Przewiń do zawartości
509123679
Facebook page opens in new windowInstagram page opens in new windowYouTube page opens in new windowMail page opens in new window
Marta Fiłoń
trener biznesu beauty
Marta FiłońMarta Fiłoń
  • O MNIE
  • SZKOLENIA OTWARTE
    • AKADEMIA MANAGERA BEAUTY
    • MISTRZ RECEPCJI
    • BEAUTY EKSPERT
    • MARKA BEAUTY
  • SZKOLENIA DEDYKOWANE
  • POCZYTAJ
  • OFERTA
    • DARMOWY KURS @
    • SZKOLENIA OTWARTE
    • SZKOLENIA DEDYKOWANE
    • SZKOLENIA WIDEO
    • SZKOLENIE INDYWIDUALNE ONLINE
    • USTAWIENIE BOTA NA ZLECENIE
  • KURSY ONLINE
Szukaj:
  • O MNIE
  • SZKOLENIA OTWARTE
    • AKADEMIA MANAGERA BEAUTY
    • MISTRZ RECEPCJI
    • BEAUTY EKSPERT
    • MARKA BEAUTY
  • SZKOLENIA DEDYKOWANE
  • POCZYTAJ
  • OFERTA
    • DARMOWY KURS @
    • SZKOLENIA OTWARTE
    • SZKOLENIA DEDYKOWANE
    • SZKOLENIA WIDEO
    • SZKOLENIE INDYWIDUALNE ONLINE
    • USTAWIENIE BOTA NA ZLECENIE
  • KURSY ONLINE

Company’s Blog

Pokaż wszystkieartykułyBusinessdo stosowania w praktyceponiedziałkowe inspiracjesubiektywniewydarzenia

Zespół radosnych wędkarzy

artykuły, subiektywniePrzez Marta Fiłoń13 marca, 2013Zostaw komentarz

Polecanie własnych usług między pracownikami by zdobyć nowych klientów to sprawdzone rozwiązanie niezależnie od tego czy prowadzisz spa, salon fryzjerski, czy inne usługi w ramach hotelu. Jeżeli klient jest zadowolony…

Read more

50 rzeczy, których twój klient NIGDY nie chce słyszeć

artykuły, subiektywniePrzez Marta Fiłoń13 marca, 2013Zostaw komentarz

Tak, teraz sobie panią przypominam. Ten zabieg był dostępny tylko przez określony czas. Nie, nie mamy wolnych miejsc. Jeżeli nie mamy tego na półkach, to prawdopodobnie sprzedaliśmy już wszystko. Jeżeli…

Read more

Sposób na klienta

artykuły, subiektywniePrzez Marta Fiłoń10 marca, 2013Zostaw komentarz

Jak przekonać klienta do skorzystania ze spa? Jak radzić sobie z jego obiekcjami? To najczęstsze pytania jakie zadają pracownicy spa czy salonu kosmetycznego. Niejednokrotnie wyczekują oni złotej reguły, która niestety…

Read more

Klient oczekuje porady

artykułyPrzez Marta Fiłoń10 marca, 2013Zostaw komentarz

Wystarczy prześledzić opinie na forach internetowych, aby zauważyć, że jedną z najczęstszych uwag kierowanych pod adresem pracowników spa jest „taśmowe” traktowanie klienta. Terapeuci i kosmetyczki „nie zadają sobie trudu”, aby…

Read more

Po co komu marketing jak obsługa odstrasza klientów

artykuły, subiektywniePrzez Marta Fiłoń6 marca, 2013Zostaw komentarz

Od managerów salonów spa często da się słyszeć: „Nie mam problemów z obsługą, ale z brakiem klientów. Szkolenia mnie nie interesują, obecnie muszę wydać pieniądze na bilbord.”     Jeżeli…

Read more

Motywowanie pracowników metodą kanapki

artykułyPrzez Marta Fiłoń3 marca, 2013Zostaw komentarz

Każdy pracownik, by efektywnie wykonywać swoje zadania, potrzebuje wiedzieć, co robi dobrze, a co powinien poprawić. Niestety, najbardziej powszechnym sposobem udzielania mu informacji na temat jakości pracy jest wytykanie błędów,…

Read more
←1
23456789101112131415161718192021
…2223242526→
Marta Fiłoń
trener biznesu beauty tel. 509 123 679

Znajdź nas na:

Facebook page opens in new windowYouTube page opens in new windowInstagram page opens in new windowMail page opens in new windowStrona internetowa page opens in new window
  • DARMOWY KURS @
  • SZKOLENIA OTWARTE
  • SZKOLENIA DEDYKOWANE
  • SZKOLENIA I KURSY ONLINE
  • INDYWIDUALNE SZKOLENIE ONLINE

SZKOŁA BIZNESU BEAUTY
ul. Powstańców Śląskich 89c/273, 01-355 Warszawa
NIP 545 153 17 42, REGON 389879730 RIS 2.14/00341/2021 szkolenia@martafilon.pl

Marta Fiłoń

© Marta Fiłoń, trener biznesu beauty

Do góry