Biznesowy poradnik dla managera salonu beauty

to zestawienie 6 najbardziej efektywnych technik wpływu na podejmowanie decyzji przez klientów. Materiał został opracowany wg schematu R. Cialdiniego i zawiera przykłady do zastosowania w pracy z klientem salonu beauty/spa/klinki medycyny estetycznej.

Znajdziesz tu gotowe podpowiedzi: co mówić, co robić i co pokazywać klientce, by uwierzyła w to, że zależy ci na tym, by ona czuła się i wyglądała lepiej dzięki twoim zabiegom i poradom.

 

Po przeczytaniu ebooka, będzie ci łatwiej znaleźć odpowiedź na pytania:

  • co zrobić, by mieć więcej klientów

  • jak zwiększyć sprzedaż zabiegów i kosmetyków

  • jak zachęcić do korzystania z szerokiej oferty zabiegów

  • jak proponować zabiegi premium

  • jak zachęcać do częstszych wizyt

0
Efektywnych technik wpływu
0
ćwiczeń umacniających poznaną wiedzę
0
gotowych schematów komunikacyjnych
0
stron ebooka z przykładami

Konkretnie i na temat o technikach marketingowych, które warto zastosować w salonie. Dzięki temu wiem jak lepiej dotrzeć do klienta, bardziej kompleksowo pomóc w osiąganiu jego celów zdrowotnych i kosmetologicznych. Dziękuję bardzo

Wiesława, właścicielka salonu urody, Bydgoszcz

Świetna pigułka wiedzy o tym, jak dbać o szczegóły (czyli co i kiedy powiedzieć), które mają duży wpływ na to, czy klientki postrzegają nas jako autorytet. Przykłady jak zwykle u Pani Marty “w dziesiątkę”.

Anna, właścicielka salonu urody, Warszawa

Otwiera oczy na techniki, które niby znałam. Teraz wiem jakie błędy popełniałam np. mówiąc o tym, co chwalą inne klientki. Niebanalne pomysły marketingowe (jak przyciągnąć wzrok klientek na półkę z kosmetykami), świetne przykłady do tego co mówić do klientek.

Marzena, właścicielka salonu urody, Katowice

Ciekawy ebook, ławo się czyta, szczególnie, że mogłam to mieć na telefonie 🙂 Odkrywa niby proste rzeczy, np. daj coś w prezencie klientce, by ją “zmiękczyć”, ale okazuje się, że trzeba wiedzieć jeszcze jak to zrobić, by moje starania nie poszły na marne. Fajnie się czyta z załączonymi filmikami.

Aleksandra, kosmetolog, Warszawa

Spis technik wpływu zawartych w e-booku:

  • DAJ COŚ EKSTRA

  • POLECAJ TO, CO WYBRAŁY INNE KLIENTKI

  • DAJ SIĘ POLUBIĆ

  • PODKREŚLAJ TO, ŻE JESTEŚ EKSPERTEM

  • POKAŻ UCIEKAJĄCĄ OKAZJĘ

  • ZAANGAŻUJ KLIENTA W PIERWSZY KROK

POBIERZ FRAGMENT

55 PLN

lub przejdź do sklepu>> (przelew tradycyjny lub online)

Ebook “Co działa na klienta” to rozszerzenie wiedzy podanej w krótkich lekcjach wideo prowadzonych na żywo co poniedziałek na FB. Oglądaj:

AKADEMIA MANAGERA SPA&BEAUTY

HARMONOGRAM NA JESIEŃ 2017