Baza wiedzy, to dodatkowe materiały, też wideo, które ułatwią ci tworzenie angażujących postów. Znajdziesz tam instrukcje wideo, jak:

  • podłączyć bota do posta na Facebooku, by ten wysłał ebooka do klientów na Messenger
  • podłączyć bota do posta na Instagramie (nowość), by klient po skomentowaniu go otrzymał zaprogramowaną wiadomość prywatną (np. z kuponem)
  • pobrać link do postu na Facebooku, go skrócić, by móc wysłać do klientów np. przez SMS
  • stworzyć kod QR, który wysyła kupon na Messenger lub ebooka (z botem i bez bota)
  • zrobić post na Facebook’a z przyciskiem, np. do pobrania ebooka lub rezerwacji online
  • zrobić post – karuzelę na Facebooku, by pokazać np. pakiety prezentowe do kupienia z okazji Dnia Matki, czy świąt.
  • zdobyć kod QR do Instagrama, by zachęcać klientki do skanowania go, a przez to by zwiększać liczbę osób obserwujących twój profil
  • skanować kod QR, by tego nauczyć swoich klientów i zaangażować ich w swoje akcje promocyjne
  • założyć konto na Tpay (bramka do płatności online) z 80% zniżką i tworzyć linki do płatności dla klientów (np. za zadatek lub w jednodniowej promocji)
  • ustawić promowanie postu w Menedżerze Reklam Facebooka
  • zrobić relacje na Instagramie, by codziennie mieć pomysł na minimum 6 kafelków
  • zrobić rolkę (Instagram Reels) z efektem „green screen

Poza tym:

  • szablon przygotowania zdjęcia w tle na Facebooku, by nie wyświetlał się jako ucięty na telefonach
  • szablon na Canva (czyli łatwy do własnej edycji) kuponu dla klientów
  • szablon na Canva ebooka, gdzie podstawisz tylko swoją treść i będziesz mogła wysłać do klientów
  • wzór regulaminu konkursu
  • ebook z pomysłami na promocję świąteczną