIA? Napisz na szkolenia@martafilon.pl lub zadzwoń 609 110 282 (pon-pt, godz. 9-15)[/text_block]
— SPACER —

Wątpliwości? Czy na pewno…

— SPACER —

  • Q.nauczysz mnie robić reklamy, by one działały?

    A.Nie! (hm?), nauczę Cię ustawiać reklamy tak jak to robią dla Ciebie firmy, które biorą 700 PLN miesięcznie. Czy one działają, to jeszcze zależy od twoich klientów, jak ciekawe robisz posty i od tego ile wydajesz na reklamę i jak wiele reklam/postów robisz. Reklamy musisz robić i tyle. Pokażę Ci na co patrzeć czy one działają i jak je dostosowywać do swoich klientów.

  • Q.Umiem już wiele, czy mnie nauczysz nowych sztuczek?

    A.Nie! To kurs dla początkujących, bo wiem co czuje ktoś, kto nawet nie wie gdzie kliknąć, kiedy prowadzący kurs jest już przy kończeniu reklamy. To jest kurs dla początkujących lub mało do tej pory klikających, którzy np.nie wiedzą jak ustawić reklamę,która ma docierać do osób mieszkających w promieniu 1km od salonu.