Szkolenia dedykowane, czyli u Ciebie w salonie i dopasowane do twoich wymagań
To szkolenia ze sprzedaży, polecania kosmetyków i zabiegów przeprowadzane dla twojego zespołu i w twoim salonie/spa/klinice.
CEL: wzmocnić motywację do pracy twoich kosmetologów i terapeutów oraz wyposażyć ich w efektywne techniki komunikacji z klientem, oraz rozwiać ich najdziwniejsze obawy przez doradzaniem kolejnych i droższych zabiegów.
By otrzymali gotowe rozwiązania/indywidualną procedurę obsługi klienta i sprzedaży, a przez to wiedzieli czego wymagać i uczyć swój zespół[/text_block]
By nauczyć się proponować kosmetyki i zabiegi i wzmocnili swój autorytet w oczach klientów, wiedzieli jak radzić sobie z wymówkami klientów[/text_block]
By nauczyli się zwiększać zamówienia klientów, zachęcać do korzystania z szerokiej oferty salonu i dbać o profesjonalizm obsługi przez telefon i w salonie[/text_block]
PRZYKŁADOWY ZAKRES SZKOLENIA JEDNODNIOWEGO:
[/text_block]
- MOTYWACJA DO SPRZEDAŻY, przełamywanie oporu przed odmową klientów/pacjentów i budowanie autorytetu specjalisty
- SCHEMATY KOMUNIKACYJNE
- co powiedzieć na początku wizyty, by zwiększyć przychylność na proponowanie większych zakupów
- jakie pytania zadawać, by klientka sama doszła do wniosku, że potrzebuje kolejnych zabiegów
- jak proponować kolejne zabiegi i kosmetyki do pielęgnacji domowej
- co powiedzieć na pożegnanie, by zwiększyć szanse na sprzedaż na kolejnej wizycie
- STADARD OBSŁUGI I PROCEDURA SPRZEDAŻY – czyli własna checklista: co mówić na każdej wizycie, by klientka zapisała się na kolejną wizytę i kupiła kosmetyki.
Szkolenie jednodniowe, godz. 10:00 – 17:00
[/text_block]
Po szkoleniu dedykowanym możesz się spodziewać:
[/text_block]
NOWE UMIEJĘTNOŚCI
techniki sprzedaży droższych zabiegów
zachęcanie korzystania z szerokiej oferty salonu
proponowanie kosmetyków do pielęgnacji domowej
zwiększanie częstotliwości wizyt klientów
sprzedaż pakietów zabiegowychZMIANA NASTAWIENIA
większa motywacja do pracy
podkreślenie autorytetu specjalisty
zwiększenie pewności siebie
zmniejszenie oporu przed odmową
nie podejmowanie decyzji za klientaWSPARCIE DLA MANAGERA
procedura obsługi klientów
plan pracy z zespołem
rozwiązywanie trudnych sytuacji w zespole i z klientami
motywowanie
Plan działania:
[/text_block]
- 1
KONSULTACJA ONLINE PRZED SZKOLENIEM
ustalenie najpilniejszych potrzeb szkoleniowych dla zespołu
określenie oczekiwanego rezultatu po szkoleniu
poznanie mocnych stron zespołu i ustalenie obszarów do pracy - 2
SZKOLENIE U ZAMAWIAJĄCEGO
dzień szkoleniowy to 8h
uczestnicy otrzymują obszerne materiały szkoleniowe ułatwiające powtórkę materiału i własna pracę po szkoleniu
szkolenie prowadzone jest poprzez ćwiczenia schematów komunikacyjnych - 3
KONSULTACJA ONLINE PO SZKOLENIU
wzmocnienie motywacji do wdrażania nowej wiedzy do pracy
przypomnienie najważniejszych technik sprzedaży
odpowiedzi na dodatkowe pytania
CENA: szkolenie jednodniowe 4000 PLN netto
Zapytaj o dostępne terminy:
m.filon@spainstytut.pl | 509123679 | FB.com/MartaFilonSzkolenia
Potrzebujesz innych rozwiązań? Sprawdź:
[/text_block]
[/text_block]