Beauty Biznes na Plusie: 5 Wskaźników Zysku, które Warto Śledzić

Beauty Biznes na Plusie: 5 Wskaźników Zysku, które Warto Śledzić PORADNIK MANAGERA SALONU/KLINIKI URODY Beauty Biznes na Plusie: 5 Wskaźników Zysku, które Warto Śledzić Kto powinien skupić się na liczbach? Czy tylko duże firmy? Liczenie wskaźników pomaga odkryć to, w jaki sposób małym nakładem pracy (i pieniędzy) możesz podnieść swoje zyski. Przeczytaj dokładnie ten artykuł,…

Szczegóły

Podnieść ceny czy zatrudnić nowego pracownika?

Zatrudnić nowego pracownika czy podnieść ceny? PORADNIK MANAGERA SALONU/KLINIKI URODY Zatrudnić nowego pracownika czy podnieść ceny? Prowadzisz salon beauty i masz wiele klientek na “proste” usługi typu manicure/stylizacja rzęs? Twój kalendarz pęka w szwach i chętnie zatrudniłabyś nową osobę?  Niestety zawód “stylistka paznokci” to obecnie bardzo deficytowy pracownik. Wiele właścicielek ciągle poszukuje nowych pracowników i…

Szczegóły

Zatrudnić agencję czy samemu publikować posty?

Wielokrotnie słyszałam od dziewczyn prowadzących biznesy beauty, że poszukują kogoś, kto będzie im publikował posty. Ktoś – mają na myśli, jakiegoś freelancera, który „nie za miliony” zdejmie z nich ciężar wymyślania treści na FB czy IG. Wiele właścicielek salonów/klinik beauty nie chce się tym zajmować, bo wiedzą, że to pożeracz czasu. A kiedy żadna ze…

Szczegóły

Jak polecać zabiegi i kosmetyki, by klientka nie pomyślała, że chcesz ją na coś naciągnąć

Jak polecać zabiegi i kosmetyki, by klientka nie pomyślała, że chcesz ją na coś naciągnąć Słuchaj artykułu PORADNIK SPECJALISTY SALONU/KLINIKI URODY Jak polecać zabiegi i kosmetyki, by klientka nie pomyślała, że chcesz ją na coś naciągnąć Czy zawsze i każdej klientce mówisz o tym, jakie powinna wykonać kolejne zabiegi i jakie kosmetyki powinna stosować w…

Szczegóły

Jak zachęcić klientki do zapisania się od razu na kolejną wizytę

Jak zachęcić klientki do zapisania się od razu na kolejną wizytę Słuchaj artykułu 3 min. 52 sek. PORADNIK SPECJALISTY SALONU/KLINIKI URODY Jak zachęcić klientki do zapisania się od razu na kolejną wizytę Jeżeli po wykonaniu zabiegu słyszysz do klientki „sprawdzę swój grafik i zadzwonię” lub „zobaczę jaki będzie efekt po pierwszym zabiegu i wtedy się…

Szczegóły

Jak zacząć mówić o kosmetykach, by klientka chciała słuchać

Jak zacząć mówić o kosmetykach, by klientka chciała słuchać Słuchaj artykułu 3 min. 37 sek. PORADNIK SPECJALISTY SALONU/KLINIKI URODY Jak zacząć mówić o kosmetykach, by klientka chciała słuchać Mogę się założyć, że gdy klientka zapyta Cię „jakie dla mnie kosmetyki poleca pani”, to z wielką ochotę zaczniesz jej opowiadać o swojej ofercie pielęgnacji domowej.  Problem…

Szczegóły

Jak sprzedawać droższe zabiegi

Jak sprzedać droższy zabieg Słuchaj artykułu (4:21) PORADNIK SPECJALISTY SALONU/KLINIKI URODY Jak sprzedać droższy zabieg Zawsze masz wybór. Gdy klientka przychodzi na umówiony zabieg to możesz: A) wykonać ten zabieg najlepiej jak potrafisz i później zaciskać kciuki w nadziei, że klientce się u Ciebie spodoba i wróci na kolejną wizytę lub B) postarać się pomóc…

Szczegóły

Jak sprzedać linię kosmetyków a nie tylko jeden krem

Jak sprzedać linię kosmetyków a nie tylko jeden krem Słuchaj artykułu PORADNIK SPECJALISTY SALONU/KLINIKI URODY Jak sprzedać linię kosmetyków a nie tylko jeden krem „To był szok” – słyszę w słuchawce telefonu. „O! chętnie posłucham” – mówię zaciekawiona, bo już wyczułam, że w tym pierwszym stwierdzeniu właścicielka kliniki beauty miała coś pozytywnego do powiedzenia. –…

Szczegóły

Jak zwiększyć motywację pracowników do polecania droższych zabiegów i kosmetyków

Jak zwiększyć motywację pracowników do polecania droższych zabiegów i kosmetyków PORADNIK MANAGERA SALONU/KLINIKI URODY Jak zwiększyć motywację pracowników do polecania droższych zabiegów i kosmetyków „Marta, ja mogę sprzedać wszystko, a moje dziewczyny mają problem, by polecić nawet dodatkową maskę do zabiegu”. To niestety częsty scenariusz w wielu salonach beauty. Dodać do tego można jeszcze: –…

Szczegóły

Co zrobić by pracownik chciał stosować się do Twoich zasad

Co zrobić by pracownik chciał stosować się do Twoich zasad? PORADNIK MANAGERA SALONU/KLINIKI URODY Co zrobić by pracownik chciał stosować się do Twoich zasad? „Marta, ręce opadają… przychodzę, a zamówienie wciąż nie rozłożone” lub „Znowu muszę reperować to urządzenie, bo niechcący jej spadło” lub „Jak położyłam ulotki, tak leżą. Przecież mówiłam, by je rozdać klientkom.…

Szczegóły