LEKCJA IX PORADY KOSMETYCZNE I BADANIE POTRZEB ZA KOMENTARZ
[/text_block]
Nauczysz się: Zaproponuj otrzymywanie porad kosmetycznych po “diagnozie”, czyli badaniu potrzeb klienta, w zamian za komentarz posta na FB.
[/text_block]
- 1
Do czego to służy?
Zachęcasz klientów z Facebooka do zapisania się na twoje porady dotyczące np. pielęgnacji cery. Klientka komentując post najpierw otrzymuje wiadomość z prośbą o zaznaczenie swoich preferencji i potrzeb.
Dzięki temu zwiększasz zasięg posta, dowiadujesz się więcej o swoich klientach,możesz wysyłać im systematycznie wiadomości, na które oni czekają.
- 2
JAK TO DZIAŁA?
1 – piszesz post na FB zachęcający do zapisania się na twoje porady /2 – zainteresowana klientka komentuje ten post/ 3 – klientka otrzymuje informacje na Messengera: ankietę + porady (np. codziennie)
- 3
PRZYGOTUJ POST NA FACEBOOKU
Dodaj zdjęcie/wideo oraz opis – gdzie dajesz instrukcję, co twoi odbiorcy mają zrobić,np. “napisz niżej PORADY”.
Ustaw post jako “zaplanowany do opublikowania” np. na jutrzejszą datę.
Dopiero wtedy ustawiasz bota, a później wracasz na FB do zaplanowanych postów i klikasz “opublikuj”.
Dzięki temu masz czas, by spokojnie podłączyć bota do właściwego postu.
- 4
DOPASUJ SZABLON
Zobacz jak możesz wprowadzić własne treści/dopasować promocję do własnych warunków
- Flows>BOT SALON1>DIAGNOZA I PORADNIK
- DIAGNOZA OK – zmień pytania do klienta
- FLOWS>BOT SALON1>PORADY
- PORADA 1 – zmień treść
- AUTOMATION> SEQUENCES – ustaw kiedy mają się wysyłać twoje porady
- GROWTH TOOL: “poradnik za komentarz + diagnoza” ..