
DRUKOWANY PODRĘCZNIK + 38 LEKCJI WIDEO NA PENDRIVE

Intensywny kurs sprzedaży kosmetyków i kolejnych zabiegów

- Przełamiesz strach przed proponowaniem droższych zabiegów i kosmetyków
- Poznasz proste triki i kluczowe słowa, które zwiększą autorytet kosmetologa w oczach twoich klientek
- Nauczysz się konkretnej procedury rozmowy z klientką podczas zabiegu, by ona nie miała wymówek typu: „jeszcze mam swój krem” lub „nie mam przy sobie grafiku”


POSŁUCHAJ FRAGMENTU KURSU
[/text_block]

Kurs dla specjalistów pracujących w salonach beauty, spa, klinikach medycyny estetycznej, by każda klientka zapisywała się na kolejny zabieg i kupowała kosmetyki do pielęgnacji domowej.
Kurs dla managerów odpowiedzialnych za wyniki finansowe salonów do uczenia sprzedaży i utrzymywania pozytywnej motywacji do zwiększania obrotu.

Jeżeli chcesz rozwiązać jeden z poniższych problemów kiedy twoi pracownicy lub ty:

- czujesz się jak sprzedawca, gdy po zabiegu proponujesz klientce kosmetyki do pielęgnacji domowej
- masz wyrzuty sumienia, bo wydaje ci się, że naciągasz klientki na niepotrzebne droższe zabiegi
- boisz się proponować kolejne zabiegi i kosmetyki, by nie pomyślały źle o tobie
- często nie wiesz jak w ogóle zacząć rozmowę o kolejnych wizytach i kosmetykach
- obawiasz się, że klientki do ciebie więcej nie wrócą, gdy będziesz naciskać na sprzedaż
- boisz się odmowy klientki i nie wiesz co powiedzieć, gdy ona mówi: „ja jeszcze mam swój krem”, „zapiszę się sama, gdy będę znała swój grafik”, „za drogo”, „czy może pani polecić coś tańszego z drogerii”, „boję się, że krem będzie mnie uczulał”, itd.
- myślenie o konieczności sprzedawania całkowicie cię blokuje
- wiesz, że nie umiesz sprzedawać, choć bardzo tego chcesz
- twoje próby proponowania kosmetyków i zabiegów niestety nie dają rezultatów, bo klientki zawsze znajdą jakąś wymówkę
- czasem wolisz poczekać, aż klientka sama zacznie pytać o coś dodatkowego, bo nie chcesz znowu słyszeć: „dziękuję, może następnym razem”
- jako manager zespołu nie masz pojęcia jak i czego uczyć swój zespół, bo twoje proszenie i tłumaczenia nie działają

Czytaj dalej, bo to co zobaczysz, pozwoli ci w szybkim tempie zbudować autorytet specjalisty, który rozwiązuje realne problemy klientek, a nie tylko wykonuje zabiegi.


„Dziękuję za genialne 2-dniowe szkolenie poprowadzone przez Martę Fiłoń w styczniu dla kosmetyczek z salonu Piękne Ciało w Opolu. Jesteśmy wiodącym salonem w tym mieście, a pomimo to szkolenie poprowadzone przez Martę Fiłoń przyczyniło się do ponad 40% wzrostów sprzedaży rok do roku. Kosmetyczki zwiększyły powracalność klientów, sprzedają dużo więcej kosmetyków i pakietów zabiegów. Dziękuję i polecam.”
Adam Grzesik
właściciel salonu Piękne Ciało w Opolu

[/text_block]

Jedno jest pewne: jeżeli przez ostatnie kilka lat swojej pracy nie wymyśliłaś sama takiego sposobu, byś Ty i/lub twoi pracownicy z łatwością sprzedawali kolejne zabiegi i kosmetyki, to samo się nie stanie.

Nie będzie łatwiej. Nie będzie mniej konkurencji, klienci nie będą mniej wymagający.
Wręcz przeciwnie:
Coraz więcej firm (nie tylko salonów) szkoli się w technikach sprzedaży i dlatego klienci są mniej ufni, nie chcą wierzyć, że coś jest dla nich dobre.
Powstaje coraz więcej salonów, więc jest większa pokusa do przyciągania klientów promocjami, co w ostateczności obniża ceny w całej branży.
Klienci są coraz bardziej wyedukowani, więc coraz więcej wymagają od specjalistów.
[/text_block]

- Sprzedaż zabiegów i kosmetyków wychodzi, gdy trafisz na klientkę, która sama chce kupić?
- A może uważasz, że nie potrzebujesz uczyć się technik sprzedaży, bo klientki i tak przychodzą, choć jednocześnie nie widzisz, że pracujesz cały dzień i zarabiasz niewiele?
- Wierzysz w to, że gdy klientka jest zadowolona to na pewno wróci?
- A może wciąż ufasz jej, gdy mówi, że kupi twój krem jak tylko skończy swój?
- Wciąż wydaje Ci się, że gdy nie kupi u ciebie kremu za 200 PLN to ktoś w drogerii nie „nakręci” jej na jeszcze droższy, ale reklamowany przez celebrytki?

Jeżeli chcesz to zmienić, to sprawdź jeszcze, czy:

– ma to dla ciebie wartość, że będziesz spokojnie rozmawiać o drogich zabiegach i kosmetykach
– nie chcesz się przejmować trudnymi klientkami
– chcesz umieć reagować na dziwne stwierdzenia klientów i ich wymówki
– zależy ci, by twoje klientki wyglądały dobrze nie tylko po twoim zabiegu, ale także miedzy wizytami
– wiesz, że zasługujesz na to by polecano ciebie jako świetną specjalistkę, która umie pomóc, a nie tylko sprzedać zabieg
– chcesz zobaczyć większy wpływ na koncie z tytułu prowizji sprzedaży a nie zwiększonej ilości godzin pracy[/text_block]

Jeżeli odpowiedziałaś tak, to mam dla ciebie wiedzę, która szybko i efektywnie zbuduje twoją pewność siebie jako specjalisty i zwiększy sprzedaż zabiegów i kosmetyków.

Oto kurs, który powstał do tego, by wspierać zespół salonu beauty – do pracy indywidualnej i zespołu.
Tylko dlatego, że często miałam pytanie: Pani Marto, jakie szkolenie mogę włączyć swojemu zespołowi?


[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]Dlatego powstał kurs wideo, który:
– obejmuje cały program realizowany przeze mnie na szkoleniach dedykowanych w ośrodkach beauty (cena 1 dnia to 4000 PLN netto)
– jest podzielony na 35 krótkich części, dzięki temu można korzystać z niego po jednej lekcji lub w całości
– nadaje się do pracy samodzielnej i pracy zespołowej
– zapewnia konkretne umiejętności dzięki zadanym ćwiczeniom po każdej lekcji
– zawiera drukowany podręcznik oraz materiał wideo i audio[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]

intensywny kurs sprzedaży kolejnych zabiegów i kosmetyków składa się z trzech modułów:

- 1
Motywacja do sprzedaży
…ponieważ żadne techniki sprzedaży nie mają sensu dopóki twój pracownik nie będzie chciał rozmawiać o kosmetykach i zabiegach lub będzie się tego bał
- 2
Kluczowe umiejętności
– czyli szybkie triki i słowa kluczowe, które od razu zapewniają efekt i sprawiają, że specjalista czuje się pewniej
- 3
Procedura sprzedaży
– gotowy schemat rozmowy z klientką o kolejnych zabiegach i kosmetykach, który sprawia, że ona już nie powie wymówek typu: „za drogo”, „jeszcze mam swój krem”.


- jeden podręcznik
- audio i wideo na pendrive
- audio i wideo online
- dostawa kurierem gratis
- trzy podręczniki
- pudełko na podręczniki
- audio i wideo na pendrive
- audio i wideo online
- dostawa kurierem gratis
- sześć podręczników
- pudełko na podręczniki
- audio i wideo na pendrive
- audio i wideo online
- dostawa kurierem gratis

- Dodatkowe podręczniki w cenie 100 PLN/szt (bez opłaty za przesyłkę przy zamówieniu z pakietem głównym, później +20 PLN brutto).
- Brak możliwości zakupu tylko podręcznika bez zakupu kursu
- Wysyłka za granicę Polski za dodatkową opłatą wg cennika Poczty Polskiej lub kuriera (prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów)
[/text_block]


POSŁUCHAJ FRAGMENTU KURSU
[/text_block]