albo najpierw sprawdzam DEMO>>
[/text_block]
Bot zareaguje na komentarze klientów pod postem na Facebooku i prześle klientom np. link do oferty, ebooka, bon na zabieg
Klienci będą chętniej komentować twoje posty, a przez to za darmo zwiększysz zasięg swojej publikacji
Bot prześle bon promocyjny na zabieg klientom, którzy klikną w reklamę na Facebooku i Instagramie
Automatycznie, o każdej porze dnia, bez konieczności podawania emaila
Bot przypomni twoim klientom, żeby wykorzystali swój promocyjny bon
Więcej osób skorzysta z promocji bez konieczności przypominania im o tym telefonicznie
Wyślesz jedną wiadomość do wszystkich zapisanych osób, np. o tym, że masz ciekawy wpis na Facebooku
Za darmo zwiększysz zasięgi postów, nawet takich, których FB nie pozwala reklamować, np. zdjęcia przed i po.
Zaskoczysz klienta wiadomością powitalną przy pierwszym kontakcie z twoim fanpagem – przedstawisz ofertę, zespół i aktualną promocję
Klienci sami będą chcieli zobaczyć co masz w ofercie
Bot pozwala na zainstalowanie stałego menu w Messengerze, gdzie umieścisz informację np. o promocji
Klienci w każdej chwili i z zaciekawieniem będą klikać napis „co dziś w promocji”
Wygenerujesz link prowadzący do Messengera, który możesz umieścić w różnych miejscach
Klienci z Instagrama będą kontaktować się z tobą na Messengerze, by poznać twoją ofertę
Zaskoczysz klienta quizem-zabawą na Messengera
Bardziej zaangażujesz w swoje treści o zabiegach
Bot może wysyłać cykliczne wiadomości do twoich klientów
Zorganizujesz wyzwanie dla swoich klientów, a bot będzie codziennie wysyłał im zadanie/poradę, a dzięki temu klienci będę częściej myśleć o tobie
Podejrzyj, co w kursie. Zobacz wstęp:
albo najpierw sprawdzam DEMO>>
[/text_block]
- 1. MANYCHAT – Jak zainstalować program do botów
- 2. O CO CHODZI? – Zobacz jak poruszać się po programie
- 3. PISANIE – Zasady pisania, edytowania
- 4. WIADOMOŚĆ STOP – Jak klient może się wypisać z twojej bazy
- 5. POZDROWIENIE – Powitaj klienta, by zachęcić do wysłania wiadomości
- 6. MENU I WIADOMOŚĆ POWITALNA – PRZYKŁAD – Zobacz jak może wyglądać Twoja wiadomość powitalna i menu w Messengerze
- 7. MENU I WIADOMOŚĆ POWITALNA – SCHEMAT – Rozplanowanie wiadomości do menu i wiadomości powitalnej
- 8. WIADOMOŚĆ KONTAKT – Jak stworzyć wiadomość z danymi kontaktowymi
- 9. OFERTA – ZABIEGI – Jak stworzyć wiadomość z ofertą o twoich zabiegach na twarz
- 10. OFERTA – ZABIEGI 2 – Jak zrobić wiadomość z ofertą twoich zabiegów
- 11. PODŁĄCZENIE WIADOMOŚCI POWITALNEJ – Jak podłączyć informacje o ofercie, o zespole do wiadomości powitalnej
- 12. PODŁĄCZENIE MENU – Jak podłączyć menu w Messengerze
- 13. PODŁĄCZENIE BOTA DO POSTA FB – Bot będzie reagował na komentarze pod wskazanym postem
- A) JAK ZROBIĆ EBOOKA – Zobacz jak łatwo opakować twoją wiedzę
- B) URL EBOOKA – Skąd wziąć link do ebooka, gdy nie masz strony www
- 14. BON ZA KOMENTARZ POSTA FB – Jak podłączyć bota z bonem do posta
- 15. REALIZACJA BONU – Ustawienie wiadomości przy realizacji bonu
- 16. PRZYPOMNIENIE O BONIE – Jak wysłać wiadomość tylko do osób, które nie zrealizowały bonu
- 17. LINK DO BONU – Umieść link na swojej www lub IG, który będzie wysyłał bon na zabieg na Messengera
- 18. BON ZA ZESKANOWANIE KODU – Sposób na rozdawanie bonów klientom w salonie
- 19. JAK ZROBIĆ QUIZ – Quiz i bon promocyjny
- 20. SZABLON QUIZU – Gotowy quiz dla Ciebie
- 21. UDOSTĘPNIANIE QUIZU – Jak dać klientom quiz do zabawy
- 22. PORADNIK DEMAKIJAŻ – Przygotuj cykl wiadomości edukujących klientów
„Nowy kanał marketingowy, czyli automatyczna komunikacja przez Messenger dzięki botom, to szansa na to by przeskoczyć Twoją konkurencję o trzy piętra”
PS: Nie będzie działać, gdy twoja konkurencja pierwsza zacznie „robić boty”
– Marta Fiłoń, trener biznesu beauty
albo najpierw sprawdzam DEMO>>
[/text_block]