
Szkolenia dedykowane, czyli u Ciebie w salonie i dopasowane do twoich wymagań

To szkolenia ze sprzedaży, polecania kosmetyków i zabiegów przeprowadzane dla twojego zespołu i w twoim salonie/spa/klinice.
CEL: wzmocnić motywację do pracy twoich kosmetologów i terapeutów oraz wyposażyć ich w efektywne techniki komunikacji z klientem, oraz rozwiać ich najdziwniejsze obawy przez doradzaniem kolejnych i droższych zabiegów.

By otrzymali gotowe rozwiązania/indywidualną procedurę obsługi klienta i sprzedaży, a przez to wiedzieli czego wymagać i uczyć swój zespół[/text_block]

By nauczyć się proponować kosmetyki i zabiegi i wzmocnili swój autorytet w oczach klientów, wiedzieli jak radzić sobie z wymówkami klientów[/text_block]

By nauczyli się zwiększać zamówienia klientów, zachęcać do korzystania z szerokiej oferty salonu i dbać o profesjonalizm obsługi przez telefon i w salonie[/text_block]

PRZYKŁADOWY ZAKRES SZKOLENIA JEDNODNIOWEGO:
[/text_block]

- MOTYWACJA DO SPRZEDAŻY, przełamywanie oporu przed odmową klientów/pacjentów i budowanie autorytetu specjalisty
- SCHEMATY KOMUNIKACYJNE

- co powiedzieć na początku wizyty, by zwiększyć przychylność na proponowanie większych zakupów
- jakie pytania zadawać, by klientka sama doszła do wniosku, że potrzebuje kolejnych zabiegów
- jak proponować kolejne zabiegi i kosmetyki do pielęgnacji domowej
- co powiedzieć na pożegnanie, by zwiększyć szanse na sprzedaż na kolejnej wizycie

- STADARD OBSŁUGI I PROCEDURA SPRZEDAŻY – czyli własna checklista: co mówić na każdej wizycie, by klientka zapisała się na kolejną wizytę i kupiła kosmetyki.

Szkolenie jednodniowe, godz. 10:00 – 17:00
[/text_block]

Po szkoleniu dedykowanym możesz się spodziewać:
[/text_block]

-
NOWE UMIEJĘTNOŚCI
techniki sprzedaży droższych zabiegów
zachęcanie korzystania z szerokiej oferty salonu
proponowanie kosmetyków do pielęgnacji domowej
zwiększanie częstotliwości wizyt klientów
sprzedaż pakietów zabiegowych -
ZMIANA NASTAWIENIA
większa motywacja do pracy
podkreślenie autorytetu specjalisty
zwiększenie pewności siebie
zmniejszenie oporu przed odmową
nie podejmowanie decyzji za klienta -
WSPARCIE DLA MANAGERA
procedura obsługi klientów
plan pracy z zespołem
rozwiązywanie trudnych sytuacji w zespole i z klientami
motywowanie

Plan działania:
[/text_block]

-
1
KONSULTACJA ONLINE PRZED SZKOLENIEM
ustalenie najpilniejszych potrzeb szkoleniowych dla zespołu
określenie oczekiwanego rezultatu po szkoleniu
poznanie mocnych stron zespołu i ustalenie obszarów do pracy -
2
SZKOLENIE U ZAMAWIAJĄCEGO
dzień szkoleniowy to 8h
uczestnicy otrzymują obszerne materiały szkoleniowe ułatwiające powtórkę materiału i własna pracę po szkoleniu
szkolenie prowadzone jest poprzez ćwiczenia schematów komunikacyjnych -
3
KONSULTACJA ONLINE PO SZKOLENIU
wzmocnienie motywacji do wdrażania nowej wiedzy do pracy
przypomnienie najważniejszych technik sprzedaży
odpowiedzi na dodatkowe pytania

CENA: szkolenie jednodniowe 4000 PLN netto

Zapytaj o dostępne terminy:
m.filon@spainstytut.pl | 509123679 | FB.com/MartaFilonSzkolenia

Potrzebujesz innych rozwiązań? Sprawdź:
[/text_block]

[/text_block]