Szkolenia w Twoim salonie i klinice urody
Szkolenia dedykowane
GOTOWE PRZYKŁADY DLA SALONÓW BEAUTY
Nauczę Twój zespół proponować droższe zabiegi i kosmetyki
ANGAŻUJĄCE ĆWICZENIA I ZADANIA SZKOLENIOWE
Nawet przy dużych grupach szkoleniowych, by uczyć się od razu
OBSZERNE MATERIAŁY SZKOLENIOWE
Przydatne do pracy własnej też po szkoleniu, zwiększyć sprzedaż nie tylko od razu po szkoleniu.
DLA WŁAŚCICIELA I SPECJALISTY GABINETU URODY
Techniki obsługi klientów jak i tworzenia standardów sprzedaży.
CEL: wzmocnić motywację do pracy Twoich kosmetologów i terapeutów oraz wyposażyć ich w efektywne techniki komunikacji z klientem oraz rozwiać ich najdziwniejsze obawy przed doradzaniem kolejnych i droższych zabiegów oraz kosmetyków do pielęgnacji domowej.
Zapytaj o wolny termin
Kliknij by przejść do Messengera
Zobacz przykładowy plan szkolenia sprzedażowego
1
Budowanie autorytetu specjalisty
- Największe kłamstwo o sprzedaży w salonie beauty
- 8 Sprawdzonych sposobów, aby zyskać uznanie w oczach klientów
- Prosta metoda na “nie” klienta
2
Słowa klucze w komunikacji z klientem
- zaskakująco prosta, ale najefektywniejsza technika proponowania droższych zabiegów
- 7 najgorszych stwierdzeń, które działają na twoją niekorzyść a których niestety używasz
- prosta instrukcja jak mówić o korzyściach, by wzbudzić chęć klientów
3
Niezawodna procedura sprzedaży w gabinecie [instrukcja krok po kroku]
- zaskakująca choć skuteczna metoda na zwiększenie sprzedaży kosmetyków po zabiegu
- 4 mało znane czynniki konsultacji, dzięki którym klientka sama siebie przekonuje, że potrzebuje całej więcej zabiegów i kosmetyków
- cała prawda o tym jak mówić o propozycji na kolejną wizytę i co jest w tym najistotniejsze
- szokujące sposoby na domkniecie sprzedaży nawet, gdy klientka odmawia
Twoja inwestycja:
Jesteś dystrybutorem/producentem kosmetyków lub urządzeń dla branży beauty?
Zamów szkolenie/wykład dla współpracujących salonów (także jako angażujące spotkanie online)
Marta Fiłoń
trener biznesu beauty
szkolenia@martafilon.pl
509 123 679