CHAT – BOTY dla salonu beauty

— SPACER —

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

LEKCJA IX PORADY KOSMETYCZNE I BADANIE POTRZEB ZA KOMENTARZ

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”20″ width=”940″]

Nauczysz się: Zaproponuj otrzymywanie porad kosmetycznych po “diagnozie”, czyli badaniu potrzeb klienta, w zamian za komentarz posta na FB.

[/text_block]

[membership_breadcrumbs style=”2″ omgpageId=”15233″]
  • 1

    Do czego to służy?

    Zachęcasz klientów z Facebooka do zapisania się na twoje porady dotyczące np. pielęgnacji cery. Klientka komentując post najpierw otrzymuje wiadomość z prośbą o zaznaczenie swoich preferencji i potrzeb.
    Dzięki temu zwiększasz zasięg posta, dowiadujesz się więcej o swoich klientach,możesz wysyłać im systematycznie wiadomości, na które oni czekają.

wypróbuj!zobacz jaką wiadomość otrzyma Twój klient

— SPACER —

— SPACER —

  • 3

    PRZYGOTUJ POST NA FACEBOOKU

    Dodaj zdjęcie/wideo oraz opis – gdzie dajesz instrukcję, co twoi odbiorcy mają zrobić,np. “napisz niżej PORADY”.
    Ustaw post jako “zaplanowany do opublikowania” np. na jutrzejszą datę.
    Dopiero wtedy ustawiasz bota, a później wracasz na FB do zaplanowanych postów i klikasz “opublikuj”.
    Dzięki temu masz czas, by spokojnie podłączyć bota do właściwego postu.

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]Jak ustawić zaplanowane posty na Facebooku i jak je później opublikować -> wróć do lekcji II PRZYDATNE >>[/text_block]
— SPACER —

  • 4

    DOPASUJ SZABLON

    Zobacz jak możesz wprowadzić własne treści/dopasować promocję do własnych warunków

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]Masz PYTANIA? Zadaj je na stronie głównej kursu>>[/text_block]

Inne lekcje kursu

[membership_page_listings style=”1″ order=”post_date%7Casc” columns=”4″ product=”15184″ opm=”1″]