BEAUTY EKPERT intensywny kurs sprzedaży kolejnych zabiegów i kosmetyków

I. MOTYWACJA

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

1.1 Co jest twoim celem?

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

1.2 Postarasz się, czy będziesz robić zawsze?

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

1.3 Informowanie to nie sprzedawanie

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

1.4 Co jest twoją normą?

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

1.5 Skupiaj się na właściwych klientach

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

1.6. Mów klientce, to co jest ważne

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

1.7 Akceptuj odmowę klientki

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

1.8 Pozytywne nastawienie się opłaca!

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

1.9 Intencja Twoją tarczą

[/text_block]

II. KLUCZOWE UMIEJĘTNOŚCI

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

2.1 Znajomość oferty

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

2.2. Daj wybór – zawsze!

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

2.3. Efektywna komunikacja

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

2.4. Jak pytać o wybór?

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

2.5. Co gdy klientka prosi o poradę w wyborze?

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

2.6. Wyjaśnij powód swojej prośby, bo to działa!

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

2.7. Mów o rozwiązaniu a nie o dodatkowych opcjach

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

2.8. Dopasowanie – kluczowe w sprzedaży kosmetyków

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

2.9. Trzy zasady kremu, który działa

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

2.10 Jak mówić o korzyściach

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

2.11. Zakazane słowa

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

2.12. Uprzedzanie obiekcji

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

2.13. Szybki sposób na sprzedaż kosmetyków

[/text_block]

III. SCHEMAT SPRZEDAŻY

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

3. 1 Powitanie

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

3. 2. Konsultacja

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

3.2.1 – Pytanie o cel

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

3.2.2 – Pytanie o wcześniejsze doświadczenia

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

3.2.3 – Parafraza

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

3.2.4 – Inne ważne pytania

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

3.3 Plan pielęgnacji

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

3.4 Propozycja zabiegu

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

3.5. Po zabiegu

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

3.6. Jak zacząć proponowanie

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

3.7 Daj rozwiązanie problemu

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

3.8. Pożegnanie

[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ font_color=”%23575757″ top_padding=”20″ width=”940″]

3.9. Procedura podsumowanie

[/text_block]