Zespół radosnych wędkarzy
Polecanie własnych usług między pracownikami by zdobyć nowych klientów to sprawdzone rozwiązanie niezależnie od tego czy prowadzisz spa, salon fryzjerski, czy inne usługi w ramach hotelu. Jeżeli klient jest zadowolony…
Polecanie własnych usług między pracownikami by zdobyć nowych klientów to sprawdzone rozwiązanie niezależnie od tego czy prowadzisz spa, salon fryzjerski, czy inne usługi w ramach hotelu. Jeżeli klient jest zadowolony…
Tak, teraz sobie panią przypominam. Ten zabieg był dostępny tylko przez określony czas. Nie, nie mamy wolnych miejsc. Jeżeli nie mamy tego na półkach, to prawdopodobnie sprzedaliśmy już wszystko. Jeżeli…
Jak przekonać klienta do skorzystania ze spa? Jak radzić sobie z jego obiekcjami? To najczęstsze pytania jakie zadają pracownicy spa czy salonu kosmetycznego. Niejednokrotnie wyczekują oni złotej reguły, która niestety…
Wystarczy prześledzić opinie na forach internetowych, aby zauważyć, że jedną z najczęstszych uwag kierowanych pod adresem pracowników spa jest „taśmowe” traktowanie klienta. Terapeuci i kosmetyczki „nie zadają sobie trudu”, aby…
Od managerów salonów spa często da się słyszeć: „Nie mam problemów z obsługą, ale z brakiem klientów. Szkolenia mnie nie interesują, obecnie muszę wydać pieniądze na bilbord.” Jeżeli…
Każdy pracownik, by efektywnie wykonywać swoje zadania, potrzebuje wiedzieć, co robi dobrze, a co powinien poprawić. Niestety, najbardziej powszechnym sposobem udzielania mu informacji na temat jakości pracy jest wytykanie błędów,…