Sprzedażowe szkolenia dedykowane

Zamów szkolenie ze sprzedaży zabiegów i kosmetyków dla Twojego zespołu w Twoim salonie/klinice beauty

Większa sprzedaż zabiegów i kosmetyków do pielęgnacji domowej

Zmotywowany zespół, który lubi proponować zabiegi i kosmetyki

Więcej zadowolonych klientów, którzy wracają i polecają Twój salon/klinikę

Sprawdź, czy to jest rozwiązanie dla Ciebie

Zamów dedykowane szkolenie sprzedażowe, jeżeli:

Dlaczego warto pracować ze mną

Autorska metoda uczenia sprzedaży specjalistów salonów i klinik beauty

Jak zyskasz ucząc się ze mną?

Jakie zauważysz zmiany w swoim salonie/klinice beauty po moim dedykowanym szkoleniu sprzedażowym?

Otrzymasz dokładne komunikaty do wykorzystania przy rezerwacji wizyty, przy recepcji, w gabinecie, po wizycie i gdy klientka sama nie zapisała się na kolejną wizytę, choć obiecała. 

Większe zamówienia klientek od razu przy rezerwacji wizyty

Pokazuję, jak w prosty sposób zachęcić klientkę do kupienia rozszerzonego zabiegu, bez namawiania i bez technik jak na stacji benzynowej.

Większe zainteresowanie Twoich stałych klientek szeroką ofertą salonu

Nauczę, jak w prosty sposób zachęcać klientki do korzystania z różnych zabiegów. Powiem jak zachęcić klientki do np. zabiegów na ciało, bez strachu, że je obrazisz.

Większa sprzedaż pakietów zabiegowych i kosmetyków

Zdradzę moją opracowaną procedurę rozmowy z klientką w gabinecie. Dzięki temu nie pojawiają się wymówki typu: "jeszcze mam swój krem".

Większa powracalność klientów także na kolejne serie zabiegowe

Opracuję strategię kontaktu z klientkami, które nie wróciły na kolejny zabieg. Dzięki temu nie pozwolisz klientkom zapomnieć o Tobie, bez wysyłania błagalnych zaproszeń ze zniżką.

A to bezpośrednio przekłada się na:

Przykładowy program szkolenia

Beauty Ekspert - czyli doradzanie zabiegów i kosmetyków w gabinecie beauty

Szkolenie sprzedażowe dla specjalistów, recepcji i właściciela salonu/kliniki beauty

Odtwórz wideo
Wybierz plan dla siebie

Twoja inwestycja

kwoty netto (+23% VAT)

Wybierany przez firmy dystrybuujące rozwiązania dla salonów/klinik beauty dla firm współpracujących, by wzmocnić motywację do sprzedaży.

Wykład/szkolenie

3000 PLN

Spotkanie do 2 godzin

Szkolenie online/stacjonarne

4700 PLN

Szkolenie jednodniowe (10-17:00)

PAKIET PREMIUM

Szkolenie + opieka

5900 PLN

Jednodniowe szkolenie + 3 spotkania online

W każdym pakiecie otrzymujesz:

Sprawdź opinie uczestników moich szkoleń

poleca
Polecam! Super szkolenie, konkretnie i merytorycznie czyli tak jak być powinno. Na pewno jeszcze skorzystam ze szkoleń u Marty, bo naprawdę warto! ♥️
Kamila Pacholak
Kamila Pacholak
poleca
Ogrom wiedzy, merytoryka na bardzo wysokim poziomie i jednocześnie miękkie podejście do klienta. Jest to niebywałe połączenie ❤️ Byłam na kilku szkoleniach u Marty i uważam że były to najlepsze szkolenia biznesowe na których byłam! Polecam z całego serca!
Joanna Talar
Joanna Talar
poleca
Uczestniczyłam w akademii managera salonu beauty 😃 Szkolenie było świetnie przygotowane, pełne praktycznych wskazówek, ćwiczeń i gotowych rozwiązań! Ucieszyły mnie znakomicie przygotowane notatki, uporządkowany materiał i swobodna atmosfera podczas kursu. Jestem pod wrażeniem i gorąco polecam szkolenia u Marty! 👌🏻
Blanka Blana
Blanka Blana
poleca
Ekspert branży Beauty 🤎🤍🤎🤍🌷
Klaudia Furczyk
Klaudia Furczyk
poleca
Ze szkoleń Pani Marty korzystam już od kilku ładnych lat – przede wszystkim KONKRETNIE i SKUTECZNIE. Nauczyła mnie wszystkiego co wiem na temat sprzedaży produktów/zabiegów w salonie. Polecam wszystkim, którzy czują opór przed zaproponowaniem jakiegoś rozwiązania klientowi. I dziękuję za całą przekazaną wiedzę ❤️
Magdalena Nowaczyk - Spaczek
Magdalena Nowaczyk – Spaczek
poleca
Przemiła atmosfera podczas szkolenia, ogromna dawka wiedzy, gotowe rozwiązania na odmowę Klienta, 100% czasu wykorzystane podczas szkolenia – serdecznie polecamy Panią Martę! ❤️
Alicja de Lubicz-Szeliska
Alicja de Lubicz-Szeliska
poleca
Jestem po przeczytaniu książki”mistrz recepcji”. Przeczytałam ja- właściciel firmy, przekazuje pani kosmetolog oraz pozostałym osobom w salonie. Książka w sposób logiczny i transparentny napisana. Działam już z zastosowaniem wyzwań. Książka zainspirowala mnie to mnóstwa zmian i działań!!!! Gratulacje pani Marto!!!
Magdalena Platek
Magdalena Platek
poleca
Szkolenie Mistrz Recepcji- pracownica bardzo zadowolona, dużo ciekawych informacji i mnóstwo wskazówek 🙂 Polecam
Sandra Jaczes
Sandra Jaczes
poleca
Tak, a pomysł z kalendarzem dobry mimo małych błędów. Mój zespół ma inwencję twórcza co do sierpnia
Radosław Zasada
Radosław Zasada
poleca
Szkolenie u Pani Marty zawierało mnóstwo cennych uwag ,propozycji oraz pomocnych ,gotowych rozwiązań. Wiele aktywnych ćwiczeń , które zachęcają i motywują do działania . Gorąco polecam.
Iza Rosińska
Iza Rosińska

Zaufali mi:

Sprawdź także:

Jak zamówić szkolenie?

Sprawdź także:

Inne tematy wystąpień/szkoleń dla zespołów/właścicieli salonów/klinik beauty:

  1. Dlaczego Twoje klientki nie kupują kosmetyków i jak to zmienić
  2. Jak sprzedawać serie zabiegowe, by budować lojalność klientek
  3. Magiczne pytania w konsultacji. Zadaj, by klientka sama sobie uzmysłowiła, że potrzebuje twojej profesjonalnej porady.
  4. Wymówki i obiekcje klientek. Jak sobie z nimi radzić, by jednak przekonać klientkę do swoich rozwiązań.
  5. Jak zachęcać klientki do powrotu do twojego salonu, czyli jak poradzić sobie z jednorazowymi wizytami.
  6. Mistrz Recepcji, czyli jak zamienić osobę, która tylko pyta o ofertę w klienta.
  7. Marka Salonu Beauty w sieci. Jak i o czym pisać posty, by zdobywać klientów.
  8. Efektywna promocja. Jak ją przygotować, by zdobywać klientów na długo, a nie tylko jednorazowych.
  9. Pierwsza wizyta klientki w salonie. Co powiedzieć a co wręczyć, by ona sama chciała korzystać z twojej szerokiej oferty.
  10. 3 najskuteczniejsze kampanie reklamowe na Facebooku do pozyskiwania klientów
  11. Jak ustawić reklamę na Facebooku, by zdobywać klientów do salonu beauty [Instrukcja dla początkujących]
  12. Posty, które sprzedają zabiegi, czyli jak pisać i co publikować w sieci, by sprzedawać więcej w salonie beauty
  13. Motywowanie i uczenie sprzedaży zespół salonu/kliniki beauty
  14. Finanse salonu – obliczanie opłacalności zabiegu i motywujących prowizji dla zespołu
  15. Procedura obsługi klienta w salonie/klinice beauty

Najczęstsze pytania od zamawiających moje szkolenia:

Czy można otrzymać dofinansowanie na szkolenia?

Tak. Są dwie (równoległe) drogi: 1) KFS, czyli pieniądze z Urzędu Pracy - zadzwoń tam i dowiedz się o mażliwościch dla Ciebie. Pomogę Ci wypełnić dokumenty. 2) BUR - tu potrzebna jest firma pośrednicząca. Sprawdź https://newkey.pl/dofinanswoania

Potrzebuję, by ktoś sprawdził poziom obsługi jako tajemniczy klient, czy to możliwe?

Tak. Sprawdzam jakość rozmowy przez telefon i obsługę przy zabiegu. To usługa dodatkowo płatna ok 2000 PLN netto.

Kiedy jest płatność za szkolenie?

Płatność jest z góry, czyli do dnia szkolenia.

Czy doliczana jest dodatkowa opłata za dojazd?

Nie.

Czy szkolenie będzie tańsze przy mniejszej liczbie osób?

Nie. Minimalna stawka to 4500 PLN przy zamówieniu 6 dni szkoleniowych.

Czy cena będzie większa, gdy będzie 50 lub więcej osób?

Nie, ale będzie inna forma prowadzenia szkolenia. W przypadku dużych grup nie ma możliwości zapytać każdego o obawy i wnioski z  ćwiczeń.

Byłam już na wielu szkoleniach sprzedażowych, potrzebuję kolejnego?

Tak, jeżeli czujesz, że Twoje wyniki lub Twojego zespołu mogłyby być wyższe. Ale zanim zamówisz moje szkolenie sprawdź bezpłatne materiały, by się przekonać, że chcesz pracować ze mną.