Kiedy klient “cię kupi?”
Scena z rekrutacji. Zadaję pytanie kandydatowi: „gdyby mogła usprawnić działanie swojej obecnej firmy to co by pani zrobiła?” Zanim przejdę do odpowiedzi i jej analizy– zwróć uwagę po co zadaję…
Scena z rekrutacji. Zadaję pytanie kandydatowi: „gdyby mogła usprawnić działanie swojej obecnej firmy to co by pani zrobiła?” Zanim przejdę do odpowiedzi i jej analizy– zwróć uwagę po co zadaję…
[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_opacity=”0.5″ border_style=”solid”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_2″ layout=”2_3″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top”…
Bynajmniej nie są to pytania : Jakiego rodzaju zabiegu Pani potrzebuje? Czy wybrała Pani coś z naszej oferty? Czy mogę Pani coś zaproponować? Ważne pytania to takie, których odpowiedzi…
Gdyby zapytać pracowników o to, jaki powinien być manager, zapewne usłyszałbyś: motywujący, wyrozumiały, sprawiedliwy, doceniający starania. Jednak gdy pada to samo pytanie wśród zarządzających i właścicieli biznesu, odpowiedź jest jedna:…
“Po co ci nowi klienci jeżeli nie umiesz utrzymać wcześniejszych” – takie było moje przesłanie na wykładzie. Zawsze możesz albo zapobiegać odchodzeniu klientów do konkurencji albo podjąć (już trudniejsze działanie),…
[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_opacity=”0.5″ border_style=”solid”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_2″ layout=”2_3″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top”…
Marta Fiłoń
trener biznesu beauty
szkolenia@martafilon.pl
509 123 679
Wydawnictwo/sklep:
Polski Instytut Spa i Wellness
Powstańców Śląskich 89c/273 01-355 Warszawa
NIP 545 112 1642 info@martafilon.pl