[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
Zgodnie z tym co nauczyli się uczestnicy mojego szkolenia Sekrety Zdobywania Nowych Klientów to … managera, który był z nami 17 września 2013.
Było dużo przykładów, emocji i wiedzy, którą już widzę wykorzystaną w newsletterach i na FB uczestników szkolenia.
Dziękuję wszystkim za zaangażowanie i dużą chęć do wprowadzenia zmiany w komunikacji marketingowej.
Za wszystkich trzymam kciuki i przypominam, że przez kolejne 6-tygodni będę dostarczać kolejne porcje wiedzy. To wszystko dla tych, którzy powiedzieli TAK dla własnego rozwoju i postanowili uczyć się razem ze mną.
Obejrzyj reportaż:
Do zobaczenia 15 października na kolejnym szkoleniu. Tym razem będę inspirować do otwartej rozmowy z klientem, która prowadzi do zakupu kosmetyków do pielęgnacji domowej i kolejnych wizyt. A wszystko dzięki tajemniczemu słowu na „P”
Kto był to wie o co chodzi 🙂
[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]