Czy da się zmotywować zespół do polecania zabiegów i kosmetyków?

Oglądaj jeżeli wręcz nie możesz zrozumieć, że specjalistki/kosmetolożki z taką wiedzą i z dostępem do świetnych urządzeń do zabiegów na twarz i ciało nie chcą ich polecać klientom.

Nawet zachęta większą prowizją od sprzedaży zabiegów i kosmetyków nie zadziała, jeżeli nie opracujesz z zespołem konkretnych schematów działania:

  • informowanie klientów o szerokiej ofercie, by przychodzili nie tylko na jeden rodzaj zabiegów (manicure/depilacja laserowa)
  • polecanie planów zabiegowych, by klientka miała świadomość, że będzie przychodzić do Ciebie przez wiele kolejnych miesięcy
  • zapisywanie na kolejną wizytę i procedura dla klientów, którzy wychodzą bez umówionego kolejnego terminu
  • reakcja na odmowę – co powiedzieć na wymówki i odmowę klientek, by nie czuć się jak ktoś kto namawia do niepotrzebnych wydatków.

Gotowe rozwiązania, instrukcje krok po kroku otrzymasz na trzydniowym intensywnym kursie dla managerów i właścicieli salonów i klinik beauty/kosmetologii estetycznej:

Akademia Managera Beauty 20-22.10.2024 Warszawa

najniższa cena do 7.10.2024

Marta Fiłoń, trener biznesu beauty

o mnie:

Specjalizuję się w efektywnych technikach polecania zabiegów i kosmetyków przez budowanie autorytetu eksperta. Uczestnicy moich szkoleń sprzedają więcej od pierwszego dnia po szkoleniu, ponieważ zaczynają lubić rozmawiać z klientami.

Poza tym jestem:

  • Wykładowcą akademickim – prowadzę zajęcia min. na wydziale Kosmetologii w WSIIZ w Warszawie oraz jestem członkiem Rady Pracodawców w WSIIZ
  • Założycielką Akademii Managera Beauty (od 2010)
  • Autorką książek biznesowych dla branży beauty
  • Autorką biznesowych szkoleń online specjalistów i właścicieli gabinetów beauty
  • Specjalistką od programowania chat-botów (do budowania efektywnych kampanii marketingowych dla salonów i klinik)
  • Członkiem Klubu Trenerów Biznesu