Szkolenia dedykowane, czyli u Ciebie w salonie i dopasowane do twoich wymagań

— SPACER —

To szkolenia ze sprzedaży, polecania kosmetyków i zabiegów przeprowadzane dla twojego zespołu i w twoim salonie/spa/klinice.

CEL: wzmocnić motywację do pracy twoich kosmetologów i terapeutów oraz wyposażyć ich w efektywne techniki komunikacji z klientem, oraz rozwiać ich najdziwniejsze obawy przez doradzaniem kolejnych i droższych zabiegów.

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”18″ font_font=”Verdana” font_style=”bold”]

PRZYKŁADOWY ZAKRES SZKOLENIA JEDNODNIOWEGO:

[/text_block]

  • MOTYWACJA DO SPRZEDAŻY, przełamywanie oporu przed odmową klientów/pacjentów i budowanie autorytetu specjalisty
  • SCHEMATY KOMUNIKACYJNE
  • co powiedzieć na początku wizyty, by zwiększyć przychylność na proponowanie większych zakupów
  • jakie pytania zadawać, by klientka sama doszła do wniosku, że potrzebuje kolejnych zabiegów
  • jak proponować kolejne zabiegi i kosmetyki do pielęgnacji domowej
  • co powiedzieć na pożegnanie, by zwiększyć szanse na sprzedaż na kolejnej wizycie
  • STADARD OBSŁUGI I PROCEDURA SPRZEDAŻY – czyli własna checklista: co mówić na każdej wizycie, by klientka zapisała się na kolejną wizytę i kupiła kosmetyki.
[text_block style=”style_1.png” align=”center” font_font=”Verdana”]

Szkolenie jednodniowe, godz. 10:00 – 17:00

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”18″ font_font=”Verdana” font_style=”bold”]

Po szkoleniu dedykowanym możesz się spodziewać:

[/text_block]

  • NOWE UMIEJĘTNOŚCI

    techniki sprzedaży droższych zabiegów
    zachęcanie korzystania z szerokiej oferty salonu
    proponowanie kosmetyków do pielęgnacji domowej
    zwiększanie częstotliwości wizyt klientów
    sprzedaż pakietów zabiegowych

  • ZMIANA NASTAWIENIA

    większa motywacja do pracy
    podkreślenie autorytetu specjalisty
    zwiększenie pewności siebie
    zmniejszenie oporu przed odmową
    nie podejmowanie decyzji za klienta

  • WSPARCIE DLA MANAGERA

    procedura obsługi klientów
    plan pracy z zespołem
    rozwiązywanie trudnych sytuacji w zespole i z klientami
    motywowanie

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”18″ font_font=”Verdana” font_style=”bold”]

Plan działania:

[/text_block]

  • 1

    KONSULTACJA ONLINE PRZED SZKOLENIEM

    ustalenie najpilniejszych potrzeb szkoleniowych dla zespołu
    określenie oczekiwanego rezultatu po szkoleniu
    poznanie mocnych stron zespołu i ustalenie obszarów do pracy

  • 2

    SZKOLENIE U ZAMAWIAJĄCEGO

    dzień szkoleniowy to 8h
    uczestnicy otrzymują obszerne materiały szkoleniowe ułatwiające powtórkę materiału i własna pracę po szkoleniu
    szkolenie prowadzone jest poprzez ćwiczenia schematów komunikacyjnych

  • 3

    KONSULTACJA ONLINE PO SZKOLENIU

    wzmocnienie motywacji do wdrażania nowej wiedzy do pracy
    przypomnienie najważniejszych technik sprzedaży
    odpowiedzi na dodatkowe pytania

— SPACER —

 

CENA: szkolenie jednodniowe 4000 PLN netto

Zapytaj o dostępne terminy:

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”18″ font_font=”Verdana” font_style=”bold”]

Potrzebujesz innych rozwiązań? Sprawdź:

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

[/text_block]