CASE: PROMOCJA ZABIEGU (PRO)
[/text_block]
Nauczysz się: Jak zachęcić klienta do skorzystania z innych zabiegów
[/text_block]
- 1
Jak wygląda w praktyce?
Klient wychodzi z zabiegu i przy recepcji mówisz mu, że teraz masz promocję, że gdy zeskanuje kod to otrzyma prezent.
Prezent to najlepiej bon kwotowy do wykorzystania na zabieg, którego jeszcze nie zna/lub zabiegi które chcesz promować w danym okresie.
Wtedy klient na messengera otrzymuje wiadomość o prezencie. Gdy przyjdzie go zrealizować, to jeszcze raz dajesz mu kod do zeskanowania.
Klient otrzyma 2 wiadomości z przypomnieniem, że ma do zrealizowania swój prezent.
UWAGA: OPCJA DOSTĘPNA TYLKO W WERSJI PRO MANYCHATA (od 10$ za miesiąc)
- Szablon bota – “promocja zabiegu”
Szablon do manychat’a do uruchomienia akcji “promocja zabiegu”
- Zainstaluj szablon i zrób wszystko tak jak na filmie
- Wydrukuj skan kody lub najlepiej – zadbaj o estetykę, może wstaw w ramkę, to będziesz pokazywać klientom
- Mów klientom, że mogą zdobyć prezent – wystarczy, że zeskanują kod, pokaż im jak się to robi.
- Gdy klient przyjdzie zrealizować prezent – daj mu do zeskanowania drugi kod lub klient niech napisze wiadomość do salonu KORZYSTAM (to jest warunek skorzystania z bonu)
- Ciesz się zapełnieniem grafiku!
Wypróbuj!
Kiedy oglądasz tą lekcję na komputerze, telefonem możesz zeskanować ten kod.[/text_block]
Jak zeskanować kod telefonem?
[/text_block]
[/text_block]