darmowe szkolenie online

JAK ROZKRĘCIĆ BIZNES BEAUTY

Przepis na to, by mieć dużo powracających klientów na drogie zabiegi

15.07.2024 godz. 20:00
darmowy webinar

Zapisz się bezpłatnie

Masz już swój salon, ale chcesz wskoczyć na wyższy poziom? 

🔔 dużo pracujesz, ale niewiele zarabiasz

🔔 potrzebujesz nowych klientów na swoje zabiegi

🔔 zastanawiasz się, jak przekonać klientów do tego, by decydowali się na droższe zabiegi

 

Niestety przy dzisiejszej konkurencji, nie tylko ze strony innych salonów, nie wystarczy po prostu być. 

Zobacz, co jest kluczowe do prowadzenia zyskownego biznesu beauty

 

Jak rozkręcić biznes beauty?

To strategia działania na 3 wymiarach

ZDOBYWANIE NOWYCH KLIENTÓW

Czy masz powtarzalną strategię na zdobywanie nowych klientów? Jakich klientów obecnie przyciągasz? Jakie promocje działają?

ZWIĘKSZANIE SPRZEDAŻY

Masz pomysł na rozszerzenie zabiegu? Proponujesz kolejne zabiegi w Beauty Planie? Sprzedajesz profesjonalne kosmetyki? Jak reagujesz na wymówki klientek? Czy zniżka przekona do zakupu kolejnego zabiegu?

ZWIĘKSZANIE CZĘSTOTLIWOŚCI WIZYT

Klienci od razu zapisują się na kolejne wizyty? Korzystają tylko z podstawowych zabiegów? Jak odzyskać klienta?

Zapisz się na bezpłatny webinar 15.07.2024 godz. 20:00

Promocja wakacyjna

Szkolenie prowadzi:

Specjalizuję się w technikach sprzedaży i marketingu dla salonów i klinik beauty. Prowadzę zajęcia z Marketingu na Wydziale Kosmetologii w WSIIZ. Jestem autorką kursów online oraz książek dedykowanych dla biznesu beauty: „Reklama na Facebooku dla salonów beauty”, „Kalendarz Marketingu Beauty”, „Mistrz Recepcji”

Możesz się uczyć od mnie z licznych artykułów w pismach branżowych (Beauty Forum, Kosmetologia Estetyczna, Be Inspiration, LNE),  a także z wykładów na Targach Beauty Forum. Zapraszam także na moje szkolenia z technikami sprzedaży i zdobywania klientów do klinik beauty: Akademia Managera Beauty, Beauty Ekspert, Mistrz Recpecji, Marka Beauty. 

Jestem trenerem biznesu beauty od 2010 roku. Rocznie w moich szkoleniach uczestniczy ponad 1000 osób: managerów, właścicieli i specjalistów. 

Sprawdź opinie: