BEAUTY EKSPERT

DRUKOWANY PODRĘCZNIK + 38 LEKCJI WIDEO NA PENDRIVE

Intensywny kurs sprzedaży kosmetyków i kolejnych zabiegów

  • Przełamiesz strach przed proponowaniem droższych zabiegów i kosmetyków
  • Poznasz proste triki i kluczowe słowa, które zwiększą autorytet kosmetologa w oczach twoich klientek
  • Nauczysz się konkretnej procedury rozmowy z klientką podczas zabiegu, by ona nie miała wymówek typu: “jeszcze mam swój krem” lub “nie mam przy sobie grafiku”

Kurs dla specjalistów pracujących w salonach beauty, spa, klinikach medycyny estetycznej, by każda klientka zapisywała się na kolejny zabieg i kupowała kosmetyki do pielęgnacji domowej.

Kurs dla managerów odpowiedzialnych za wyniki finansowe salonów do uczenia sprzedaży i utrzymywania pozytywnej motywacji do zwiększania obrotu.

Jeżeli chcesz rozwiązać jeden z poniższych problemów kiedy twoi pracownicy lub ty:

  • czujesz się jak sprzedawca, gdy po zabiegu proponujesz klientce kosmetyki do pielęgnacji domowej
  • masz wyrzuty sumienia, bo wydaje ci się, że naciągasz klientki na niepotrzebne droższe zabiegi
  • boisz się proponować kolejne zabiegi i kosmetyki, by nie pomyślały źle o tobie
  • często nie wiesz jak w ogóle zacząć rozmowę o kolejnych wizytach i kosmetykach
  • obawiasz się, że klientki do ciebie więcej nie wrócą, gdy będziesz naciskać na sprzedaż
  • boisz się odmowy klientki i nie wiesz co powiedzieć, gdy ona mówi: „ja jeszcze mam swój krem”, „zapiszę się sama, gdy będę znała swój grafik”, „za drogo”, „czy może pani polecić coś tańszego z drogerii”, „boję się, że krem będzie mnie uczulał”, itd.
  • myślenie o konieczności sprzedawania całkowicie cię blokuje
  • wiesz, że nie umiesz sprzedawać, choć bardzo tego chcesz
  • twoje próby proponowania kosmetyków i zabiegów niestety nie dają rezultatów, bo klientki zawsze znajdą jakąś wymówkę
  • czasem wolisz poczekać, aż klientka sama zacznie pytać o coś dodatkowego, bo nie chcesz znowu słyszeć: „dziękuję, może następnym razem”
  • jako manager zespołu nie masz pojęcia jak i czego uczyć swój zespół, bo twoje proszenie i tłumaczenia nie działają

Czytaj dalej, bo to co zobaczysz, pozwoli ci w szybkim tempie zbudować autorytet specjalisty, który rozwiązuje realne problemy klientek, a nie tylko wykonuje zabiegi.

— SPACER —

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]Wiem, że to możliwe, ponieważ sprawdziłam to już wielokrotnie. Jako trener biznesu beauty prowadzę szkolenia dedykowane w salonach i ośrodkach beauty, spa, klinikach medycyny estetycznej. Po moich szkoleniach specjaliści nabierają pewności do nieskrępowanej rozmowy z klientkami i kolejnych zabiegach i kosmetykach. Natomiast dzięki konkretnym wskazówkom dokładnie wiedzą co powiedzieć, by wizyta zakończyła się sprzedażą.[/text_block]
— SPACER —

— SPACER —


„Dziękuję za genialne 2-dniowe szkolenie poprowadzone przez Martę Fiłoń w styczniu dla kosmetyczek z salonu Piękne Ciało w Opolu. Jesteśmy wiodącym salonem w tym mieście, a pomimo to szkolenie poprowadzone przez Martę Fiłoń przyczyniło się do ponad 40% wzrostów sprzedaży rok do roku. Kosmetyczki zwiększyły powracalność klientów, sprzedają dużo więcej kosmetyków i pakietów zabiegów. Dziękuję i polecam.”

Adam Grzesik
właściciel salonu Piękne Ciało w Opolu

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

więcej opinii na Facebooku>>

[/text_block]

Jedno jest pewne: jeżeli przez ostatnie kilka lat swojej pracy nie wymyśliłaś sama takiego sposobu, byś Ty i/lub twoi pracownicy z łatwością sprzedawali kolejne zabiegi i kosmetyki, to samo się nie stanie.

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

Nie będzie łatwiej. Nie będzie mniej konkurencji, klienci nie będą mniej wymagający.

Wręcz przeciwnie:

Coraz więcej firm (nie tylko salonów) szkoli się w technikach sprzedaży i dlatego klienci są mniej ufni, nie chcą wierzyć, że coś jest dla nich dobre.

Powstaje coraz więcej salonów, więc jest większa pokusa do przyciągania klientów promocjami, co w ostateczności obniża ceny w całej branży.

Klienci są coraz bardziej wyedukowani, więc coraz więcej wymagają od specjalistów.

[/text_block]

  • Sprzedaż zabiegów i kosmetyków wychodzi, gdy trafisz na klientkę, która sama chce kupić?
  • A może uważasz, że nie potrzebujesz uczyć się technik sprzedaży, bo klientki i tak przychodzą, choć jednocześnie nie widzisz, że pracujesz cały dzień i zarabiasz niewiele?
  • Wierzysz w to, że gdy klientka jest zadowolona to na pewno wróci?
  • A może wciąż ufasz jej, gdy mówi, że kupi twój krem jak tylko skończy swój?
  • Wciąż wydaje Ci się, że gdy nie kupi u ciebie kremu za 200 PLN to ktoś w drogerii nie „nakręci” jej na jeszcze droższy, ale reklamowany przez celebrytki?

Jeżeli chcesz to zmienić, to sprawdź jeszcze, czy:

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]- chcesz zmienić swoje nastawienie do sprzedaży i przestać się tego bać, tylko dlatego, że wzmocnisz swoją pewność siebie jako specjalista

– ma to dla ciebie wartość, że będziesz spokojnie rozmawiać o drogich zabiegach i kosmetykach

– nie chcesz się przejmować trudnymi klientkami

– chcesz umieć reagować na dziwne stwierdzenia klientów i ich wymówki

– zależy ci, by twoje klientki wyglądały dobrze nie tylko po twoim zabiegu, ale  także miedzy wizytami

– wiesz, że zasługujesz na to by polecano ciebie jako świetną specjalistkę, która umie pomóc, a nie tylko sprzedać zabieg

– chcesz zobaczyć większy wpływ na koncie z tytułu prowizji sprzedaży a nie zwiększonej ilości godzin pracy[/text_block]

Jeżeli odpowiedziałaś tak, to mam dla ciebie wiedzę, która szybko i efektywnie zbuduje twoją pewność siebie jako specjalisty i zwiększy sprzedaż zabiegów i kosmetyków.

— SPACER —

Oto kurs, który powstał do tego, by wspierać zespół salonu beauty – do pracy indywidualnej i zespołu.

Tylko dlatego, że często miałam pytanie: Pani Marto, jakie szkolenie mogę włączyć swojemu zespołowi?

[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]Dlatego powstał kurs wideo, który:

– obejmuje cały program realizowany przeze mnie na szkoleniach dedykowanych w ośrodkach beauty (cena 1 dnia to 4000 PLN netto)

– jest podzielony na 35 krótkich części, dzięki temu można korzystać z niego po jednej lekcji lub w całości

– nadaje się do pracy samodzielnej i pracy zespołowej

– zapewnia konkretne umiejętności dzięki zadanym ćwiczeniom po każdej lekcji

– zawiera drukowany podręcznik oraz materiał wideo i audio[/text_block][/op_liveeditor_element]

[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]

  • 1

    Motywacja do sprzedaży

    …ponieważ żadne techniki sprzedaży nie mają sensu dopóki twój pracownik nie będzie chciał rozmawiać o kosmetykach i zabiegach lub będzie się tego bał

  • 2

    Kluczowe umiejętności

    – czyli szybkie triki i słowa kluczowe, które od razu zapewniają efekt i sprawiają, że specjalista czuje się pewniej

  • 3

    Procedura sprzedaży

    – gotowy schemat rozmowy z klientką o kolejnych zabiegach i kosmetykach, który sprawia, że ona już nie powie wymówek typu: „za drogo”, „jeszcze mam swój krem”.

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]W każdym lekcja wideo/audio + opis w podręczniku + ćwiczenie w podręczniku.[/text_block]

<a id="cena"></a>

PAKIET JEDYNKA
690PLN
  • jeden podręcznik
  • audio i wideo na pendrive
  • audio i wideo online
  • dostawa kurierem gratis

zamów teraz

PAKIET ZESPÓŁ PLUS
1040PLN
  • sześć podręczników
  • pudełko na podręczniki
  • audio i wideo na pendrive
  • audio i wideo online
  • dostawa kurierem gratis

zamów teraz

— SPACER —

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”14″]

  • Dodatkowe podręczniki w cenie 100 PLN/szt (bez opłaty za przesyłkę przy  zamówieniu z pakietem głównym, później +20 PLN brutto).
  • Brak możliwości zakupu tylko podręcznika bez zakupu kursu
  • Wysyłka za granicę Polski za dodatkową opłatą wg cennika Poczty Polskiej lub kuriera (prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów)

[/text_block]